Problematični hladno-topli start kymca xcitinga 250

oldalone

New member
imam problem hladnog starta ,tako da se okretaji dignu na 3500 te drži 5-6 min ,kad napokon padnu okretaji onda radi neravnomjerno . . .  minium se stabilizira kad se ugrije na radnu temp. no čim se malo ohladi 7-8 min stvar se ponavlja !!!
sumlja je na auto.ćok,grijač karburatora ,termo senzor,ili nekšto što prenosi inf ćoku da je motor topal . . uglavnom luda stvar ! pomagate!!
 
Moze biti i ispucala prirubnica karburatora.
 
Maestral said:
Moze biti i ispucala prirubnica karburatora.

mislim da bi i kasnije tj na topal motor imao problema da je u pitanju prirubnica .  .
problem je samo u prvih 5-6-7 min ,poslje sve ok . . a i testirao sam sprejom za mogući falš zrak . . pa ništa!
 
testirao ćok sve ok još mi preostaje grijač karburatora i senzor položaja leptira karba
pa jel moguće da niko nijeimo sl problem ,a koje sam ja sreće s ovim kymcom
 
ope sve skidano testirano . . .pa ništa ,no čini se da grijač slabo ,sporo grije !? no kako nemam drugi za provat  :misli:  .  imali još neki model motora -skutera sistem s grijačem karburatora . .
kombinacija auto ćoka(AB) ,grijača(heater) .senzor(TPS) polozaja leptira . .  još je u igri nekakaav "heater kontrol" kontrola grijanja u slobodnom prevodu . . . sve testirano na otpore po servisnoj knjizi ,pa ništa opet isto  :misli: planiram kupiti komletan karburatora ali nisam siguran nešto postići .. .  . . pomaga te !!! ako imate nekog sl iskustva ili polovni karburator od xcitinga 250
 
A kaj te toliko smeta tih par minuta nemirnog rada :mrgreen:
 
Maestral said:
A kaj te toliko smeta tih par minuta nemirnog rada :mrgreen:

pa hm smeta me .  .  treba ga držati na gasu ,a to nervira . . . bilo bi dobro riješiti .
koga pitaš niko nezna
 
Takav kvar i to nakon kaj ti tvrdis da si sve isprobao i sve radi (cok, grijanje...) moze prek foruma otkloniti samo carobnjak sa kristalnom kuglom.

Odi mehanicariu, jeb'ga. Ponekad je i to rjesenje pogotovo ak te to toliko nervira.

Ja i dalje sumnjam u cok. Na npr. Beverlyju 200 i 250 je cok isto napravljen tak da se prerano ugasi i isto radi nemirno prvih par minuta ali se ne gasi motor.
 
Maestral said:
Takav kvar i to nakon kaj ti tvrdis da si sve isprobao i sve radi (cok, grijanje...) moze prek foruma otkloniti samo carobnjak sa kristalnom kuglom.

Odi mehanicariu, jeb'ga. Ponekad je i to rjesenje pogotovo ak te to toliko nervira.

Ja i dalje sumnjam u cok. Na npr. Beverlyju 200 i 250 je cok isto napravljen tak da se prerano ugasi i isto radi nemirno prvih par minuta ali se ne gasi motor.

hm. .  da moguće ,misliš da nisam bio kod razno raznih meštara električara,elektroničara.mehaničara ,raznih servisera . . .  no meni ćok ne radi kratko ,ja baš mislim(4min) predugo !" snifa" bogatu smjesu pa ona poslje izaziva nus pojave ne mirnog rada.  .  .  ili ta bogata smjesa bude još bogatija radi lošeg ili ne uravnoteženog grijanja grijača .. . ili taj grijač ne dobija uranoteženu inf od( "heater control") releja grijača . . .  igra bez granica za mene koji nemam namjeru ići na faks za elekrtoničara ,a dotični se neće zahebavat,jer nemaju vremena ,čitaj neznaju
 
oldalone said:
hm. .  da moguće ,misliš da nisam bio kod razno raznih meštara električara,elektroničara.mehaničara ,raznih servisera . . .  no meni ćok ne radi kratko ,ja baš mislim(4min) predugo !" snifa" bogatu smjesu pa ona poslje izaziva nus pojave ne mirnog rada.  .  .  ili ta bogata smjesa bude još bogatija radi lošeg ili ne uravnoteženog grijanja grijača .. . ili taj grijač ne dobija uranoteženu inf od( "heater control") releja grijača . . .  igra bez granica za mene koji nemam namjeru ići na faks za elekrtoničara ,a dotični se neće zahebavat,jer nemaju vremena ,čitaj neznaju

"Stari" prijatelju, kupi "Maxa" i nećeš imat tih problema. :misli: :jesus:
 
ali prije nego prodam kymco-a , tija bi to rješit . . . jer profi deformacija! neznan lagat :smiley: