Ovako, pucanje iz auspuha u tvom slucaju dogadja se vrlo vjerojatno zbog prebogate smjese. Da bi bio 100% siguran, sjedni na motor, zagrij ga, naguraj ga u, recimo, 4-toj brzini do polovice broja okretaja, a onda upotrijebi kill switch (ugasi motor u voznji), pritisni kuplung i zaustavi se. Izvadi svjecice i pogledaj kakve su.
Ako nisu svijetlo smedje boje (k'o Jelenko
), tj. crne su ili vlazne, smjesa ti je prebogata i visak bezina se skuplja u auspusima, dok ne "kresne" i izgori. Isto se dogadja i dok palis motor, pa motor promasi koji ciklus i ne "kresne". Smjesa ode u auspuh i tu prvom prilikom eksplodira. Ovo je vise neugodno, negoli stetno.
Ako su svjecice sive ili bijele, a izolator (keramicki bijeli dio uz elektrodu) ispucan, smjesa je presiromasna i motor se pregrijava. Vjerojatno motor "vuce" zrak "sa strane", prirubnice rasplinjaca, gumene cijevi izmedju rasplinjaca i motora, ili sl. Ovo je opasno i treba se pod hitno srediti.
Po tvom opisu meni se cini da je ovo prvo. Daj nekome da ti nastela i sinkronizira fergazere.