Problemi

Branio sam talijanske kante s duŔom samo zato jer je po njima sralo 98% ekipe koja ne samo da ih nije imala nego nije ni vidjela osim na slikama. :p Samo otpor raŔirenoj ljudskoj gluposti, vezanje za brand nula bodova. :mrgreen:
 
Jel postoji kakav info za ove baby motore, tj 390 Duke? Vidim tj čitam da se to sve deŔava na ovim jačim motorima.
 
Eto ga na..... Kinezi se upleli (CF Moto, ili kak se vec zovu) i odma bregaste u kurcu, cisto onak, s tehnicke strane, u financije se nebi mijesao jer me ne zanima :mrgreen:
 
bregaste su im induktivno kaljene i navodno kao takve se lose podnose sa klackalicama, ima i klackalice.
nitriranje i cementiranje je sporije i skuplje, ali se bolje podnosi sa klackalicama
ovaj radi na ktm vec 30 godina.
kod ovog ktm 790 su dva puta u 7000 se pokvarile bregaste, jedan klip bio pogresno ugradjen, klizni lezajevi preknap

 
Last edited:
  • Like
Reactions: diesel power
Eto ga na..... Kinezi se upleli (CF Moto, ili kak se vec zovu) i odma bregaste u kurcu, cisto onak, s tehnicke strane, u financije se nebi mijesao jer me ne zanima :mrgreen:

Slabo se čita...

Prve i serije 790/890 su rađene od strane KTM-a i Indije.

c950de525e82b268c65b88ff3571a0eb.jpg


CF moto proizvodi zadnje serije ali i dalje po KTM-ovim nacrtima/pravilima/zahtjevima/čime već.

CF 800 agregati koje koriste bazirani su na KTM-ovim agregatima, ali sa izmijenjenim glavama, čvrŔćim bregastima i lagano smanjenom snagom.

Do sada se na njihovim agregatima nisu pokazali znakovi troŔenja bregastih. Vjerojatno su kinezi vidli prvotne zajebe i greŔke i ispravili ih u svoju korist.

Ako nekog baÅ” zanima, ova tema je puna dreka https://www.advrider.com/f/threads/cam-lobe-wear.1551611/
 
Last edited:
  • Like
Reactions: diesel power
pa ti kinezi su legende, sa svojim stogodiÅ”njim iskustvom u proizvodnji motocikala će redom zajebati sve japanske i europske proizvođače