Registracija trikea???!!!???

srka

New member
izgleda da će mi u ruke dospijeti jedan nedovršen trike kojeg ću sa radošću završiti, pa me zanima dali je kod nas uopće moguće registrirati trike, koliko je to love i zajebancije, i dali sam uopće spreman ući u koštac s tom regom.... Ako itko ima ikakva iskustva sa tim stvarima, bit ću mu zahvalan!
 
NAZOVI moto shop u OSIJEKU vl. željko javorović - JAVA
on ima trikea , vjerovatno zna
 
Mislim da je ovo broj:

MOTO-SHOP, TRGOVAČKI OBRT JAVOROVIĆ, VL. JAVOROVIĆ ŽELJKO Osijek, Sv. Leopolda Mandića 29 (031) 297 344

Mob: (098) 9808 338
 
Teoretski ga možeš atestirati i regati, ALI...

Problem kod trike(najglavniji) ti je da ne ostvaruje dovoljnu silu pomoćne kočnice. Kod trikea ti je glavna (ili ti radna) kočnica zadnja. Kočnica na prednjem kotaču nemre ostvariti potrebnu silu kočenja od 20% sile kočenja glavne(radne) kočnice. I zbog toga ne prolazi na atestu.
To sve se odnosi na trike koji ima motor iza zadnje osovine.
Neki trikeovi koji imaju motor ispred zadnje osovine uspjeli su ostvariti tih potrebnih 20%. Jbg, glup zakon, ali i on se da izbječi :mrgreen:

Kako, razmislite, jer ja vam to ne smijem reči :mrgreen:
 
bog,ja imam istih problema a i Java,koliko sam shvatio u razgovoru s njim prošle godine u puli.Jedina dva trikea kod nas registrirana su u Dubrovniku i drugi u Rijeci.Ali ni jedan nijej to napravio jednostavno,ako me razumijete.Navodno se nedavno promijenio čovjek zadužen za ateste koji je i bio najveći problem.Ako saznaš nešto javi. :wink:
 
čovječe... napokon dobim neš' zabadava, samo treba još malo truda i nebi više morao sa autobusom ili pješice na susrete, a kad ono " našo' se mujo ispred kineskog zida" ... čovječe... e bandit, bolje da si šutel! složit ću ja i tu brenzu ak' treba i 100% samo da znam da ću proć.

ali neki dan mi je jedan tip rekel; "...pa nemoj regat trikea, regaj bubu..." pa Vas pitam ima li u tom nečeg prolaznog kod narodne milicije?
 
da ,još je u izgradnji,ustvari prekinuo sam prije godinu dana jer čekam bolje vrijeme a i trebalo je napravit nešto što ću moć vozit u međuvremenu.Kod nas još nitko nije napravio švedsku verziju sa motorom postavljenim naprijed i okrenutom getribom,tako dobijaš više od 30% ukupne težine na prednjem kolu a time i učinkovitiju kočnicu.