vlais ng said:
Ma regaj ga ionako neces dugo ostati van granica.....brzo ces se vratiti kuci....
Nije vani bajno kako ljudi misle,jos je i gore....
Sta ti se toliko zamjerilo....
Koji motor....
Ovo bi mogla biti dobra prica ili knjiga koju nam svima prodas kao putnik...
Ha ha ha, ma nije sve tak tužno niti crno, ajde, razvedi se malo
Nije meni prisjel život u Hr, obožavam živjeti ovdje, imam genijalnu ekipu i vibra je fantastična, tak da se ne mislim trajno preseliti. Fora je u tome kaj imam tek 30 godina, nisam oženjen, ne vežu me nikakve stvari za Zagreb a obožavam putovati. Putujem okolo od kada znam za sebe. Neko vreme sam delal dosta "ozbiljne" poslove za jake korporacije i to mi je sve prisjelo i vreme je da dignem sidro. Već nekoliko godina šljakam kao privatnik ( arhitektura i dizajn ) ali je struka trenutno u banani i imam taman dovoljno posla da mogu reći da baš ne skapavam od gladi, ali i dovoljno slobodnog vremena da stalno negde šalabajzam. Jako puno posla mogu obaviti preko laptopa i interneta i nisam strogo vezan za ured, tako da sam odlučio dići sidro i šalabajzat po svijetu i delat prek interneta ako uleti neki đob. Ne sekiram se previše oko toga, po svjetonazorima sam klošar i avanturist, tako da sam se navikao spavati po šatorima i jesti iz konzerve od kada sam se rodil, zahvaljujući mojim spaljenim starcima ;-) tako da mi ne treba neki veliki budžet za put, a za gorivo i osnovnu prehranu bude se uvijek nekaj našlo. Jako sam puno čitao i tražil po netu da najdem koji bi bio najisplativiji i najpouzdaniji motor za višegodišnje putovanje. Bilo mi je bitno nekoliko faktora. Mala cijena, dostupnost dijelova, neupadljivost, pouzdanost i jednostavnost održavanja. Nakon višemjesečnog istraživanja svi putevi su vodili na kawasaki zzr 600 zato kaj se proizvodio 17 godina, prodavao se u cijelom svijetu i ima doslovce neuništivu mašinu, i većina vlasnika veli da su nabubali 100-150.000 km bez ikakvih problema. Nakon dosta traženja, našel sam jedan jako jeftini primjerak, kupil sam ga i rastavil do zadnjeg šarafa. U međuvremenu sam prodal svoj vjerni Versys s kojim sam nabubal 55.000 km u dve godine i neki kusur. Uglavnom, naučil sam zzr-a napamet, do zadnjeg šarafa, matice i žićice, obnovil sam mu sve dijelove koji su bili potrošni, naučil sam shemu struje na pamet i trenutno sam u procesu plastifikacije rame, vilice, zadnjeg koša, kotača i još nekih sitnih detalja. Kroz mjesec dana bum ga složil natrag, stavljam drugačiji volan, prednju masku sa svjetlima, kofere, 12 v utičnice, led rasvjetu i još nekoliko detalja koji mi olakšavaju život. Recimo da sam domaću zadaću kaj se tiće motora napravil, i spreman sam za sve kerefeke koje mi po putu može pružii. Drugi razlog zakaj na put idem sa tak jeftinim motorom je mogućnost krađe ili nekakvog ozbiljnijeg sudara. Motor ne bu realno vredil preko 15.000 kn, tak da ak mi ga netko i ukrade, ne bude šteta kao da imam novog GS-a za 130.000 kn.
Kaj se tiće nekakve priće ili knjige. Nisam baš ziher da budem išel u tom smjeru, ali nikada se ne zna, možda bude zanimljivo. Definitivno skidam kapu i Labašu i Putniku i ostaloj ekipi, nemrem reći da mi nisu bili inspiracija
Želim imati svoj tempo i ne želim nikome biti odgovoran, jednostavno želim upoznati ljude na drugim krajevima svijeta, i ak mi se negdje jako svidi, tamo se i zadržati neko vrijeme.
Spontanuša
Hvala na savjetima,
andrija