Promjena prednjeg lancanika - smijer odvrtanja sarafa

DrazenG

Member
Evo konkretno na ZXR 750 mijenjam prednji lancanik, na koju stranu trebam okretati saraf da ga odvrenem.... :misli: :misli: u smijeru ili suprotno od smijera kazaljke na satu???
 
Za otpustit maticu vrtis u lijevo (obrnuto od smjera kazaljke na satu)
 
Da to sam i radio.....koristim gedoru i polugu od 2 metra zadnjea kocnica do kraja i nema sanse...nece ni da makne....sta da radim??
 
DrazenG said:
Da to sam i radio.....koristim gedoru i polugu od 2 metra zadnjea kocnica do kraja i nema sanse...nece ni da makne....sta da radim??

    ...to se ne radi na polugu. Gedora i kompresor, pa niz udara dolazi tangencijalno. Gedora i poluga će teško to odviti, a možda i saviješ osovinu ako pretjeraš silu. Maticu drže mikro-zavari korozije i samo ih udari mogu razjebat. Strarinska varijanta je majzl i čekić, ali čim ti ovdje postavljaš takva pitanja, znači da nemaš previše iskustva u 'šerafljenju', pa na čekić bolje zaboravi.

    Najbolja je varijanta da odeš majstoru.   
 
DrazenG said:
Da to sam i radio.....koristim gedoru i polugu od 2 metra zadnjea kocnica do kraja i nema sanse...nece ni da makne....sta da radim??

tvojoj sreci nece biti kraja onog trena kad preskoci gedora i sjebe maticu  :mrgreen:

Jak kompresor, dobar zracni pistolj i dobra gedora, drugacije mos samo sjebat ;)
 
:misli:

Ako imaš onu bakrenu košuljicu ispod šarafa, izravnaj je. Uz neki tvornički "loc-tite" po navojima, ta je košiljica isto zaštita od labavljenja matice.

I ako ne ideš kod majstora ili nemaš pištolj,  nemoj ostavljati motor u brzini neko blokiraj zadnji kotač nečim jakim (neka junačna cijev), uz obloge na felgi i vilicama.  :mrgreen:
Raznorazni štilovi pucaju ko šibice.
Ostalo su ti rekli. Sretno  (y)
 
    ...preskoči li ti matica, javi se. Ima i za to rješenje, ali odi majstoru. Ta lova koju će ti on uzeti daleko je manja od nerviranja ako stvari pođu po zlu.
 
Uspio sam.....i nisam sjebo maticu, bar ne do kraja  :mrgreen: :mrgreen:

  Nemam kompresor niti pistolj za odvrtanje, iako znam da je to najbolja metoda...

  Krenulo je cima sam upotrebio malo balkanskog stila, kao sto je neko rekao, cekic i majzl....onda cijev u zadnji tocak oblozena krpom gedora i poluga i pametniji popustio... :mrgreen: :mrgreen: :D :D :LOL:

  Hvala svima na pomoci....   

PS: isao sam -1 naprijed +3 nazad    nisam ni sanjao da ce motor toliko promijeniti narav....moram oprezno s gasom dok se ne naviknem (y) (y)
 
    @ DrazenG: drago mi je što si uspio. Čekić je osnovni mehaničarski alat, ali traži dobru procjenu u startu. Treba odrediti smjer i jačinu udarca. Nema se tu što dugo lupati (raskivati). Jedan ili dva prava zamaha i stvar je riješena, ako neko zna.
 
Jbga meni je trebalo malo vise udaraca...nisam strucnjak ali se volim zezati sa tim stvarima sam...znam da mogu i zajebati al jbga...
 
DrazenG said:
Jbga meni je trebalo malo vise udaraca...nisam strucnjak ali se volim zezati sa tim stvarima sam...znam da mogu i zajebati al jbga...
znaci pozitivna promjena sa minusom naprid i par pluseva zada? jel si spusio krajnje puno?
 
suspenzija said:
znaci pozitivna promjena sa minusom naprid i par pluseva zada? jel si spusio krajnje puno?

Da, sada vuce dosta bolje dize prednji tocak stalno, u sesoj samo gas odma reaguje, a druga mi je u blokadi isla  negdje malo ispod 180 sada ide 160, znaci ne bi trebalabiti neka razlika u krajnjoj, bar za mene, bitnije mi je da ima dobar odziv na gas    (y) (y)