Problematicni Beverly 200

mountain36

Member
Kao sto naslov kaze ....ljuti me,jako me ljuti
Naime problem je da se sad po novom kad stanem na semaforu pali lampica od ulja i nakon par sekundi se ugasi,a ponekad se motor sam od sebe zgasi i nemogu ga upaliti neko vrjeme.To mi je radio i prosle  godine i nakon zamjene ulja i filtera je bilo jedno vrjeme dobro.
Pitanje -posto je nedavno mjenjan remen i rolice i od onda nekaj ronda i radi kao traktor,a ljudi mi preporucaju da otvorim vodenu pumpu jel moze biti da se on i gasi radi toga?
 
kad sam ja vozio beverly 200 preporuka servisa i korisnika je bila da češće kontroliram ulje. naime, senzor je u mašinama 200 osjetljiv na malu promjenu količine ulja, pa se na kočenju i na stajanju ako i malo fali ulja zna upaliti kontrolna lampica. provjeri ulje, a za pumpu vode ne brini ako ne gubi vodu i ako se ne pregrijava.
što se tiče gašenja na semaforu, možda je vrijeme i da ti netko malo prekontrolira karburator, možda je malo prljav ili se mašina zbog nekog razloga "presauga". možda je vrijeme i za kontrolu svjećice, kabela svjećice i po potrebi zamjenu. cijena nije velika, a nov kabel je premija u usporedbi sa starim koji je u mom slučaju jednom povukao vlagu i stvarao slične probleme.
 
Kontroliram malo malo ulje a kaj se pregrijavanja tice jel bi to mogao biti uzrok gasenja i da ga nemogu upaliti dok se ne ohladi?
Svjevicu sam promjenio prije godinu dana i kako kazem bilo je sve 5 jedno vrjeme,vec sam i zaboravio na taj problem ..... i eto ga opet a nitko ga nije zvao ;-)(
 
izmjeri pritisak radni pritisak ulja....Neznam kad si mijenjao ulje...ali bi bilo dobro da kontroliras onaj pvc predfilter ulja...On je najbolji pokazatelj stanja masine....ako na njemu primjetis nekakve nakupine metalnih ostataka...ili slicno...znaci da je uzrok lupkanju nesto vrlo ozbiljno....Dakle...skines cep za ispust ulja...i klijestima izvuces taj predfliter van.... :wink:
 
Ulje sam mjenjao negdje u 10mj. prosle godine ali budem opet promjenio ulje da vidim jel ima cega na filterceku ispod cepa ...
 
i da....da ti mozda nije prenizak minimum...ler gas ?  Trebao bi biti izmedju 1400 - 1500 okr... :misli:
 
to je leader mašina, ta izdrži sve.
jedino je to očitavanje razine ulja totalno sranje, jer na nogaru ujutro kad gledaš izgleda kao da ga uopće nema...

ovo za gašenje izgleda ko prenizak ler gas.. ili svječica.

 
malo sam se raspitivao, bio u VG i razgovarao sa gazdom kymco dučana vidio downtown, fucking dobar skut na prvi pogled izvana.

trebat če se vidjeti kod namotaja pod jedan i pumpu vode pod dva dakle još jedan servisni pregled te ne gine.

javi se znaš kome sa MS foruma za kontrolu, da se vidi točna diagnoza.