project Typhoon 1997

cdawg

Active member
vozdra
evo da vam malo osvježim forum sa slikama i pitanjem..

uzeo neki dan typhoon 1997, 9000 km, susjed prvi vlasnik.. skut je bombončić, vozio se samo tu po kvartu i furo ga na more (još ima originalne gume)   :mrgreen:

stavio bi neki volan na njega (probat ću sam napravit nosač, volan od quada imam), rolice jesam, auspuhz i tako neke zajebancije, pa ako netko od vas ima šta za ponudit, molio bih..
sada mi je najhitniji auspuh!!!

uglavnom, tu ću stavljat slike kako šta uspijem napravit, a vas bi molio prijedloge za boju


totalno sam neodlučan, iako mi se stalno po glavi vrti neka crveno bijela kombinacija..

 
po njemu ulja, masti i prašine kolko oš..

 
sve to fino opro benzinom i vodicom...

 
ipak meni je drazi bio storm(typhoon sa kotacima od nrg-a 13 colla).....i naravno ntt(inacica storma sa vodenim hladenjem)...i nenadjebivi stalker za dizanje po zadnjem....tajfun....srednja zalost.. :(
 
malaguti said:
cdawg,nema na cemu :mrgreen:

i ti to dobro znaš, Bobo...
fakat frende, puno si mi pomogo i fala ti, a dobro znaš da ću te još trebat, samo budi u stand by-u..
 
cdawg said:
i ti to dobro znaš, Bobo...
fakat frende, puno si mi pomogo i fala ti, a dobro znaš da ću te još trebat, samo budi u stand by-u..
  :wink: trebat ces i ti meni  :mrgreen: cmok
 
cdawg said:
vozdra
evo da vam malo osvježim forum sa slikama i pitanjem..

Zašto bi mijenjao boju, ako je ova OK, a čini mi se da je
Ispuh nikako ne stavljaj kompresioni, obavezno prigušnog tipa, preporuka Leo Vince Touring
Rolice nebi mjenjao jer teško češ što dobiti, možeš jedino izgubiti.
Upravljač mjenjati iz kojeg razloga?
Što češ sa kontrolnom tablom?
S obzirom na stanje skutera pokušaj podmatazi tu prenju vilicu sa mašću(To će ti M5 podrobnije objasnit, ali vjerovao ili ne, funkcionira dok ta mast ne isteće)
Stavi Michelin Regee gume.
Ukoliko želiš savjet za tuning, ubaci 70 ccm od Malossia uz gore naveden ispuh i ne diraj više ništa osim malo šire dizne u karbu.
 
joke said:
Zašto bi mijenjao boju, ako je ova OK, a čini mi se da je
Ispuh nikako ne stavljaj kompresioni, obavezno prigušnog tipa, preporuka Leo Vince Touring
Rolice nebi mjenjao jer teško češ što dobiti, možeš jedino izgubiti.
Upravljač mjenjati iz kojeg razloga?
Što češ sa kontrolnom tablom?
S obzirom na stanje skutera pokušaj podmatazi tu prenju vilicu sa mašću(To će ti M5 podrobnije objasnit, ali vjerovao ili ne, funkcionira dok ta mast ne isteće)
Stavi Michelin Regee gume.
Ukoliko želiš savjet za tuning, ubaci 70 ccm od Malossia uz gore naveden ispuh i ne diraj više ništa osim malo šire dizne u karbu.
boju ne mjenja jer je ova lose,nego da bude opak skuter...
auspuh trazimo leo zx ili rr...
roline su kupljene lakse...
volan mjenja zbog staylinga...
kupit ce i neku manju uricu...
vilice spricat sa wd-eom i udri...
felge vece pa i gume...
za sad kit neide ali bit ce...


