Razlika u motornim uljima

Adike

New member
Pozdrav,

zanima me u čemu je razlika između:

Motorex Power Synthetic 4T 10w/50
i
npr. Total Quartz Racing 10w/50

tj samo me zanima koja je konkretno razlika između ulja ako su sva 10w/50 a cijena varira od 50 do 150kn.
Pretpostavljam da ćete reći zbog kvalitete, ali što konkretno? Duže će mi podmazivat motor ili?

Inače trebam ulje za KTM LC4 640 2003., KTM preporučuje Motorex Power Synthetic 4T 10w/50 pa pokušavam shvatiti u čemu je razlika?
 
1. osim gradacije potrebno je da ulje zadovoljava normu koju zahtjeva proizvođač (KTM u tvom slučaju).
2. racing ulje ti je nepotrebno za motor koji koristiš u civilne svrhe.
3. cijene ulja (ako govorimo o ekvivalentnim uljima različitih proizvođača i različitih cijena) se većinom razlikuju jer neki brend ima jaku marketinšku poziciju na tržištu pa to može.
 
Svako ulje ima svoje aditive koji su kao specifično za "taj" motor.
Naravno da ne škodi ako se stavi i neko drugo ulje, naravno iste gradacije i istog servisnog intervala (zamjene).

Sama kvaliteta ulja ipak varira, ali cijena baš i ne opravdava. Najbitnije je redovita izmjena i odgovarajuće gradacije i specifikacije (API ili sl). Neki motori znaju imati posebne zahtjeve pa obratiti pažnju na to.

Ako pitaš forumaše, treba se točiti isključivo Motul, po mogućnosti 300V.  (y)
 
Dragon Racing said:
Samo jedan je Motul, ostalo su samo ulja  :mrgreen:
Motul ima sve
-kvalitetu
-ime
-cijenu

Od kod nas slabo poznatih brendova mogu preporučiti švicarski Midland i francuski Yacco
 
Motorex je majka.

:starac:

:mrgreen:
 
Dragon Racing said:
Samo jedan je Motul, ostalo su samo ulja  :mrgreen:

tako je govorio jedan moj lokalni serviser koji je ujedno bio i diler tog ulja, sad se kune u motorex :mrgreen:, sve je to isto sranje drugo pakovanje..cbr mi je uredno trosio sve sto naspem a sipalo se sve sto dodje pod ruku :LOL:..pocne se sa motulom 300v pa se dosipa 5100 pa usput na banziskoj kupis sta ima, na kraju izvrsis inventuru po garazi pa nadjes i dvotaktola i sae 30 i samo trpaj :mrgreen:
 
Motul 300V.....  Ulje s jednim ciljem: sto manji gubici u mashini i max moguca snaga (i u tome je stvarno odlicno) uz bolja svojstva pri visokim temperaturama kakva su kod voznje na stazi u odnosu na "cestovna" ulja. Naravno da to ne ide bez kompromisa: to ulje skoro da nema u sebi aditiv(e) za ciscenje mashine pa je izmedju ostalog i to razlog kraceg intervala izmjene kod njega, a ne samo sto se koristi pod velikim opterecenjima pa se molekularno "razbije", sto i nebi trebalo bit problem za trkace motore za koje je i namijenjeno.

Sad samo da pocnu postovi kako se vozi na 300V po cesti godinama i nema problema... Naravno, ali nema ih ni sa vecinom drugih ulja, pa ipak, 7100 je primjerenije za tu namjenu ako se zeli sintetika i ako mora biti Motul jer bi se 300V trebalo cesce mijenjat od 7100.


3,2,1...... pljuvanje moze pocet  :LOL:
 
Dok netko ne spoji desetak mašina na nekakav simulator svih mogućih režima rada, u svaku stavi drugo ulje, "odvozi" 100k kilometara, rastavi i izmjeri sve komponente pa usporedi - jedini kriterij odabira ulja će mi biti subjektivan osjećaj pri šaltavanju.

Doli Motul, živio Motorex!!!

*ou šit Motul sektaši dolaze po meneeee! :mrgreen:
 
Jel' čita netko od svih vas Motoreviju možda ,ili je pisani oblik čitanja takvih novina ovdje izumro?Dakle ,prije par godina je objavljen test nekoliko motornih ulja (mislim desetak),gdje je točno objašnjeno kakvo ulje ide u kakav stroj ,namjena i korištenje .Međuostalim ,navedeno je i kakva se baza koristi za dobivanje nekog ulja ,njegova svojstva i na koncu količina sulfatnog pepela koji ostaje nakon izgaranja u motornom prostoru,te posljedice nekorištenja adekvatnog ulja kao i kompatibilnost u pogledu miješanja raznih ulja .Potruditi ću se pronaći u mojoj arhivi taj broj Motorevije pa ću staviti tu par slika s tekstom.Inače ,u početku moje moto karijere,a tome je bilo pred tridesetak godina,prodavalo se ulje Ina delta Sint racing u litarnoj limenoj piksi,točilo se u Cb750f,u kawuz500,u gsx 750es,u x bajkova iz mojeg društva i sve je klapalo. Ko je imao i nabavio Castrol bio je faca ,a Elf i Motul za mnoge nedosanjani san . (y) 8) :021:
 
Jučer napravio servis na svojem dRRlogu, Motul 300V zamijenio sa 7100, poslje sam bacio kratak đir (kakvih 10-ak km) i onak na prvu loptu primjećujem da je šaltanje glađe.
 
Kawah said:
Jel' čita netko od svih vas Motoreviju možda ,ili je pisani oblik čitanja takvih novina ovdje izumro?Dakle ,prije par godina je objavljen test nekoliko motornih ulja (mislim desetak),gdje je točno objašnjeno kakvo ulje ide u kakav stroj ,namjena i korištenje .Međuostalim ,navedeno je i kakva se baza koristi za dobivanje nekog ulja ,njegova svojstva i na koncu količina sulfatnog pepela koji ostaje nakon izgaranja u motornom prostoru,te posljedice nekorištenja adekvatnog ulja kao i kompatibilnost u pogledu miješanja raznih ulja .Potruditi ću se pronaći u mojoj arhivi taj broj Motorevije pa ću staviti tu par slika s tekstom.Inače ,u početku moje moto karijere,a tome je bilo pred tridesetak godina,prodavalo se ulje Ina delta Sint racing u litarnoj limenoj piksi,točilo se u Cb750f,u kawuz500,u gsx 750es,u x bajkova iz mojeg društva i sve je klapalo. Ko je imao i nabavio Castrol bio je faca ,a Elf i Motul za mnoge nedosanjani san . (y) 8) :021:

Rekao bih da fotografije članaka iz tiskanih materijala ne smiješ staviti nigdje da budu javno dostupni bez dopuštenja uredništva. Piše to, vjerojatno, negdje na prvim ili zadnjim stranicama Motorevije.
 
U Virago sam sipo motul i prešo na motorex . Šaltanje postalo malo mekše, potrošnja ista.
U XJR sipam 7100 i ne vidim razlog za nešto drugo. Kod normalne zamjene ulja nikad ne iscuri sve do kapi pa nastojim sipat uvijek isto.
Za motore iz mojih mlađih dana nije trebalo ulje u motor  :mrgreen: