Putovanje od nekoliko godina - kako produžiti registraciju iz inozemstva? Hvala

aposaric

New member
Pozdrav svima :)

Zanima me da li netko ima iskustva sa višegodišnjim putovanjima motorom. Mene konkretno zanima, kako mogu registraciju, tehnički i osiguranje produžiti npr iz Kanade ili neke slične države. Naime, na jesen krećem s motorom trbuhom za kruhom oko svijeta, nemam nikakav poseban plan, mislim lutati okolo, povremeno nešto raditi i zapravo živjeti život isto kao i do sada ali mislim svakih par tjedana prelaziti s granice na granicu i tako lagano đuskati dok mi ne dosadi ili dok ne ostanem bez love pa budem primoran vratiti se doma. Da li postoji neka fora da motor, koji je trenutno registriran u Zagrebu, legalno vozim i po drugim državama kada mu istekne rega koja traje godinu dana?

Hvala vam puno na informacijama unapred :)

Pozdrav,

Andrija  (y)
 
za tehnički bojim se da ćeš morati biti prisutan doma, alimislim da je to manji zajeb..glavno da svake godine produžiš osiguranje, posebno za putovanje u inozemstvo a to možeš rješiti internetom ili faksom..  :mrgreen:
 
Ovo je bilo brzo, hvala :) Nadam se da neće biti nekih komplikacija sa faksiranjem dokumenata. Budem još u Heinzelovoj provjerio, samo me zanimalo da li je netko to radio u praksi, da si uštedim čekanja na redovima i opake šalterske službenike :)

Fala  (y)
 
probaj nazvati Darka Labaša iz SUPERBIKE servisa u Vž, on je prešao valjda 3/4 svijeta, sigurno će ti znat savjetovat.

bilogdje da jesi, uvijek je lokalcima najbitnije da si osiguran, a to riješi sa nekim dobrim osiguranjem, dogovoi da platiš trajnim nalogom ili slično pa ti samo pošalju scan police ...budu bili fleksiblini, ipak vole pare  :wink:
 
Ma regaj ga ionako neces dugo ostati van granica.....brzo ces se vratiti kuci....
Nije vani bajno kako ljudi misle,jos je i gore....
Sta ti se toliko zamjerilo....
Koji motor....
Ovo bi mogla biti dobra prica ili knjiga koju nam svima prodas kao putnik...
 
dannyghost said:
probaj nazvati Darka Labaša iz SUPERBIKE servisa u Vž, on je prešao valjda 3/4 svijeta, sigurno će ti znat savjetovat.

bilogdje da jesi, uvijek je lokalcima najbitnije da si osiguran, a to riješi sa nekim dobrim osiguranjem, dogovoi da platiš trajnim nalogom ili slično pa ti samo pošalju scan police ...budu bili fleksiblini, ipak vole pare  :wink:

I mislil sam da bude Labaš znal odgovore na većinu mojih pitanja. Bum ga kontaktiral, fala :)
 
vlais ng said:
Ma regaj ga ionako neces dugo ostati van granica.....brzo ces se vratiti kuci....
Nije vani bajno kako ljudi misle,jos je i gore....
Sta ti se toliko zamjerilo....
Koji motor....
Ovo bi mogla biti dobra prica ili knjiga koju nam svima prodas kao putnik...

Ha ha ha, ma nije sve tak tužno niti crno, ajde, razvedi se malo  (y)

