Problemi na ler gasu-2t motor

Roadruner

New member
Evo ovako znaci kadi mi NSR radi na ler gasu kada joj dam gasa kazaljka ostane na 3000 okretaja i motor radi tako,uglavnom uvijek ali nekad ne.Vrati se na 1500 koje su joj normalni tek kada ju par puta na brzinu na off/on switch za paljenje(ono sta se radi kad oces pucat iz auspuha).Sad neznam ima li ko kakvu ideju sta bi to moglo biti?
 
pogledaj da ti negdje ne vuce fals zrak, npr. na prirubnici. ako vidis da je ispucala ili porozna, odma ju mijenjaj!
al svakako prije provjeri gas sajlu.
 
Ghost-Rider said:
Mozda ti sajla od gasa šteka, probaj si to pogledat to ti je najednostavnije za pocetak!!! :wink:

Nevjerujem da je sajla,jer ler se vrati na normalu kada par puta na brzinu stisnem on/off prekidac ne diram rucicu gass uopce,ali kada diram okretaji idu normalo gori bes problema samo se nece da spuste ispod 3000...

Zaboravio sam rec da mi ler ne radi bas kad mu ga dam do kraja i upalim motor opet se gasi ako mu ne drzim malo gasa na rucki,sve je ok sa lerom prekidac zica sve.......
Bi li moglo biti nesto sa plovkom od kaburatora?
 
prvo provjeri sajlu jer je to meni bilo zbog toga !
probaj kada ti se dignu okretaji na 3000 krenut lagano bez gasa tj. samo lagano otpuštaj kuplung i onda vidi hoče ti se okretaji vratit na normalu meni je uspjevalo tako a kad sam na servisu promjenio sajlu i poštelao karb sve u redu (y)
 
Ako imaš na karburatoru vijak za ler zrak zategni ga, odnosno smanji mu ler zrak. Ili povećaj gorivo u leru. Bilo kako bilo to su simptomi presiromašne ler smjese.
 
Shokrefumi said:
pogledaj da ti negdje ne vuce fals zrak, npr. na prirubnici. ako vidis da je ispucala ili porozna, odma ju mijenjaj!

to obavezno provjeri i ne traži dalje dok nisi siguran
 
kakav frgazer ima?? membranski ili siber(neznam kakvi je kod nsr :))?? :misli:

ako je mmbranski pogledaj da ti nije mala rupica nedgje na membrani,....
 
bikerboy said:
prvo provjeri sajlu jer je to meni bilo zbog toga !
probaj kada ti se dignu okretaji na 3000 krenut lagano bez gasa tj. samo lagano otpuštaj kuplung i onda vidi hoče ti se okretaji vratit na normalu meni je uspjevalo tako a kad sam na servisu promjenio sajlu i poštelao karb sve u redu (y)

Ne u vožnji se to nikad ne dogadja kad je u nekoj brzini,samo onda kad stoji i radi u leru.
 
Roadruner said:
Ne u vožnji se to nikad ne dogadja kad je u nekoj brzini,samo onda kad stoji i radi u leru.
to se događalo i meni samo na leru!ja sam mijenjao sajlu i poštelavao karb od jednom tako da neznam zbog čega se to događalo ali mislim da je zbog smjese  :wink:
prvo si poštelaj smjesu pa vidi jer će ti se to još događat
 
svakak said:
Ako imaš na karburatoru vijak za ler zrak zategni ga, odnosno smanji mu ler zrak. Ili povećaj gorivo u leru. Bilo kako bilo to su simptomi presiromašne ler smjese.

Da prova sam to najprije ali kako podesio da podesio opet ista prica,motor radi ok na 1500 okretaja mogu ja podesavat ler kako ocu ali kad mu dam malo gasa ostane na 3000 i nece da padne  :(Sajla gasa se isto vrati na pocetak ne ostane na rucici....
 
Roadruner said:
Da prova sam to najprije ali kako podesio da podesio opet ista prica,motor radi ok na 1500 okretaja mogu ja podesavat ler kako ocu ali kad mu dam malo gasa ostane na 3000 i nece da padne  :(Sajla gasa se isto vrati na pocetak ne ostane na rucici....
nemoj podešavat ler gas nego smjesu goriiva i zraka prvo pa onda vidi kak če ti se ponašat ali mislim da bi to trebalo biti to