Potpuno si u pravu, Veliki...
Polaganje M kategorije potpuno je izlišno jer je program autoškole za M identičan programu ua A1/A kategoriju, za koju se opet uči isto, samo su ovlasti vozača drukčije zbog godina, te se A1 s navrsenih 18 god. automatski transponira u A. I M i A1 mogu se koristiti od navrsenih 16 god. a razlika u cijeni autoskole moze se eventualno odnositi na razliku rezijske cijene sata vozje izmedju skutera i motocikla te za tih 15 sati ne bi trebala premasivati 200 kuna. Inace A1/A kategorija s liječničkim, teorijom, voznjom, prvom pomoći i ispitima stoji oko 3200 kuna. M se automatski dobiva s A1/A i B kategorijom.
Dakle, na moped (po zakonu obujama motora do 50ccm i najvece brzine na ravnoj cesti do 50 km/h) osudjeni su prvenstveno vozaći B kategorije... Svi koji imaju A1/A papci su ako kupe 50 ccm, jer za gotovo istu ili oko 30 posto visu cijenu mogu dobiti motor veceg obujma. E sad, rega i osiguranje su znatno skuplji, ali nema zaje... s blokadama i slicno... Jest da je cvajo, cvajo i da moze razvit snagu kao dvostruko obujmniji viertakt i da je odrzavanje jeftinije. No zato je potrošnja cvaje 50 (uključujući i ulje) ravna viertaktima od 150 do 250 ccm, koji su za njega nedostizni, kultiviraniji i ekološki prihvatljiviji.
Što fali b&w-u 125, trenutačno za oko 19,5 k ili fly-ju 150, isto za oko 19,5 K ili liberty-ju 200, koji je trenutacno oko 21K. Svaki se cvajo 50 moze pred njima skrit u mišju rupu...