Nije meni prisjel život u Hr, obožavam živjeti ovdje, imam genijalnu ekipu i vibra je fantastična, tak da se ne mislim trajno preseliti. Fora je u tome kaj imam tek 30 godina, nisam oženjen, ne vežu me nikakve stvari za Zagreb a obožavam putovati. Putujem okolo od kada znam za sebe. Neko vreme sam delal dosta "ozbiljne" poslove za jake korporacije i to mi je sve prisjelo i vreme je da dignem sidro. Već nekoliko godina šljakam kao privatnik ( arhitektura i dizajn ) ali je struka trenutno u banani i imam taman dovoljno posla da mogu reći da baš ne skapavam od gladi, ali i dovoljno slobodnog vremena da stalno negde šalabajzam. Jako puno posla mogu obaviti preko laptopa i interneta i nisam strogo vezan za ured, tako da sam odlučio dići sidro i šalabajzat po svijetu i delat prek interneta ako uleti neki đob. Ne sekiram se previše oko toga, po svjetonazorima sam klošar i avanturist, tako da sam se navikao spavati po šatorima i jesti iz konzerve od kada sam se rodil, zahvaljujući mojim spaljenim starcima ;-) tako da mi ne treba neki veliki budžet za put, a za gorivo i osnovnu prehranu bude se uvijek nekaj našlo. Jako sam puno čitao i tražil po netu da najdem koji bi bio najisplativiji i najpouzdaniji motor za višegodišnje putovanje. Bilo mi je bitno nekoliko faktora. Mala cijena, dostupnost dijelova, neupadljivost, pouzdanost i jednostavnost održavanja. Nakon višemjesečnog istraživanja svi putevi su vodili na kawasaki zzr 600 zato kaj se proizvodio 17 godina, prodavao se u cijelom svijetu i ima doslovce neuništivu mašinu, i većina vlasnika veli da su nabubali 100-150.000 km bez ikakvih problema. Nakon dosta traženja, našel sam jedan jako jeftini primjerak, kupil sam ga i rastavil do zadnjeg šarafa. U međuvremenu sam prodal svoj vjerni Versys s kojim sam nabubal 55.000 km u dve godine i neki kusur. Uglavnom, naučil sam zzr-a napamet, do zadnjeg šarafa, matice i žićice, obnovil sam mu sve dijelove koji su bili potrošni, naučil sam shemu struje na pamet i trenutno sam u procesu plastifikacije rame, vilice, zadnjeg koša, kotača i još nekih sitnih detalja. Kroz mjesec dana bum ga složil natrag, stavljam drugačiji volan, prednju masku sa svjetlima, kofere, 12 v utičnice, led rasvjetu i još nekoliko detalja koji mi olakšavaju život. Recimo da sam domaću zadaću kaj se tiće motora napravil, i spreman sam za sve kerefeke koje mi po putu može pružii. Drugi razlog zakaj na put idem sa tak jeftinim motorom je mogućnost krađe ili nekakvog ozbiljnijeg sudara. Motor ne bu realno vredil preko 15.000 kn, tak da ak mi ga netko i ukrade, ne bude šteta kao da imam novog GS-a za 130.000 kn.

Kaj se tiće nekakve priće ili knjige. Nisam baš ziher da budem išel u tom smjeru, ali nikada se ne zna, možda bude zanimljivo. Definitivno skidam kapu i Labašu i Putniku i ostaloj ekipi, nemrem reći da mi nisu bili inspiracija :) Želim imati svoj tempo i ne želim nikome biti odgovoran, jednostavno želim upoznati ljude na drugim krajevima svijeta, i ak mi se negdje jako svidi, tamo se i zadržati neko vrijeme.

Spontanuša  (y)

Hvala na savjetima,

andrija  :D
 
Zvucis dobronamjernik (y)
Ima ovdje ljudi koji ce ti sugurno biti od velike pomoci i nema  zamlje u evropi a mislim i na kugli gdje nije netko bio od nas.
Pomoci ce ti ljudi ali moras nas pocastiti s iskustvima,slikama i rijecima gdje vec budes..
 
Ma naravno, prije sam dosta često pisal putopise, u zadnje vreme nekak sve više guštam a sve manje fotkam, nekak mi je gušt neke stvari zadržati za sebe :)

Ak netko hoće čitati, imam na tone sličnih putopisa:

http://www.motocikli.com/forum/index.php/topic,8538.0.html

http://www.dropbike.com/forum/viewtopic.php?f=13&t=51394

Budem videl kak bum bil raspoložen, trenutno sam fazi informiranja, nabavki dokumenata, liječničkih pregleda i slično, moram si još zube pregledat par tjedana prije polaska i to je to, ostalo ću riješiti u hodu. Najviše me sekiraju te blentave granice i papirologija i birokracija, totalno nepotrebno u današnje vreme, ali kaj češ, tu je, pa bum probal to riješiti što bezbolnije :)
 
