kako znaš da je pumpa problem, koji motor/godište, koje dot ulje koristiš, u kakvom su stanju crijeva kočionih kliješta, ožićenja senzora i senzori na felgama, pakne, diskovi, i nakraju u kakvom su stanju gume? :misli:
Išao sam sistemom eliminacije.
Probao sam da li su crijeva slučajno zaštopana.
Criijevo dovoda ulja u pumpu ABS-a je prohodno isto kao i crijevo koje ulje iz pumpe vodi do kočionih čeljusti na zadnjem kotaču. Kočioni klip na poluzi zadnje kočnice nije blokiran. Kada u sustavu ima ulja poluga kočnice je tvrda i nema curenja ulja čak ni kad sam odvrnuo odušak na kočionoj čeljusti, a ni kad sam skinuo lajtung.
Išao sam sistemom eliminacije.
Probao sam da li su crijeva slučajno zaštopana.
Criijevo dovoda ulja u pumpu ABS-a je prohodno isto kao i crijevo koje ulje iz pumpe vodi do kočionih čeljusti na zadnjem kotaču. Kočioni klip na poluzi zadnje kočnice nije blokiran. Kada u sustavu ima ulja poluga kočnice je tvrda i nema curenja ulja čak ni kad sam odvrnuo odušak na kočionoj čeljusti, a ni kad sam skinuo lajtung.
aha, znači zaštopalo se. ćuj vjerojatno nisi nikad mjenjao ulje, a tdm ima gumena crijeva koliko se sjećam. TDM 900A ABS 2008-2009 je imao opoziv u servis, zadnja felga je imala grešku i abs je znao zasvjetliti u vožnji. to nije kod tebe problem al čisto nek piše u temi.
trebalo bi očistiti i isprati samu pumpu ABS-a, to se radi svježim DOT uljem, otvaranje te spravice ti nebi preporučio...
Neznam kako stariji modeli TDM-a, ali noviji sa ABS-om imaju dvije kontrole elektronskih sklopova.
Prilikom paljenja provjeravaju se svi i ako postoji neka greška javlja ju na displeju. Druga je indikator ABS-a, koji također javlja ako nešto nije u redu.
Kod mene je sve OK tako da sumnja pada na mehanički kvar.