beetleman
Member
Hi all,
evo obzirom kako sam opasno isao ove godine natuc kilometre sa svojom LX125 (da znam, nije motor, Vespa je ), jucer sam statisticki gledano morao imati i pad.
Vrijeme radnje: 08:30
Mjesto radnje: Osijek
Vanjska temperatura: cca 6C, pri 80 kmh feels like 0C
Oprema: Jakna (bez stitnika), rukavice full cover, integralna kaciga.
Iako sam njub u motorizmu, nema clanka na ovoj stranici koji nisam procitao, kao savjeta koje ste davali, stoga ujutro sam krenulo lagano do posla, svega 3km voznje, u prvih cca 500-tnjak metara na ravnoj cesti sam lagano zagrijavao gume misleci da ce biti dovoljno, no nije.
Skoro pred posao, imam skretanje, ostro pod pravim kutom, gdje stoji semafor, iz vece ceste koja ima ukupno 4 trake, skretao sam u jednu jednosmjernu ulicu. Tocnije iz Ulice R.Hrvatske u Ul. Lorenza Jagera.
Spustio sam lagano brzinu na 20-tak kmh te spustio noge (nekako sam to navikao jos sa starom PX-icom radit) dolje, pritisnuo sam obadvije kocnice i u tom trenutku preko prednjeg kotaca mi je Vespa proklizala i ja sam se u trenutku nasao na lijevom boku. Obzirom na brzinu i moju reakciju, poslijedice su bile vrlo male, prvo za moju precijenjenu Vespu: ogrebotina na prednjem blatobranu, ostalo sve u redu, iako je zavrsila na boku. Razlog sto je Vespa prosla ok je sto je pala na moju nogu, koja je zavrsila sa par ogrebotina na koljenu i podlijevom u podkoljenici (listovima). Nicim drugim osim lijevim laktom i lijevom nogom nisam dotaknuo cestu, na ledjima sam imao ruksak u lijevom djepu traperica iPhone koji je ostao citav, iako su osjetljivi kao staklo.
Sva sreca, prometa nije bilo, ustao sam se, podigao Vespu i otisao sastrane.
Danas kad sam kod kuce, malo sam vrtio cijeli dogadjaj i osim sto sam jucer potpuno glupo odlucio ici do ureda iako sam ujutro imao mucnine i temperaturu od 38C, ipak sam odlucio vozit Vespu. Mehanicki gledano, iako znam da se treba kocit s obadvije kocnice, mislim da je greska u toliko sto moja LX-ica naprijed ima disk, straga imam bubanj, stoga logicno mi je da je disk jace ulovio, dovoljno je bilo malo vlaznosti na skliskom asfaltu da jednostavno preklize preko prednjeg kotaca.
Jedan pad iza mene, vjerujem da ce ih biti jos, daj Boze da ih bude ovakvih benignih, jedno iskustvo iza mene.
Odlucio sam ovo podijelit s vama, prvenstveno sa novim vozacima kao sto sam ja, i onima koji vise voze skutere (manje i vece) a ne vas koji ste ipak na puno boljim (jacim) dovokotacima.
evo obzirom kako sam opasno isao ove godine natuc kilometre sa svojom LX125 (da znam, nije motor, Vespa je ), jucer sam statisticki gledano morao imati i pad.
Vrijeme radnje: 08:30
Mjesto radnje: Osijek
Vanjska temperatura: cca 6C, pri 80 kmh feels like 0C
Oprema: Jakna (bez stitnika), rukavice full cover, integralna kaciga.
Iako sam njub u motorizmu, nema clanka na ovoj stranici koji nisam procitao, kao savjeta koje ste davali, stoga ujutro sam krenulo lagano do posla, svega 3km voznje, u prvih cca 500-tnjak metara na ravnoj cesti sam lagano zagrijavao gume misleci da ce biti dovoljno, no nije.
Skoro pred posao, imam skretanje, ostro pod pravim kutom, gdje stoji semafor, iz vece ceste koja ima ukupno 4 trake, skretao sam u jednu jednosmjernu ulicu. Tocnije iz Ulice R.Hrvatske u Ul. Lorenza Jagera.
Spustio sam lagano brzinu na 20-tak kmh te spustio noge (nekako sam to navikao jos sa starom PX-icom radit) dolje, pritisnuo sam obadvije kocnice i u tom trenutku preko prednjeg kotaca mi je Vespa proklizala i ja sam se u trenutku nasao na lijevom boku. Obzirom na brzinu i moju reakciju, poslijedice su bile vrlo male, prvo za moju precijenjenu Vespu: ogrebotina na prednjem blatobranu, ostalo sve u redu, iako je zavrsila na boku. Razlog sto je Vespa prosla ok je sto je pala na moju nogu, koja je zavrsila sa par ogrebotina na koljenu i podlijevom u podkoljenici (listovima). Nicim drugim osim lijevim laktom i lijevom nogom nisam dotaknuo cestu, na ledjima sam imao ruksak u lijevom djepu traperica iPhone koji je ostao citav, iako su osjetljivi kao staklo.
Sva sreca, prometa nije bilo, ustao sam se, podigao Vespu i otisao sastrane.
Danas kad sam kod kuce, malo sam vrtio cijeli dogadjaj i osim sto sam jucer potpuno glupo odlucio ici do ureda iako sam ujutro imao mucnine i temperaturu od 38C, ipak sam odlucio vozit Vespu. Mehanicki gledano, iako znam da se treba kocit s obadvije kocnice, mislim da je greska u toliko sto moja LX-ica naprijed ima disk, straga imam bubanj, stoga logicno mi je da je disk jace ulovio, dovoljno je bilo malo vlaznosti na skliskom asfaltu da jednostavno preklize preko prednjeg kotaca.
Jedan pad iza mene, vjerujem da ce ih biti jos, daj Boze da ih bude ovakvih benignih, jedno iskustvo iza mene.
Odlucio sam ovo podijelit s vama, prvenstveno sa novim vozacima kao sto sam ja, i onima koji vise voze skutere (manje i vece) a ne vas koji ste ipak na puno boljim (jacim) dovokotacima.