aposaric said:
Ma naravno, prije sam dosta često pisal putopise, u zadnje vreme nekak sve više guštam a sve manje fotkam, nekak mi je gušt neke stvari zadržati za sebe :)

nevjerojatno, koliko god da te ne poznajem, ali tvoji komentari sa motocikli.com su bili kap koja je prelila čašu kad sam odlučio kupiti versysa još daaavne 2008, a baš jučer sam iz nekog bedastog razloga spomenuo frendu putopis "trbuhom za hamburgerom" ... i s obzirom da on nije pratio taj forum, objašnjavam u "ma to ti je onaj lik koji čiji je motor uslikan na sljemenu sa skijama" (barem mislim da je to tvoj  :misli:) ... uglavnom tema je bila servisiranje motora, a čini mi se da si baš ti negdje spomenuo kako prije prodaje versysa nisi servisirao duuugo.

uglavnom, sretno ti s tim novim "projektom" ... razmišljao sam o istoj stvari i skužio da kad prodam sve šta imam još uvijek sam previše dužan tako da sam odlučio još koju godinu pričekati :mrgreen: Možda mi se ideja ostvari, a možda me pusti s vremenom.
I nemam baš neki savjet osim toga da kad nešto stvarno odlučiš, svijet se složi tako da ti se to i ostvari. A ako odlučiš to podijeliti sa ekipom s kojekakvih foruma, vjerujem da ćeš imati čitatelja  (y)
SRETNO!  (y)
 
Oj majstore, ajde, drago mi je da sam ti pomogel u odluci i da si zadovoljan. Kak te služi pila?
Ha ha ha, može biti da si videl moj motor na skijanju, ali nisam jedini koji skija s bajkom, ima nas desetak ziher, pa može biti da je netko drugi bil :)

ovo je moj bajk:







Budem videl da li budem nekaj podrobno pisal, zato kaj želim imati neki svoj tempo, ako odustanem nakon mjesec dana ili se zaposlim negdje na neko vreme, sumnjam da bude to ljudima zanimljivo. Kada se put zalaufa i kada definitivno odlučim krenuti, napisal bum dve tri rijeći. Prije desetog mjeseca ne idem ziher, zato kaj želim iskoristiti još jedno lepo ljeto na Jadranu, malo jedriti, biciklirati i đirati po otocima. Kada prođe sezona, dižem sidro ;-)
 
aposaric said:
Oj majstore, ajde, drago mi je da sam ti pomogel u odluci i da si zadovoljan. Kak te služi pila?
Ha ha ha, može biti da si videl moj motor na skijanju, ali nisam jedini koji skija s bajkom, ima nas desetak ziher, pa može biti da je netko drugi bil :)

ovo je moj bajk:



to je taj bajk ... nema zabune ... inače bio si tema na 91 stranici versys teme, neko te je uslikao gore na sljemenu, tj. bajk ali se slika više ne vidi jbga
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,91054.msg2596964/topicseen.html#msg2596964

mene služi ok ... 1000 attachmenta već ima na sebi i svaki mjesec mi je ko nov, a nešto se i proputovalo s njim tako da  (y)  :mrgreen:


vjerujem da će te puknuti volja za pisanjem jednom kad se to sve zarola ... a kod takvih avantura je i nalaženje posla u nekoj nedođiji zanimljiva stvar.
Pratio sam na ADV-u one Estonce tri godine i kad su napokon završili putovanje bio sam već toliko navučen da sam jedva čekao da objave nešto iz svoje prilagodbe na normalan život  :mrgreen: a nisam jedini. A evo i tog linka kad se već razbacujem http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=480532&highlight=mongolia

u svakom slučaju  - Sretno!!!  (y)






 
Hvala  (y)

Glavno da pila leti :) Kolko sam skužil na Norveškom forumu, onaj ludi Norvežanin već lupa preko 170.000 km na Versysu iz '07. i veli da samo mijenja ulje, filtera i svjećice, s tim da je digo servisne intervale na 20.000 km :)
Jedina je fora da ga uvijek u leru zagriješ 2-3 minute, izbjegavaš hladni start i da ga voziš svaki dan. Ak stoji, ode vrit  (y)