GeM
Member
Nakon cca 5000 pređenih km ovogodišnjeg putovanja ( pređeno : Mađarska-Rumunjska-Bugarska-Grčka-Turska-Bugarska-Rumunjska / nedovršeno : Moldavija-Ukrajina-Poljska-... ), nalazim se zaglavljen sa Severinom ( Capo Nord ETV 1000 ) i suprugom ( na tromeđi Rumunjske, Ukraine i Moldavije zbog raspada Severininog potisnog ležaja spojke ( kuplunga ).
Industrijski standardni ležaj 16004 je vjerojatno dobavljiva i korektna zamjena.
Po samoj spojci nisam do sada čeprkao, pa me prije njenog otvaranja sutra ujutro zanima:
- da li je postoje predvidivi problemi pri skidanju poklopca spojke, membrane i potisne ploče ?
( da li je potrebno grijanje zbog Loctitea, .... )
- da li je potrebno nešto za pridržavanje ( blokiranje ) košare spojke pri odvijanju vijaka opruga spojke
- da li ima razloga za prethodno ispuštanje ulja ( iako se bojim da će zbog špene ili sličnog biti nužna zamjena ulja ! )
- da li mogu očekivati neke "neočekivane" probleme pri zamjeni ?
Ako netko ima skinut ležaj, molio bih ga da izmjeri vitalne dimenzije i očita oznake ukucane na ležaj.
Unaprijed hvala na savjetima!
Industrijski standardni ležaj 16004 je vjerojatno dobavljiva i korektna zamjena.
Po samoj spojci nisam do sada čeprkao, pa me prije njenog otvaranja sutra ujutro zanima:
- da li je postoje predvidivi problemi pri skidanju poklopca spojke, membrane i potisne ploče ?
( da li je potrebno grijanje zbog Loctitea, .... )
- da li je potrebno nešto za pridržavanje ( blokiranje ) košare spojke pri odvijanju vijaka opruga spojke
- da li ima razloga za prethodno ispuštanje ulja ( iako se bojim da će zbog špene ili sličnog biti nužna zamjena ulja ! )
- da li mogu očekivati neke "neočekivane" probleme pri zamjeni ?
Ako netko ima skinut ležaj, molio bih ga da izmjeri vitalne dimenzije i očita oznake ukucane na ležaj.
Unaprijed hvala na savjetima!