Ravnanje rame motocikla

Skripter

Active member
Situacija:  :vozi: +  :012: = :kiss2:

Rezultat: alu-rama savijena, bez puknuća, bez direktnih udaraca


Iskustva, dojmovi, želje i pozdravi  :misli:  :mrgreen:
 
Iskustvo nikakvo ali nikada nisam mogao biti na miru ni kada su mi ravnali alu felge a o rami da ne pricam tak da bi ja to prodal i nabavil nekaj kaj nije ravnano.
Ali znam da sam u manjini pa slusam kaj imaju pametniji i hrabriji za reci...i ucim  :mrgreen:
 
Maestral said:
Iskustvo nikakvo ali nikada nisam mogao biti na miru ni kada su mi ravnali alu felge a o rami da ne pricam tak da bi ja to prodal i nabavil nekaj kaj nije ravnano.
Ali znam da sam u manjini pa slusam kaj imaju pametniji i hrabriji za reci...i ucim  :mrgreen:

..... pod nikad padano....

:LOL: :LOL: :LOL:
 
Maestral said:
Iskustvo nikakvo ali nikada nisam mogao biti na miru ni kada su mi ravnali alu felge a o rami da ne pricam tak da bi ja to prodal i nabavil nekaj kaj nije ravnano.
Ali znam da sam u manjini pa slusam kaj imaju pametniji i hrabriji za reci...i ucim  :mrgreen:
ti znači misliš na način prodaj pa nek se netko drugi ubije a ne ja...haha iz iskustva znam da ravnana i varena rama u prosjeku nije ništa slabija od one kaj je i japanac frkal i varil,kaj misliš da oni imaju neku vanzemaljsku tehniku.ako znaš dobro naštelat aparat zavariš ju ko i japanac,ja sa svojim froniusom mogu povuči var da nečeš znat jel original ili sam ja vario ali o ravnanju rame i varenju istih je bilo puno tema pa mi se neda o tome al znam da se 40 posto moto populacije vozi na takvim ramama a da to nikad niti neznaju jer su kupili motor (nikad na podu).
 
ronny said:
... ali o ravnanju rame i varenju istih je bilo puno tema pa mi se neda o tome al znam da se 40 posto moto populacije vozi na takvim ramama a da to nikad niti neznaju jer su kupili motor (nikad na podu).

Znam da su bile teme ali ih namjerno nisam "vadil iz podruma". Zanima me ako su se mišljenja promjenila. 

Ovo za 40% po mojem isto drži vodu ali kad se treba izjasniti, onda je uvijek "nikad padano" i "ja nikad ne bi"  (y)
 
Ako se ravnanje odradi uredno, ne bi trebalo biti nikakvih problema...

Jedino je problem što svako grijanje, rastezanje i/ili istezanje materijala povlači za sobom određenu promjenu fizičkih tj. statičkih svojstva same legure, tako da postoji mogućnost da deformirani dio zavisno o stanju u kojem se nalazi, neće imati jednaka statička svojstva kao prije...
Jednostavno rečeno, prilikom djelovanja neke veće nepredviđene sile, taj dio bi mogao popustiti te se opet deformirati ili puknuti...

E sad, ti najbolje znaš u kakvom je stanju rama :)
 
mislim da je pitanje bilo o ravnanju rame motocikla  :misli:
kolega me zbunijo jer misli da se radi o zbrinjavanju krupnog otpada.  :mrgreen:
 
Matek said:
skripter prodaj to u staro gvožđe dodaj nekaj sitno s čarape i kupi drugi .. ima par finih devetki kaj idu po kulturnoj cijeni

:mrgreen:

Moje staro gvožđe je bilo totalno rebildano i obnovljeno prije sudara. I na cesti pojede svašta za doručak.  :0648:
Možda si jednom dam truda pa napišem sve kaj je rađeno i mijenjano na njoj, ali ne u ovoj temi  :wink:
 
strasilo said:
..... pod nikad padano....

:LOL: :LOL: :LOL:

Nikada nisam prevario nekoga na taj nacin pa ne bi ni u ovakvom slucaju.
Sigurno iuma ljudi koji bi za povoljnu cijenu kupili motor ovakav kakav je i popravili ga i da im kazes da je rama spigana.
 
Imal sam prilike isprobavati par "nikad padano" motora koji su sami išli u lijevi zavoj a u desni bi ih dvojica trebala stiskati dole  (y)

Ne morate komentirati u prvom licu, možete napisati iskustva npr. stričevog nećaka, znam da se na ovom forumu ne lupaju motori i voze se samo ganc nove pile  :LOL:
 
Skripter said:
Imal sam prilike isprobavati par "nikad padano" motora koji su sami išli u lijevi zavoj a u desni bi ih dvojica trebala stiskati dole  (y)

Ne morate komentirati u prvom licu, možete napisati iskustva npr. stričevog nećaka, znam da se na ovom forumu ne lupaju motori i voze se samo ganc nove pile  :LOL:
nesto ih kao sram  :misli:
Ili su falili bit teme  :LOL:
 
:misli:

Izgleda da sam ja najveći besramnik tu, pa budem onda napisal dojmove i iskustva kroz par dana  8)
Taj motor je već odavno "vječno moj" tak da i nema neke razlike ako budem ga prodaval  :LOL:
 
Skripter said:
:misli:

Izgleda da sam ja najveći besramnik tu, pa budem onda napisal dojmove i iskustva kroz par dana  8)
Taj motor je već odavno "vječno moj" tak da i nema neke razlike ako budem ga prodaval  :LOL:

Ak će ti to raditi Serdarević, neće baš biti za par dana.

:LOL:

 
Skripter said:
Da, vidiš, jako zanimljivo. Nitko ništ ne ne priča o tome a postoji lista čekanja.  :LOL:
Btw, motor je na peglanju od prošlog utorka  :mrgreen:

rame ti ravna i Zdrava iz Ivanića.. ;)

milion puta je već bilo rasprave na ovu temu i uvijek su (kao uostalom i inače) najglasniji bili oni kojima treba google da bi razlikovali čekić od šarafcigera (a u qurac, prečesto počinjem koristiti ovu rečenicu  :LOL: ) ... a kad bi samo znali da te ravnane rame imaju manju toleranciju pravca od tvorničkih motora pali bi na guzicu, samo opet nastaje problem u tome što ti isti MISLE da znaju, a ustvari neznaju da nemaju pojma..  :LOL: :LOL:

meni osobno je bitan podatak jel s motora padano ili ne i jel rama ravnana ili ne, ali samo zato da bih mogao rušiti cijenu .. ....  :LOL: :LOL:

daleko je bitnije u toj priči KAKO je posao napravljen nego dali je napravljen ... jer rama koja je ravnana nakon pada (ako majstor zna posao) je u xy slučajeva "ravnija" nego tvornička, koliko god to nevjerovatno zvučalo ...  :jesus:
 
(y)

Kad se spomene ravnanje odmah se svi križaju i otpisuju motor jer misle da je bil svezan u mašnicu i pukel na 10 mjesta.  :LOL:
Moj offset je bil 3mm, bez ikakvih pucanja. Budem stavil tu dokumentaciju (koju bi trebal dobiti s motorom)  :mrgreen: