ktm 8)Ironforge said:Rad Rolanda pratim vech neko vreme, i za US scenu on je jako interesantan jer voli da experimentishe sa raznim motorima...znachi ne samo Big Twin ko shto uobicajeno rade njegove kolege.
Izgleda je trik upalio pa su i ostale kolege pratili njega. Evo sa cime se Jesse Rooke predstavio ovogodishnjem AMD Pro Custom Bike show :
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Forum/082-a-l.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Forum/082-d-l.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Forum/082-c-l.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Forum/082-b-l.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Forum/082-e-l.jpg
Mashinu i stil prepoznajete, mislio sam da ovo ide dobro uz ovaj post
*************************Dylan said:Ironforge, gledam taj motor Jesse Rookea i nije mi jasno kako funkcionira prednja vilica. Ako se ne varam, kod kompresije se mjenja kut vilice pa se cijeli kotač pomiče prema naprijed! Pa kako se onda vozi , pogotovo u zavoju?
da ali ovdje je to naopacke nego kod obicnog teleskopa :misli:Ironforge said:*************************
Tachno, kotach se pomiche blago naprijed i nazad, pa se tako i motor blago produzi ili skrati, sa cime se i cjela ciklistika menja.....kao i kod standardnih popularnih teleskopskih prednjica. Kad se nabije prednjica koja je pod uglom (na svim motorima i jeste prednjica pod odredjenim uglom), automatski kotach ide prema gore(koso), i centar kotacha je blize ramu, shto bi se reklo isto se motor skrati kao i kod Rooke-jeve prednjice, medjutim na ovom motoru je recimo to izrazenije, a shto je najbitnije drugacije je nego kod ostalih motora.
Navodno skupi prednji amortizer i storz damper bi trebalo da balansiraju sve ovo i da pojacaju performanse....koje su u stvari i ne tako bitne kad je vech ionako ram krut iza