go2run
Member
Za 5.000,- eura prodajem BMW K1200S, sportski tourer.
Prva prijava 12. mjesec 2007. Model 2008 (poboljšane neke stvari u odnosu na prve modele).
Oprema:
Putno računalo (vanjska temperatura, temperatura ulja/motora, prosječna potrošnja, tlak u gumama);
Grijanje ručki;
Kontrola trakcije (proklizavanja) - može ju se deaktivirati gumbom na ručkama;
ABS (ne može se deaktivirati);
Elektronski podesiv ovjes (ESA);
Kontrola tlaka u gumama (bežični senzori u felugama);
Jako lako upravljiv sportski tourer zahvaljujući naknadno ugrađenim Rizoma-upravljaču (specijalno homologiziran za ovaj model). Sa GS-ovima se po serpentinama sa ovim motorom vrlo lako igrati, jer je motor puno lakši za vozit u odnosu na originalni upravljač.
A i za kralježnicu je dobar upravljač, jer se puno uspravnije sjedi na motoru.
Duge ture (čak i udvoje) su lako izvodljive, zahvaljujući dosta prostora za prtljagu (dva bočna kofera koja se otvaraju originalnim ključem i tank-torba, sve original BMW). Koferi vodonepropusni, tank-torba ima kondom. Otprilike za dvoje ima mjesta za prtljag za vožnju od 10ak dana (ovisi ko šta voli ponijeti).
167 konjića iz skoro 1200 kubika - tu se nema što dodati. Može i kruzing na 2000 okretaja u 6. brzini o onda gas do daleko preko 200 km/h. Ali može i vožnja na višim okretajima za bolje ubrzanje.
Motor je definitivno bez oštećenja, nikad karamboliran i nikad ni pao u mjestu (može svaka provjera na tu temu).
Svi servisi rađeni u BMW-kućama ili kod mehaničara koji je radio 20 god. kod BMW-a i onda se osamostalio.
U 12. mjesecu 2018. uštelani ventili, promijenjene svjećice, rashladna tekućina (antifriz), ulje, filteri, itd. - tj. sve što spada na 60.000 km.
Račun od preko 450,- europskih.
U 5. mjesecu 2019. novi set kvačila (račun preko 800,- europskih), rađeno sa BMW-original dijelovima kod Tomića u Splitu.
U 9. mjesecu 2019. zamijenjen ABS-modulator (pumpa za ABS i elektronika - tim modelima je to slaba točka, pa je i mene zahvatilo nakon nekoliko godina).
Momentalno ima oko 64.000 km, 7 godina je u mojem vlasništvu. Prešao sam 40.000 km u 7 godina sa njim i apsolutno nikad nikakvih problema nisam imao sa njim. Redoviti servis, pali i vozi.
Isključivo korišten za putovanja (jako rijetko za dnevne/lokalne ture).
Svake godine mijenjano motorno ulje (iako nje bili ni pola prijeđenih kilometara po knjigama za zamjenu ulja - ali ja držim do toga jako) i filter za ulje.
Svake dvije godine filteri zraka novi kao i kočiono ulje.
Rizoma-upravljač, Kellermann-žmigavci straga, te MIVV-top (slip-on karbonski auspuh) su u cijeni motora.
Rizoma je koštao 700,- europskih plus 200,- ugradnja.
Kellermann 100,- europskih. Plus ova dnevna svjetla u retrovizorima i LED-žmigavci - sve to je koštalo 160,- europskih.
MIVV top 490,- europskih.
Prtljažni sistem (dva kofera i velika tank-torba) NISU u cijeni ali se možemo dogovoriti.
Slike govore sve.
Motor ima austrijske papire (dakle kupac se sam brine o transportu, uvozu i sl.).
Ako dođe do kupnje, meni keš, ja odjavim motor i kupac dobije papire i gas za Hrvatsku!
Prva prijava 12. mjesec 2007. Model 2008 (poboljšane neke stvari u odnosu na prve modele).
