Problemi

mate

Administrator

Izgleda da se i ova ekipa malo zaigrala odnosno da su došle na naplatu akvizicije na istoku, MV Agusta, dva GP tima.... Ono što me više zanima je da li će u neko skorije vrijeme doći do korekcije cijena europskih motora tj. stati s dizanjem ili čak početi spuštati cijene. Nisam siguran da će moći bazirati prodaju samo na par postotaka najbogatijih...
 
Ove videiće ljutiti vlasnici već danima postaju.
KTM se očigledno sam pokopao jer je toliko dugo čekao da prizna probleme sa "određenim" modelima.
A vlasnici i ostali ljudi su odlučili ne vjerovati im 🤷‍♂️



 
Last edited:
  • Like
Reactions: leCo
Ove videiće ljutiti vlasnici već danima postaju.
KTM se očigledno sam pokopao jer je toliko dugo čekao da prizna probleme sa "određenim" modelima.
A vlasnici i ostali ljudi su odlučili ne vjerovati im 🤷‍♂️



Hahahah ne znam jel tako radis samo s KTM-om ili i sa drugim markama, al vidim da te povridia, pa ti je zivotna misija ishejtati brend😂😂

Prezanimljivo, keep it going
 
Ma ja, povridia me... Pročitao si me.

U jednu ruku jer su presavršeno huliganski a u drugu jer je su kao ruski rulet. A takve igre ne igram.

Pratim većinu brendova. Uglavom one za koje sam u nekom trenutku bio sprmean izvadit novce iz džepa.
 
Ma ja, povridia me... Pročitao si me.

U jednu ruku jer su presavršeno huliganski a u drugu jer je su kao ruski rulet. A takve igre ne igram.

Pratim većinu brendova. Uglavom one za koje sam u nekom trenutku bio sprmean izvadit novce iz džepa.

Znam da si stavlja desetke screenshota sa problemima na SDR-u, a samo si ga triba kupiti i probat.
Sve ima svoje probleme ali nisu toliki, niti nerjesivi.

uostalom, lipse mi je gledati pokvarenog Ducatija, KTM-a nego voziti savršenog Kawasakija…

Jednog dana cu pricati unucima kako sam vozia brutalan naked, a nekad i samo gleda.
Evo sam se naježiA…
 
Jos jedna od stvari koje nikad nisam uspio shvatiti: ljude koji se poistovjecuju sa markom automobila ili motora koji voze i mobitela koji nose i smrtno se uvrijede ako kazes da ima neki nedostatak ili manu.
Ja to kupim, vozim/nosim, bacim ili prodam i idem dalje.
 
Znam da si stavlja desetke screenshota sa problemima na SDR-u, a samo si ga triba kupiti i probat.
Sve ima svoje probleme ali nisu toliki, niti nerjesivi.

uostalom, lipse mi je gledati pokvarenog Ducatija, KTM-a nego voziti savršenog Kawasakija…

Jednog dana cu pricati unucima kako sam vozia brutalan naked, a nekad i samo gleda.
Evo sam se naježiA…

Imao sam dva SDR-a u familiji i vozio sam ih kad bih imao priliku ili kad bi bili ispravni. 🤣

Prvu vožnju na drugoj generaciji 1290 je obilježilo to što me motor na neku foru uspio zalijat gorivom. Ne znam kome je to fora.

Keširanje Z1000 umjesto 990 SDR-a i ZZR-a umjesto 1290 GT-a su i dalje pravi potezi. Motori bez ijednog problema.

Jedini problem je što nakon 10 godina moraš stavit novi akumulator.
 
  • Like
Reactions: Feis123
Jos jedna od stvari koje nikad nisam uspio shvatiti: ljude koji se poistovjecuju sa markom automobila ili motora koji voze i mobitela koji nose i smrtno se uvrijede ako kazes da ima neki nedostatak ili manu.
Ja to kupim, vozim/nosim, bacim ili prodam i idem dalje.
To rade oni koji s tim steknu osjecaj pripadnosti, pa se drze ko pijani plota.

Istog sam stava, svidi ti se, ako mozes, kupis, provozas i idemo dalje.

Imao sam dva SDR-a u familiji i vozio sam ih kad bih imao priliku ili kad bi bili ispravni. 🤣

Prvu vožnju na drugoj generaciji 1290 je obilježilo to što me motor na neku foru uspio zalijat gorivom. Ne znam kome je to fora.

Keširanje Z1000 umjesto 990 SDR-a i ZZR-a umjesto 1290 GT-a su i dalje pravi potezi. Motori bez ijednog problema.

Jedini problem je što nakon 10 godina moraš stavit novi akumulator.
Dobro je reka jedan pametan, j**** zivot bez problema.
A i propuca bi se odma da gledam kupiti motor samo zato sto nema problema s njim.
Ovom izjavom ne komentiram da je zzr los motor, nego samo da to nebi bia razlog da ga kupim.
 
Ajmo opet.

ZZR-a sam kupio jer je te godine to bio jedan od dva motora koje sam si želio, a to što se pokazao pouzdan je bio samo bonus.

GT-a sam tada isto želio, ali je bio pun bugova a ja se volim vozit bez upoznavanja uže i šire rodbine svog mehaničara.

Isto je bilo i sa Z1000 vs 990 i sa ER6 vs Duke 2.

Nisam ničiji beta tester niti me plaćaju da to budem.

Volim za novce od svog znoja dobit nešto što će me služit dokle god mi se to nešto sviđa. Kad mi se prestane sviđat dođe nešto drugo.

Moji šoldi, moji gušti, moja iskustva i moji čudni fetiši i ne pada mi na pamet nametat ih nekome drugome.
 
Ako se nije zapalio, ne računa se.
 
Jos jedna od stvari koje nikad nisam uspio shvatiti: ljude koji se poistovjecuju sa markom automobila ili motora koji voze i mobitela koji nose i smrtno se uvrijede ako kazes da ima neki nedostatak ili manu.
Nekad mi je to bila jedna od vecih enigmi ali zapravo onda vidis.da i nije s obzirom koliko limitiranih se krece oko nas.😄
 
  • Like
Reactions: WraGG