aero
New member
Prekjučer sam radio prijatelju (bez A dozvole) uslugu, te sam odvezao njegovog novog Pegasa na tehnički pregled. Sve standardno, broj šasije, svjetla , žmigavci, truba, a onda šok!
- Molim vas sada dođite na valjke, kaže djelatnik i pokaže mi na valjke za automobile. Kako, zašto? Mora se, kaže on, sve će biti u redu, samo polako, ja ću vam reći kada!
Prijatelj stoji i gleda, misli da je sve to normalno, a ja sam bio toliko zbunjen apsurdnim zahtjevom, da sam uredno stao na automobilske valjke, odradio prvu i zadnju kočnicu sa stvarno neugodnim izbacivanjem motora unatrag. Sa svojim motorima nikada nisam ni morao ulaziti u stanicu, već se sve uvijek svelo na krug oko motora i sve OK.
Nakon toga sam odvezao motor, a prijatelj je ostao sređivati papire. Nakon sto metara sam zapravo shvatio koji sam idiot, a još ni sada ne mogu shvatiti zašto sam stao na valjke. Da je bio moj motor, to sigurno ne bih napravio, ali sam se stvarno zbunio, tuđi motor, pomažem prijatelju koji ne vozi , nemam pojma, i zapravo je sreća što Pegaso ima nisko sjedalo i malu težinu.
Zanima me da li netko stvarno zna, da li osoblje na tehničkom ima pravo tražiti da sa ja motorom stanem na valjke ( kada to oni rade sa autima!)? I da li se uopće motori mogu ispitati na valjcima za aute, jer je drugi valjak slobodan. Poslije mi je prijatelj rekao da se na onim cajgerima nije vidio nikakav pomak.
- Molim vas sada dođite na valjke, kaže djelatnik i pokaže mi na valjke za automobile. Kako, zašto? Mora se, kaže on, sve će biti u redu, samo polako, ja ću vam reći kada!
Prijatelj stoji i gleda, misli da je sve to normalno, a ja sam bio toliko zbunjen apsurdnim zahtjevom, da sam uredno stao na automobilske valjke, odradio prvu i zadnju kočnicu sa stvarno neugodnim izbacivanjem motora unatrag. Sa svojim motorima nikada nisam ni morao ulaziti u stanicu, već se sve uvijek svelo na krug oko motora i sve OK.
Nakon toga sam odvezao motor, a prijatelj je ostao sređivati papire. Nakon sto metara sam zapravo shvatio koji sam idiot, a još ni sada ne mogu shvatiti zašto sam stao na valjke. Da je bio moj motor, to sigurno ne bih napravio, ali sam se stvarno zbunio, tuđi motor, pomažem prijatelju koji ne vozi , nemam pojma, i zapravo je sreća što Pegaso ima nisko sjedalo i malu težinu.
Zanima me da li netko stvarno zna, da li osoblje na tehničkom ima pravo tražiti da sa ja motorom stanem na valjke ( kada to oni rade sa autima!)? I da li se uopće motori mogu ispitati na valjcima za aute, jer je drugi valjak slobodan. Poslije mi je prijatelj rekao da se na onim cajgerima nije vidio nikakav pomak.