Roland Sands KRV5 Tracker

Scarface

New member
http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page.aspx?ArticleID=4074&Page=1

Sta kazete na ovo?
 
Meni to izgleda ko smrtna presuda!!! Djeluje pre močno a zic mi se nikak ne dopada, ali zadnja guma... :shock: :shock:
 
Rad Rolanda pratim vech neko vreme, i za US scenu on je jako interesantan jer voli da experimentishe sa raznim motorima...znachi ne samo Big Twin ko shto uobicajeno rade njegove kolege.
Izgleda je trik upalio pa su i ostale kolege pratili njega. Evo sa cime se Jesse Rooke predstavio ovogodishnjem AMD Pro Custom Bike show :

http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Forum/082-a-l.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Forum/082-d-l.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Forum/082-c-l.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Forum/082-b-l.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Forum/082-e-l.jpg

Mashinu i stil prepoznajete, mislio sam da ovo ide dobro uz ovaj post  (y)
 
srecha sto postoji ventilator, pa se hladi dovoljno.....ipak poenta je da hladnjak prati harmoniju zadnjeg blatobrana koji je ujedno i rezervoar.....radi motor, voze ga okolo po US.
Postoje puno vishe motora koji josh manje radikalnije izgledaju a ne voze ih...to je vech problem...napravljeni su samo za show.
Ja to ne mogu razumjeti  :misli:
 
to negdje grmi ko sto vragova  (y)
 
Ironforge said:
Rad Rolanda pratim vech neko vreme, i za US scenu on je jako interesantan jer voli da experimentishe sa raznim motorima...znachi ne samo Big Twin ko shto uobicajeno rade njegove kolege.
Izgleda je trik upalio pa su i ostale kolege pratili njega. Evo sa cime se Jesse Rooke predstavio ovogodishnjem AMD Pro Custom Bike show :

http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Forum/082-a-l.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Forum/082-d-l.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Forum/082-c-l.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Forum/082-b-l.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Forum/082-e-l.jpg

Mashinu i stil prepoznajete, mislio sam da ovo ide dobro uz ovaj post  (y)
ktm 8)

super izgleda mada nije za neke duže ture sudeći po debljini tarecirunga na sicu :giggle:
 
Svidjaju mi se ove kombinacije retro i future look-a (y)
Ako ce se snimati remake Mad Max-a vjerovatno ce pile biti ovakve :slinavac:
 
Swimster bicikl is proshlosti, flat tracker motor za utrke u krug, plus mnogo  moderne tehnologije, best of the old & besto of the new school, i na kraju KTM agregat. Eto to bi ukratko bio opis.
Shto se tiche udobnosti sitca, ja predlazem pre nego shto pogledate debljinu i oblik i gumice ispod, pogledajte ram, koji je krut (rigid, hardtail). Motor nije sigurno predvidjen za put oko sveta sa ne znam kakvim performansima.....medjutim poznajem ljude koji su proputovali svijet sa motorima ciji su ramovi uistinu bili kruti.
Cak i poznajem jedong jako dobro shto je to ucinio Indianom Chief od 48 godine sa getribom od 3 brzina i suspenzijom ko da je i nema.
Evo dokaza:  www.guzzidoug.net
    idite na european travels link.
Tako da radi se samo o tempu i motivu....ako se neko zainati ne verujem da ga KTM ne bi odveo tamo gde je namislio, zar ne!  :wink:  :D  :)  (y)
 
Upravo sam saznao neshto o cemu mislim da je interesantno....shto i ne mora promjeniti stvari, a mozda i hoche, to zavisi od mishljena javnosti.
Naime samo shto sam saznao da je Roland Sands, tvorac motora u ovom topicu sin Perry Sands-a, vlasnik Performance Machine tvrdke koja je dobro poznata decenijama po svojim imperijom visoko kvalitetnih kochnicama, i felnama.  www.performancemachine.com
Postujte ako imate komentare! :wink:
 
gledam katalog dijelova, i upada mi ovo u oko - nudi seriski odvojene plocice za svaki klip (y)
a druga stvar - da imaju celjusti sa 4 odnosno 6 calipera, radijalni ili aksijalni nosac a samo 1 plutajuci disk, i to za drag motore?

al dobro je to sto sam vidio bar jedan ajmo rec race motor a da nije hardtail (y)
 
Dylan said:
Ironforge, gledam taj motor Jesse Rookea i nije mi jasno kako funkcionira prednja vilica. Ako se ne varam, kod kompresije se mjenja kut vilice pa se cijeli kotač pomiče prema naprijed! Pa kako se onda vozi , pogotovo u zavoju?
*************************
Tachno, kotach se pomiche blago naprijed i nazad, pa se tako i motor blago produzi ili skrati, sa cime se i cjela ciklistika menja.....kao i kod standardnih popularnih teleskopskih prednjica. Kad se nabije prednjica koja je pod uglom (na svim motorima i jeste prednjica pod odredjenim uglom), automatski kotach ide prema gore(koso), i centar kotacha je blize ramu, shto bi se reklo isto se motor skrati kao i kod Rooke-jeve prednjice, medjutim na ovom motoru je recimo to izrazenije, a shto je najbitnije drugacije je nego kod ostalih motora.
Navodno skupi prednji amortizer i storz damper bi trebalo da balansiraju sve ovo i da pojacaju performanse....koje su u stvari i ne tako bitne kad je vech ionako ram krut iza  :D
 
Ironforge said:
*************************
Tachno, kotach se pomiche blago naprijed i nazad, pa se tako i motor blago produzi ili skrati, sa cime se i cjela ciklistika menja.....kao i kod standardnih popularnih teleskopskih prednjica. Kad se nabije prednjica koja je pod uglom (na svim motorima i jeste prednjica pod odredjenim uglom), automatski kotach ide prema gore(koso), i centar kotacha je blize ramu, shto bi se reklo isto se motor skrati kao i kod Rooke-jeve prednjice, medjutim na ovom motoru je recimo to izrazenije, a shto je najbitnije drugacije je nego kod ostalih motora.
Navodno skupi prednji amortizer i storz damper bi trebalo da balansiraju sve ovo i da pojacaju performanse....koje su u stvari i ne tako bitne kad je vech ionako ram krut iza  :D
da ali ovdje je to naopacke nego kod obicnog teleskopa :misli: