Prvi servis - cijena - molim savjet

Status
Not open for further replies.

Plavi Ledolomac

New member
Imam novog Kawasaki Ninju 250R (to mi je prvi motor uopće, potpuni sam početnik). Uskoro ću doći do odvoženih 1000 km i moram na prvi obavezni servis. Nazvao ovlašteni servis, kažu da je cijena 700 kuna! Toliko me nije bio došao prvi pregled auta!

Pitanje: da li je to normalna cijena ili me pokušavaju izlevatit?

Što je u toj cijeni što košta toliko? Mijenjaju se neki dijelovi? Zvuči mi malo previše...

Unaprijed hvala na savjetima.
 
Sasvim normalno (sto kuna doli-gori).
Pa litra ulja za motore je 100+kuna, sat rada oko 100+kuna, filter ulja i tako se to nakupi.
Mene je prvi servis kostao 636 kuna.
 
Hvala, garfield. Da li znaš što se još mijenja osim filtera za ulje? Da steknem neka nova znanja....
 
Plavi Ledolomac said:
Hvala, garfield. Da li znaš što se još mijenja osim filtera za ulje? Da steknem neka nova znanja....

kao bivsi vlasnik ninje 250r i odvozenih 15 000km (3 servisa) mogu ti rec da se ne mjenja nista osim ulja i filtera ulja na sva 3 servisa...
jedino ces morat mjenjat prednje pakne kad tad i gume.. i to je to, ali to nije vezano za servisni interval, to je cisto odrzavanje motora...

sto se tice cijene... meni je bilo oko 600kn prvi, onda 480kn drugi i 630kn treci servis... s tim da bi treci bio manje da nisam ja trazio jos neke provjere pa je to uslo u novih sat vremena posla...

eto, nadam se da je pomoglo  :wink:
 
Plavi Ledolomac said:
Hvala, garfield. Da li znaš što se još mijenja osim filtera za ulje? Da steknem neka nova znanja....
mjenja se i ulje :mrgreen:
Imaš u user manualu sve što treba napravit. To ti je ta cijena. Osim toga ne bi trebalo niš dugo raditi osim kontrole. One fore s zamjenom rashladne i kočione tekučine će tiprodati samo u eurorentu  :mrgreen:
 
Plavi Ledolomac said:
Hvala svima.

P.S. Svejedno je pljačka  :mrgreen: