imam zongera pa eto jedan iz vlasnickog pogleda
ako se mislis voziti normalno i da ti motor sluzi od A do B onda su ti tu ta dva motora ista.
iz nijednog neces moci cjediti mast kak bi to mogao na nekim renomiranim motorima.
kinki bolje izgleda, ovo prednje svjetlo mu daje noviji look, dok je zonger ko kawe iz 80-ih sa svojom kutijom od svijetla.
plastike su i jednom i drugom na istoj razini, dakle ne bas pretjerano kvalitetne, ali ako ne mislis padati bit ce ok. ja sam zveknul sa svog zonga (tj. frend je zveknul) istina i bog na travi ali nista nije puklo. plastike i dalje ko nove.
zong po cajgeru ide 110, nakon toga vibrira cijeli motor i mislim da vise od toga je sigurno da navuces samo ako su idealni vremenski uvjeti.
a kinkija ne znam koliko ide, ali cini mi se da ide malo slabije samo zato jer sam prelazio jednog na velikogorickoj (brza cesta u zg) a ja sam imao jos dosta gasa na svom (imam 80 kg).
takodjer zonga sam uzimao samo zato jer sam cuo jako puno dobrih stvari o njemu. ne volim one price kad netko zna nekoga tko je bio super sretan sa motorom ili jako nezadovoljan, ali kolega sa posla ima jednog vec 3 godine i ne stedi ga nit najmanje, a zong i dalje ide.
cim biras izmedju 2 kineza znaci da si svjestan nedostataka koji oba imaju, te si se sa time spreman nositi.