u jbt. ovo je kao da ja sebi opet radim skuter...uzivio sam se... (y) (y) (y)
 
joke said:
1. Zašto bi mijenjao boju, ako je ova OK, a čini mi se da je
2. Ispuh nikako ne stavljaj kompresioni, obavezno prigušnog tipa, preporuka Leo Vince Touring
3. Rolice nebi mjenjao jer teško češ što dobiti, možeš jedino izgubiti.
4. Upravljač mjenjati iz kojeg razloga?
5. Što češ sa kontrolnom tablom?
6. S obzirom na stanje skutera pokušaj podmatazi tu prenju vilicu sa mašću(To će ti M5 podrobnije objasnit, ali vjerovao ili ne, funkcionira dok ta   mast ne isteće)
7. Stavi Michelin Regee gume.
8. Ukoliko želiš savjet za tuning, ubaci 70 ccm od Malossia uz gore naveden ispuh i ne diraj više ništa osim malo šire dizne u karbu.
1. zato jer hoću da bude nešto između stunt i show-off skutera
2. neznam zašto mi ovo govoriš.. hoću da se čuje a i treba mi zbog rolica
3. promijenio i dobio (a još serijski auspuh gore)
4. isto ko i pod br. 1
5. ništa, prekidače presložit kod koljena i stavit cajger od bicikla pošto sumnjam da ću imat para za neki jeben instrument.
6. stanje skutera je super u vilicama već promijenio ulje i semeringe
7. stavit ću sava gume (MC nešto, nemogu se sjetit ali sam to davno imo na aerox)
8. neću, ne treba mi.. taj skut mi je za tu po kvartu da ne palim stalno auto i za po moru..
 
rednyaW said:
ma da to meni dodje u ruke ostao bi serijski samo selen blok

oćeš da ti dođe u ruke.. ali mi platiš :)

ovaj tjedan bi si trebo riješit nosač, a ak mi ne ispadne dobro, čut ćemo se za onaj  (y)
 
prekidace i dalje mozes imati na volanu kada stavis onaj downhill... samo ih uzmes od nekog motora koji to ima serijski... aerox kod skutera... ili bilo koji veliki motor...
 
ja svog imam od 94,
definitivno najizdrzljiviji skuter, opis vespe mozes ga klat ali on ide i dalje
moj savijet ti je ako zelis nesto vise od seriskog,
Malossia 70 od gusa ako zelis izdrznjivost ako ne alumini definitivno boljia zbog zracnog hladenja
rolice i variomat viditi ces  sve zavisi od osobe do osobe sto zeli
ispuh obavezno moras mjenjeti jer ce ga seriski gusiti a cim stavis 70ccm moras mjenjati diznu ili karborator
posto je hladenje zracno posebno ljeti ce ti se remen grijati tocnije topiti zato obavezno pojacani remen i ako imas volje busi rupe na deklu ili cak probaj staviti sa nrg mislim da stima.obavezno moras promjeniti kocione obloge na prednjoj kocnici po mogucnosti Malossia  jer seriske su pretvrde i slabije grizu ali zato su dugovijecne.
neznam kakav ti omjer imas u mjenjacu ali ja sam svoj promjenio zbog povecane snage
gume obavezno mjenjaj vidim da imas pirelli koje su pretvrde i preplasticne za taj skuter moj savjet Michelin Regee koje ja i dan danas koristim  nekako mi najvise odgovaraju  ili neke nisko profilne od save
i zadnji savijet pazi koje ulje koristis pogotovo zato sto je zracnjak i sto se zna masina usijat preko ljeta  ja koristim od prvog dana TTS
najslabija tocna na cijelom skuteru ti je elektronika zato pazi kako ga cistis posebice pazi na regler da se ne smoci neznam proizvodaca tvog ali moj je bio ducati-ijev i svijedno je ... i vise ga ne peri kao sada vodom po elektronici
uzivaj u skuteru  svi moji prijatelji koji su isto imali Typhoon i prodali poslje su se kajali
neznam koliko godina imas ali ako imas A kategoriju bolje razmisli o kupnji jaceg skutera nego sto ces utuci silne novce u 50ccm
 
moj firefox 97god...oko 40 000km sa original djelovima jos imam doma original klip,cilindar,glavu ,radilicu i nista nije za baciti (y) (y) sad sve novo ima oko 8000