GeM
Member
Interesiraju me iskustva s manjim poravnavanjem Givi ( Kapa ) nosača bočnih kofera,
lagano iskrivljenih prilikom "zarušavanja" motora s koferima na bok.
Da li je korekciju kuta savijanja ( cca 5 kutnih stupnjeva ) šipki koje povezuju okvir nosača
s pričvrsnom točkom kod nogara suvozača bolje izvesti :
- hladnim postupkom 1 ( metoda poluge i "silovanje krakom" )
- hladnim postupkom 2 ( metoda teškog čekića i "unošenja energije" u mjesto potrebnog pregiba )
- vručim postupkom ( grijanje i potrebno savijanje )
i da li ima neki savjet kod koga se to može napraviti ( u Zagrebu i/ili okolici ! )
Unaprijed hvala na savjetima iza kojih leži dobra namjera i barem minimalno iskustvo i znanje
lagano iskrivljenih prilikom "zarušavanja" motora s koferima na bok.
Da li je korekciju kuta savijanja ( cca 5 kutnih stupnjeva ) šipki koje povezuju okvir nosača
s pričvrsnom točkom kod nogara suvozača bolje izvesti :
- hladnim postupkom 1 ( metoda poluge i "silovanje krakom" )
- hladnim postupkom 2 ( metoda teškog čekića i "unošenja energije" u mjesto potrebnog pregiba )
- vručim postupkom ( grijanje i potrebno savijanje )
i da li ima neki savjet kod koga se to može napraviti ( u Zagrebu i/ili okolici ! )
Unaprijed hvala na savjetima iza kojih leži dobra namjera i barem minimalno iskustvo i znanje