Problemi sa ABS-om

mirozg

Member
Pozdrav ekipi.

Da li je neko imao problema sa pumpom ABS-a?
Da li se neko bavi servisom (reparacijom) istih?

:misli: :misli: :misli: :misli:
 
Pozdrav,

kako znaš da je pumpa problem, koji motor/godište, koje dot ulje koristiš, u kakvom su stanju crijeva kočionih kliješta, ožićenja senzora i senzori na felgama, pakne, diskovi, i nakraju u kakvom su stanju gume?  :misli:
 
U pitanju je Yamaha TDM 900A.

Išao sam sistemom eliminacije.
Probao sam da li su crijeva slučajno zaštopana.
Criijevo dovoda ulja u pumpu ABS-a je prohodno isto kao i crijevo koje ulje iz pumpe vodi do kočionih čeljusti na zadnjem kotaču. Kočioni klip na poluzi zadnje kočnice nije blokiran. Kada u sustavu ima ulja poluga kočnice je tvrda i nema curenja ulja čak ni kad sam odvrnuo odušak na kočionoj čeljusti, a ni kad sam skinuo lajtung.
 
Rastavljao sam jedan put of fazera I to je poprilicno zajebano.
 
Zaštopalo se, kompresor i nabi zrak kroz sistem od kola put ručice. :misli:

Možda je problem u elektronici koja stalno drži zatvoren ventil, a ne bi trebala. :misli:
 
mirozg said:
U pitanju je Yamaha TDM 900A.

Išao sam sistemom eliminacije.
Probao sam da li su crijeva slučajno zaštopana.
Criijevo dovoda ulja u pumpu ABS-a je prohodno isto kao i crijevo koje ulje iz pumpe vodi do kočionih čeljusti na zadnjem kotaču. Kočioni klip na poluzi zadnje kočnice nije blokiran. Kada u sustavu ima ulja poluga kočnice je tvrda i nema curenja ulja čak ni kad sam odvrnuo odušak na kočionoj čeljusti, a ni kad sam skinuo lajtung.

aha, znači zaštopalo se. ćuj vjerojatno nisi nikad mjenjao ulje, a tdm ima gumena crijeva koliko se sjećam. TDM 900A ABS 2008-2009 je imao opoziv u servis, zadnja felga je imala grešku i abs je znao zasvjetliti u vožnji. to nije kod tebe problem al čisto nek piše u temi.

trebalo bi očistiti i isprati samu pumpu ABS-a, to se radi svježim DOT uljem, otvaranje te spravice ti nebi preporučio...  (y)

 
Neznam kako stariji modeli TDM-a, ali noviji sa ABS-om imaju dvije kontrole elektronskih sklopova.
Prilikom paljenja provjeravaju se svi i ako postoji neka greška javlja ju na displeju. Druga je indikator ABS-a, koji također javlja ako nešto nije u redu.
Kod mene je sve OK tako da sumnja pada na mehanički kvar.