regler

mountain36

Member
Dali netko zna koliko bi mogao kostati regler za Beverly 200?Decki iz Ami Trade-a su me ....... motor se gasio pa su mjenjali cdi,pa se idalje gasio pa su mjenjali namotaje,i sada na kraju puca iz auspuha i akumulator mi ne puni a jos su me nagovorili da mi je akumulator u komi pa da si ga promjenim ...... NO COMENTTTTTTTTT !!!!!!!!!!!
 
ak ti ovak nastave servisirat motor koštal bu te puno. a da prvo nađeš nekog majstora?
 
Uciniti cu to samo me zanima sto ce sutra reci,jer sam ga jucer gurao jedno 8km do kuce kad sam isao sa posla.Ali htio sam samo reci da uopce nisu pouzdani
 
regler ti kosta oko 400 kuna.....mozda i uspijes spasiti akumulator ako ga dobro napunis ...za ovo ostalo nemam komentara.... :?
 
Sad sam ih zvao irekao da si dodju po njega i neka poprave sto su zeznuli pa me zanima kaj buju napravili .... ali im vise nedam kune
 
i ja sam imao problema na Bevu sa reglerom jer mi nije punio akumulator, tj. mijenjao sam 3 akumulatora do sada jer su mi na peščenici u bivšem piaggio centru uporno govorili da je problem u akumulatoru i da regler dobro puni. regler za Bev 400 je 965 kn plus pola sata rada odnosno 85kn. to sam u Ami trade-u mijenjao čim su se otvorili u Zg krajem petog mjeseca. tada sam kod njih opet uzeo novi akumulator orginal piaggio uz zamjenu reglera. krajem devetog mjeseca sam morao kod njih na servis i frajer mi kaže ''malo vam je loš akumulator, trebali bi i to promijeniti''. nakon šta sam mu rekao da sam kod njih uzeo akumulator prije cca 4 mjeseca i da imam račun doma rekao mi ja ''aha, pa dobro imate još garanciju, ako će vam se ispraznit slučajno ili ćete imati problema s njime u sljedeća dva mjeseca dođite pa ćemo ga zamijeniti, nije ga još nužno mijenjati''  :LOL: žao mi je bilo tada da nisam imao račune sve od servisa sa sobom pa da mu maznem novi akumulator kad mi ga je već htio uvaliti  :jesus: kasnije mi se nije dalo zaje.avati s time i naravno da sad s ovim akumulatorom i reglerom pali iz prve bez problema, čak i nakon dužeg stajanja i nevoženja.
 
Dario_87 said:
i ja sam imao problema na Bevu sa reglerom jer mi nije punio akumulator, tj. mijenjao sam 3 akumulatora do sada jer su mi na peščenici u bivšem piaggio centru uporno govorili da je problem u akumulatoru i da regler dobro puni. regler za Bev 400 je 965 kn plus pola sata rada odnosno 85kn. to sam u Ami trade-u mijenjao čim su se otvorili u Zg krajem petog mjeseca. tada sam kod njih opet uzeo novi akumulator orginal piaggio uz zamjenu reglera. krajem devetog mjeseca sam morao kod njih na servis i frajer mi kaže ''malo vam je loš akumulator, trebali bi i to promijeniti''. nakon šta sam mu rekao da sam kod njih uzeo akumulator prije cca 4 mjeseca i da imam račun doma rekao mi ja ''aha, pa dobro imate još garanciju, ako će vam se ispraznit slučajno ili ćete imati problema s njime u sljedeća dva mjeseca dođite pa ćemo ga zamijeniti, nije ga još nužno mijenjati''  :LOL: žao mi je bilo tada da nisam imao račune sve od servisa sa sobom pa da mu maznem novi akumulator kad mi ga je već htio uvaliti  :jesus: kasnije mi se nije dalo zaje.avati s time i naravno da sad s ovim akumulatorom i reglerom pali iz prve bez problema, čak i nakon dužeg stajanja i nevoženja.
regler od beva 250 i.e....300 i.e i 400 i.e....identicni su kao regler od beva 500 i.e...a on kosta oko soma kuna...istina... :wink:
 
jesi probao kod onih na zapadnom kolodvoru, ja sam tamo servisiro runera kad sam ga imo i bio sam zadovoljan
 
Kako da ispitam dali struja uopce dolazi do reglera s obzirom da su mjenjali namotaje !!!!
Akumulator je kupljen prije tjedan dana u Beren-u na Zagrebackoj ....
 
mozes ispitati otpore...otpojis konektor sa reglera..i izmjeris otpore svake zute zice sa ostale dvije...moras imati oko 0.9 ohma......ili pak svaku od tri zute zice....dali probija na masu....za dinamicko ispitivanje jakosti koju proizvodi alternator moras imati ampermetarska klijesta....i kacis ih za crvenu zicu...i ona mora biti veca od 10 ampera
 
mountain36 said:
to kada motor radi ili je dovoljno da mu je samo da je akumulator na motoru?
za testiranje otpora motor ne mora raditi.....i ne mora biti prikopcan akumulator...jer otpore mjeris na konektoru koji ide na regler...njega otkopcas...i vrsis mjerenja...za ispitivanje amperaze...logicno je da motor mora raditi... :wink:
 
Kao sto rekoh bio sam tamo i odmah su rastavili motor,upiknuli novi regler i stvar je klapala,a dokle vidjet cemo,samo kaj mi nisu uzeli lovu za ruke vec samo za regler(Piaggio beverly 200=360kn) ............