Oprema:
Putno računalo (vanjska temperatura, temperatura ulja/motora, prosječna potrošnja, tlak u gumama);
Grijanje ručki;
Kontrola trakcije (proklizavanja) - može ju se deaktivirati gumbom na ručkama;
ABS (ne može se deaktivirati);
Elektronski podesiv ovjes (ESA);
Kontrola tlaka u gumama (bežični senzori u felugama);
Jako lako upravljiv sportski tourer zahvaljujući naknadno ugrađenim Rizoma-upravljaču (specijalno homologiziran za ovaj model). Sa GS-ovima se po serpentinama sa ovim motorom vrlo lako igrati, jer je motor puno lakši za vozit u odnosu na originalni upravljač.
A i za kralježnicu je dobar upravljač, jer se puno uspravnije sjedi na motoru.
Duge ture (čak i udvoje) su lako izvodljive, zahvaljujući dosta prostora za prtljagu (dva bočna kofera koja se otvaraju originalnim ključem i tank-torba, sve original BMW). Koferi vodonepropusni, tank-torba ima kondom. Otprilike za dvoje ima mjesta za prtljag za vožnju od 10ak dana (ovisi ko šta voli ponijeti).
167 konjića iz skoro 1200 kubika - tu se nema što dodati. Može i kruzing na 2000 okretaja u 6. brzini o onda gas do daleko preko 200 km/h. Ali može i vožnja na višim okretajima za bolje ubrzanje.
Motor je definitivno bez oštećenja, nikad karamboliran i nikad ni pao u mjestu (može svaka provjera na tu temu).
Svi servisi rađeni u BMW-kućama ili kod mehaničara koji je radio 20 god. kod BMW-a i onda se osamostalio.
U 12. mjesecu 2018. uštelani ventili, promijenjene svjećice, rashladna tekućina (antifriz), ulje, filteri, itd. - tj. sve što spada na 60.000 km.
Račun od preko 450,- europskih.
U 5. mjesecu 2019. novi set kvačila (račun preko 800,- europskih), rađeno sa BMW-original dijelovima kod Tomića u Splitu.
U 9. mjesecu 2019. zamijenjen ABS-modulator (pumpa za ABS i elektronika - tim modelima je to slaba točka, pa je i mene zahvatilo nakon nekoliko godina).
Momentalno ima oko 64.000 km, 7 godina je u mojem vlasništvu. Prešao sam 40.000 km u 7 godina sa njim i apsolutno nikad nikakvih problema nisam imao sa njim. Redoviti servis, pali i vozi.
Isključivo korišten za putovanja (jako rijetko za dnevne/lokalne ture).
Svake godine mijenjano motorno ulje (iako nje bili ni pola prijeđenih kilometara po knjigama za zamjenu ulja - ali ja držim do toga jako) i filter za ulje.
Svake dvije godine filteri zraka novi kao i kočiono ulje.
Rizoma-upravljač, Kellermann-žmigavci straga, te MIVV-top (slip-on karbonski auspuh) su u cijeni motora.
Rizoma je koštao 700,- europskih plus 200,- ugradnja.
Kellermann 100,- europskih. Plus ova dnevna svjetla u retrovizorima i LED-žmigavci - sve to je koštalo 160,- europskih.
MIVV top 490,- europskih.
Prtljažni sistem (dva kofera i velika tank-torba) NISU u cijeni ali se možemo dogovoriti.
Slike govore sve.
Motor ima austrijske papire (dakle kupac se sam brine o transportu, uvozu i sl.).
Ako dođe do kupnje, meni keš, ja odjavim motor i kupac dobije papire i gas za Hrvatsku!
Attachments
-
D5F3EB55-A8F6-4A69-8A03-08D903F6A7B6.jpeg1.7 MB · Views: 161
-
40735739-A3C1-47EB-9A10-410F455177D8.jpeg1.7 MB · Views: 106
-
482C42A9-F8C7-4DE3-A9D7-833F6BE0A974.jpeg4.4 MB · Views: 126
-
76735527-5655-4C9C-BEFA-D3C3822BA3C9.jpeg1.9 MB · Views: 133
-
1B9278D6-60C6-4376-8819-DE09E5675FB9.jpeg2.1 MB · Views: 101