Qingqi QM200 vs. Zongshen ZS200

Qingqi ili Zongshen

  • Qingqi

    Votes: 17 50.0%
  • Zongshen

    Votes: 18 52.9%

  • Total voters
    34

raxovakucasvega

New member
Pozz... evo doslo je vrijeme da i ja kupim neki motor (y) e sad me zanima vas misljenje... jel ima itko iskustva s ovim motrima?? puno vam hvala....
 
mislim da masine nisu iste kad zongshenu pise max speed: 123, a Qingqiu 100km/h

evo i neki tehnicki podatci:
Qingqi:
Kategorija:  supermoto
Zapremnina motora (ccm): 200
Prosječna potrošnja (l/100km): 3,0
Tip agregata: 1 cilindar, četverotaktni
Snaga (ks/rpm): 16 / 8.000
Okretni moment: 1.45kg / 7000 okr/min
Pokretanje: elektropokretač
Prijenos: 5 brzinski mjenjač
Maksimalna brzina (km/h): 100
Neto težina (kg): 126
Hlađenje: zračno
Napajanje: rasplinjač
Razvod: jedna bregasta osovina i dva ventila
Okvir: čelični cijevasti
Prednji ovjes: upside down vilica
Stražnji ovjes: amortizer
Kočnice naprijed: disk Ø 240mm, čeljust sa 2 klipa
Kočnice straga: bubanj Ø 130 mm
Zapremnina spremnika (L): 10
Gume (P/Z): 110/70-17 / 130/70-17
Međuosovinski razmak: 1.400 mm
Visina sjedala od tla: 865 mm



Zongshen:
Kategorija  SUPERMOTO
Tip agregata 1 cilindar, četverotaktni
Zapremina 200 ccm
Razvod jedna bregasta osovina, 2 ventila po cilindru
Snaga 11 KW/7500 o/min-1
Okretni moment 14,5 Nm/6500 0/min-1
Napajanje rasplinjač
Hlađenje zračno
Pokretanje nožno/elektropokretač
Mjenjač 5 brzina
Težina 150 kg
Okvir čelični, cjevasti
Prednji ovjes upside-down vilica
Stražnji ovjes monoamortizer
Prednja guma  3,0 - 18"
Stražnja guma 130/90 - 15"
Kočnice naprijed disk
Kočnice straga bubanj
Međuososvinski razmak 1345 mm
Visina sjedala od tla nije deklarirano
Spremnik goriva 8,5 litara
Maksimalna brzina 123 km/h
Potrošnja  2,5 litara
Boje crna, žuta, zelena
Garancija 2 godine
 
Mislim da jeZong nekako presitan,dok mi s druge strane Qinqgi  izgleda dosta pristojno ali mislim da bi najbolje bilo pogledati još malo po forumu http://www.mychinamoto.com/
 
zong definitvno  (y)

ima mi ga frend, sad je puknuo gore plastike od ktm.
motor ide super, pere sve 125 4t , sa masinom nikakvih problema.
vrijedi te pare  (y)
 
ma i ja bi zonga kupil al mi je glupo jer mi ga sused ima a isto smo stari i onda mi je glupo imat isti motor ko i on uvjek se idemo skupa vozit i sad onda jos na istim motorima... ak kuzite kaj ocu reci... kad bi bila druga boja ma sve svrseno... al jbg...
 
Ma joj! Kaj te libo! Ak je motor super, vrijedi tih para i super ce te sluzit zasto ne kupit? Zbog jednog susjeda koji ce par dana biti ljut (a mozda i nece?)! Ionak buš skemijal nekaj kasnije (prefarbal ga, metnul drugi spuh) i nebu isti ko njegov! Zato samo naprijed, uzmi zonga i uzivaj  (y)
 
sismis said:
zong definitvno  (y)

ima mi ga frend, sad je puknuo gore plastike od ktm.
motor ide super, pere sve 125 4t , sa masinom nikakvih problema.
vrijedi te pare  (y)

slazem se , ima mi ga frend i B.O. mu je, samo je reka da ce prominiti prednjji blatobran
 
imam zongera pa eto jedan iz vlasnickog pogleda :D

ako se mislis voziti normalno i da ti motor sluzi od A do B onda su ti tu ta dva motora ista.
iz nijednog neces moci cjediti mast kak bi to mogao na nekim renomiranim motorima.

kinki bolje izgleda, ovo prednje svjetlo mu daje noviji look, dok je zonger ko kawe iz 80-ih sa svojom kutijom od svijetla.
plastike su i jednom i drugom na istoj razini, dakle ne bas pretjerano kvalitetne, ali ako ne mislis padati bit ce ok. ja sam zveknul sa svog zonga (tj. frend je zveknul) istina i bog na travi ali nista nije puklo. plastike i dalje ko nove.

zong po cajgeru ide 110, nakon toga vibrira cijeli motor i mislim da vise od toga je sigurno da navuces samo ako su idealni vremenski uvjeti.

a kinkija ne znam koliko ide, ali cini mi se da ide malo slabije samo zato jer sam prelazio jednog na velikogorickoj (brza cesta u zg) a ja sam imao jos dosta gasa na svom (imam 80 kg).

takodjer zonga sam uzimao samo zato jer sam cuo jako puno dobrih stvari o njemu. ne volim one price kad netko zna nekoga tko je bio super sretan sa motorom ili jako nezadovoljan, ali kolega sa posla ima jednog vec 3 godine i ne stedi ga nit najmanje, a zong i dalje ide.

cim biras izmedju 2 kineza znaci da si svjestan nedostataka koji oba imaju, te si se sa time spreman nositi.
 
Cine se vrlo slicnim/istim ...

Ja se ipak odlucio za Zong Shen (ZS200GY) ... Razlog se krio u dobroj pokrivenosti servisnim radionicama u Slavoniji.

Mislim da neces radikalno pogrijesit niti sa jednim od njih, jednako su dobri/losi.
Nadam se da si svjestan kineskog renomea i iskustva/kvalitete pri izradi motocikla, a i one: "kolko novaca, toliko muzike".

Liejp pozdrav.