REGISTRACIJA

merox

Member
Kako ste prosli na tehnickom sa skuterom od 50ccm ove dane od kako je poceo zakon max 55km/h?
 
Jako zdrava metoda...  :mrgreen:
Kod odblokanih serijala pali i znacajnije smanjivanje tlaka u gumama... veći otpor na valjcima cuda cini!
 
Da samo kaj ti onda tip napumpa gume i moš se hebat.
To moraš fakat nabasat na neku munjaru da ne vidi da su gume prazne... :misli:
 
ili se nadat da nema pumpu :mrgreen:
 
Nije ni problem otić u servis da ti oni stave ili si sam staviš ak znaš blokadu koja se na skuteru svodi samo na jedan obični tanjurasti lim koji se našarafi ispred radilice i to  košta oko 100 kn ( inače se kod skidanja blokade i reže jedan dio grane na auspuhu i zatvara verenjem)ali kaj ti vredi ak i prođeš na tehničkom i kasnije skineš to sve da opet ide normalno kad  murija ima uređaj s kojim ti izmjeti krajnju brzinu.(Navodno su nedugo u Karlovcu sve skutere na stranu i mjerili).
U novom MOTOPULSU sam čitao da ima ljeka i za to : neka elektr.blokada koju podesiš na određen broj okretaja tj. brzinu. I kad te murija zaustavi stisneš tipku na privjesku koji dobiješ u kompletu i automatski se dobije to da ti skuter nemože ići brže od zadane.navodno se jednostavno montira i košta cca.800 kn.
 
navodno, dek nek neko više napiše da su vidili valjke.
 
navodno policija ima valjke kojima kontrolira brzinu skutera, a niko ih još nije vidio i niko još nije najebo što nema blokadu na skuteru, jedino je bilo ono nešt u slavonskom brodu.
 
Po meni je zaključak ove priče da treba izbjegavati kupnju 50ccm, a to znači da budu jako jeftini samo da ih prodaju..
Pametni kupuju jače skutere,a papci se muče sa pedesetkama... (y)
 
veliki said:
Po meni je zaključak ove priče da treba izbjegavati kupnju 50ccm, a to znači da budu jako jeftini samo da ih prodaju..
Pametni kupuju jače skutere,a papci se muče sa pedesetkama... (y)

Potpis!
 
filiplatinovicz said:
... a uskoro stize i u Osijek!  :mrgreen:

mi u osijeku neprimamo tak šta.
 
Potpuno si u pravu, Veliki...

Polaganje M kategorije potpuno je izlišno jer je program autoškole za M identičan programu ua A1/A kategoriju, za koju se opet uči isto, samo su ovlasti vozača drukčije zbog godina, te se A1 s navrsenih 18 god. automatski transponira u A. I M i A1 mogu se koristiti od navrsenih 16 god. a razlika u cijeni autoskole moze se eventualno odnositi na razliku rezijske cijene sata vozje izmedju skutera i motocikla te za tih 15 sati ne bi trebala premasivati 200 kuna. Inace A1/A kategorija s liječničkim, teorijom, voznjom, prvom pomoći i ispitima stoji oko 3200 kuna. M se automatski dobiva s A1/A i B kategorijom.
Dakle, na moped (po zakonu obujama motora do 50ccm i najvece brzine na ravnoj cesti do 50 km/h) osudjeni su prvenstveno vozaći B kategorije... Svi koji imaju A1/A papci su ako kupe 50 ccm, jer za gotovo istu ili oko 30 posto visu cijenu mogu dobiti motor veceg obujma. E sad, rega i osiguranje su znatno skuplji, ali nema zaje... s blokadama i slicno... Jest da je cvajo, cvajo i da moze razvit snagu kao dvostruko obujmniji viertakt i da je odrzavanje jeftinije. No zato je potrošnja cvaje 50 (uključujući i ulje) ravna viertaktima od 150 do 250 ccm, koji su za njega nedostizni, kultiviraniji i ekološki prihvatljiviji.
Što fali b&w-u 125, trenutačno za oko 19,5 k ili fly-ju 150, isto za oko 19,5 K ili liberty-ju 200, koji je trenutacno oko 21K. Svaki se cvajo 50 moze pred njima skrit u mišju rupu...  :LOL:
 
Vele mi u murji da valjčići uskoro stižu u Osijek, u pratnji pokretnog prijekog suda!  :mrgreen:
kupi PX dok je vrijeme, dani!  :jesus:
 
jebiga, sad nemam novaca, a ovo mi se neisplati prodat, za njega bi mogo dobit nekih nekih 13 000kn ak bi mogo i tolko a za te novce mogu samo drlog kupit, ovaj moj je 3 mjeseca star. to da sam znao kad sam kupovo 50ccm za taj zakon onda bi uzeo nešt veče. jebiga konto za početak mi dovoljno 50ccm za godinu dvije nešt skupit pa uzet nešt veče, vidiču možd nešt iskemijam.
 
na svaki način...
zakon je zakon, ali meni se čini bedast. niža brzina je faktor sigurnosti, no s druge strane, iritira druge vozače koji onda nestrpljivo briju polagane skutere, koji ne mogu pratiti ritam prometa...
a opet, klinac od 16 god, sa A1 može vozit 125 ccm, do 11 kW... i brijat brze nego s ijednim friziranim cvajom 50 ccm. da ne kažem da se ni na 50 ccm ne mjeri najveća brzina na tehničkom ako ima klasični mjenjač s kvačilom...

protiv 50 ccm govori i sljedeci bajni propisi iz ZOSPC:
.....kolnikom sa samo po jednom prometnom trakom mamijenjenom prometu vozila u jednom smjeru, vozač mopeda dužan je voziti što bliže desnom rubu kolnika. U naselju s kolnikom na kojem za promet vozila u istom smjeru postoje najmanje dvije obilježene prometne trake, vozač mopeda ne smije voziti prometnom trakom koja nije uz desni rub kolnika, osim ispred raskrižja ili drugog mjesta na kojem skreće ulijevo. Prekršiteljima ovih odredaba zapriječena je kazna od 300 kuna.

Za sada to murja ne sankcionira, barem ne u Zagrebu, ali bi mogla i počet, upravo kako je od ove godine počela praktički primjenjivat isti zakon (na snazi od 20.08.04.) u svezidbi najveće dopuštene brzine takozvanih mopeda 50 ccm - ali samo onih s automatskim mjenjačem, kako sam naglasio.
 
vidio sam oba pristupa i onaj za tehnički s kapicama svjećica i onaj elektronski s kondićima... taj drugi, kako radi, je li pouzdan? gdi stavit prekidač, ak te stvarno zaustavi murja s valjcima???