Prvi motor - kupovina

Status
Not open for further replies.

Hmoa

New member
Pozrdav svima, novi sam na forumu. Juce sam polozio A kategoriju, vec vise od 5 godina vozam skuter(peugeot speedfight 3), koji je pretrpio nekoliko prerada tako da ide oko 90km/h. Posto mi to nije dovoljno, zelim ici i na neka dalja putovanja na motoru(recimo na more i sl.) odlucio sam da kupim nesto vece i jace, eto prvi korak sam zavrsio, polozio sam A kategoriju(iako imam 21 godinu, u BIH nema A2 kategorije). Motor necu kupovati ove sezone jer je pred kraj a i jos uvijek sam kratak sa novcem. Temu otvaram jer sam veoma nestrpljiv, a i bolje je na vrijeme krenuti u potragu za odgovarajucim motorom.
Posto se radi o prvom vecem motoru u planu imam nesto do maksimalno 80KS. Budzet je naravno ogranicen jer sam student, na nekih 3000€(znam da je malo za ono sto ja hocu). Volio bih da motor ne bude stariji od 10-11godina, da je sto pouzdaniji i da lijepo izgleda(u godinam sam kad mi je izgled veoma bitan). Znam da za 3000€ mogu kupiti r1 ili r6 iz 2001 ali to mi nije cilj.
Inace najvise me privlace naked motori, da budem iskren mt-03 i monster 620 su mi za sad prvi izbor iako mislim da ce mi za njih faliti novca. Gledao sam i xj6 jer inace volim zvuk inline 4, ali on je dosta iznad budzeta. Mogao bi se neki fazer naked naci za te pare, ali ipak mislim da je 98ks previse za mene. Iskren da budem, razmisljam i o nexus-u 300 jer se uklapa u finansije, mal je potrosac i pouzdan je, mogao bih ga lako prodati kroz godinu i kupiti sebi onda npr fazera. Imao bih i nekog iskustva na malo 'jacem' motoru a i u medjuvremenu bih skupio jos novca, pa bi fazer mogao biti i noviji i ocuvaniji. Nemojte me napasti sad sto spominjem i nexus-a, ipak je to jedini motor koji sam vozio od gore navedenih.
PS. Razmisljao sam i o z300 ili ninja300 jer mi je zekan(z750 i z800) jedan od naljepsih motora ikad. Mada njih je tesko i naci polovne a i tesko ih je prodati kasnije, tako da sumnjam da cu ici na tu opciju.