roadracing world usporedba litri

aurellie

Active member
na 18 stranica...ako nekoga nešto zanima iz novina nek vidi sadržaj ovdje - http://www.roadracingworld.com/magazine/current-issue/ - pa ću preslikat i stavit tu

Ovo je jedan od najiščekivanijih testova jer testove ne pišu novinari nego trkači sa rezultatima, pa tko zna engleski svakako bacite oko



 
Hm izgleda da bu yamahin bigbang ista pušiona kao i 5ventila po cilindru kaj su do r1 forsirali,a nikakvog efekta nije bilo osim marketinskog


no grdi su svi


yamaha je najmanje grda
 
Ninja said:
Hm izgleda da bu yamahin bigbang ista pušiona kao i 5ventila po cilindru kaj su do r1 forsirali,a nikakvog efekta nije bilo osim marketinskog

...
Zanimljivo mi je kako je na Motoradovom testu Yamahin pogonski agregat ocjenjen kao najbolji a ovdje kao najgori, a Kawasakijev u Motoradu najgori a ovdje najbolji.  :blahblah:
 
agregat je strašan i uopće se ne može na račun stola donijet neki zaključak o motoru,  u RRW kažu da iako najslabiji, na stolu dođe do max snage za pola sekunde-sekundu brže od ostalih  :shock:  (y) dakle motor ubrzava jebeno i ima snage silu. Ali koliko god dobar bio ipak ima neke mušice koliko se dosad dalo zaključit iz raznih usporedbi, a vjerujem da mu je najveća što je prevelik i pretežak. Na kraju ispadne da je razlika između najlakšeg i najtežeg motora oko 20kg, što nije baš malo.  Na cesti bi i potrošnja izašla na vidjelo jer motor voli popit 15-20% više od stalih  :? Druga generacija ovog agregata sigurno bude opaka kad se ispeglaju sve mušice nove tehnologije ali neće konkurencija do tad spavat  :D