RR fighteri

Streetfighter

Active member
rr fighteri sta kažete na njih? meni su jebeni,al dosta su skupi ako su kvalitetno napravljeni..i da dal više volite rep onaj kratki(njemački :mrgreen: ) ili serijski od nekog motora? ovo su uglavnom gsxr-i..uzivajte..

















 
meni osobno su jako,jako ružni oni kratki,puno ljepše izgledaju oni koji su nalik na serijske!!!!!!!!!!! :D
ali naravno to je moje osobno mišljenje :D 8) :pistoles:
 
Cijenim samo to sto je ulozeno puno truda...ali odvratni su mi....ne kuzim uopce kako se to nekoom moze svidat...cisti kic...zar nije najbolje onako fine ciste linije a ne ovo...pomalo mi je i smjesno na sta lici ovaj prvi...
 
Meni su odvratni ovi s kratkim repovima, nekako mi je lipše kad rep ostane serijski!
 
puno ljepši su sa normalnim repom,pogotovo ovim novijeg doba(r-ova 2005) :D
 
meni su serijski isto ljepši i uopće ne kužim zašto švabe briju na ove kratke..

ovaj gixxer još nije gotov al mu je zadnji kraj odličan..
meni osobno je prednji kraj za sad uzasan :(






 
StreetFighteri su najbolja kalsa kaj postoji i amen.... Dignuti repovi mi se ne sviđaju al ja definitvno ipakne bi ostavio serijdski..zato se i zove prerada... Naprijed OBAVEZNO aeka supermoto maska... skračeni spuh da ne zapinje dok si preko vage na zadnjem =) i tak te forice... crash cage pod obavezno... a ak je oke dizajniran dat će mu još bolji street look
 
Streetfighter said:
meni su serijski isto ljepši i uopće ne kužim zašto švabe briju na ove kratke..

ovaj gixxer još nije gotov al mu je zadnji kraj odličan..
meni osobno je prednji kraj za sad uzasan :(








nek za početak skine bočne oklope lol... on si radi neku šminku za po stazi
 
Heh, tako sam i ja nekad razmišljao.
Bio sam hardcore chopper fan, ali mi je nakon nekoliko custom kreacija jednostavno dosadilo.
Short-tail streetfighteri su kategorija za sebe, oni prate filozofiju po kojoj
je dizajniran i Lamborghini Diablo - minimalizam.

Sjetimo se samo 50-ih godina i naftne krize: američki proizvođači automobila su gurali reklamne kampanje spominjući Jet-design i dodajući autima avionske repove i krilca, ne bi li smanjili potrošnju... :hahano:
Pokopali su se svojom bigger is always better doktrinom.

Za to vrijeme su Toyota i Honda razvili male autiće od 1600 kubika, koji su pičili 200km/h uz potrošnju od 10 litara.

Kratkorepi streetfighteri su moderan odgovor na komercijalne motore nakićene bespotrebnom plastikom.
Oni su prirodna evolucija customa.

Naziv chopper potječe od to chop=odsjeći.
Hell's Angelsi i ekipa su sa svojih bajkova skidali i rezali sve nepotrebno, ne bi li olakšali cijelu stvar i smanjili potrošnju / povećali broj kilometara po jednom rezervoaru.

Meni je ovaj motorin čista poezija, mmm... :mrgreen:

 
meister... sve to stoji al nebi na motor to stavio nikad..a ti ludi švabe zašto svi to stavljaju,to samo oni znaju..neki čudan osjećaj za estetiku.. mi balkanci nikad nećemo to shvatit.. ko i ono zašto nose japanke na čarape :mrgreen:
 
Ko da ga je netko naguzio. meni se to nikako ne svidja. ajde da je kratak i nize postavljen, ali ovako da gleda gore u nebo...
 



Nisu mi predivni, pogotovo kad je previše kratak rep kao na ovom :? , ali neki su stvarno prelijepi :cool:
 
Ima taj opičeni rep svojih prednosti - drži ti rit na mjestu kad se voziš 1km
na zadnjem. :cool:
Isprobao frendovog; nema onog sklizanja po sjedalu i grčevitog grabljenja volana.
Vrijedi i kod brutalnijih ubrzavanja.
Takvom bajku defaultni položaj prednjeg kraja je pod 45° prema nebu! :D
 
Igormeister said:
Ima taj opičeni rep svojih prednosti - drži ti rit na mjestu kad se voziš 1km
na zadnjem. :cool:
Isprobao frendovog; nema onog sklizanja po sjedalu i grčevitog grabljenja volana.
Vrijedi i kod brutalnijih ubrzavanja.
Takvom bajku defaultni položaj prednjeg kraja je pod 45° prema nebu! :D

:peace:
 
Meni se osobno streetfighteri sviđaju jer objedinjavaju više stvari koje nedostaju jednom "nakedu", a to su odlična ciklistika,puno konja i vidljivost mašine što smatram osnovnim dizajnerskim elementom na motoru.
Naravno da je kod tih motora je uopće glupo pričat o zaštiti od vjetra tj. onaj ko to traži,ova kategorija definitivno nije za njega.
Pored navedenog, prerada se može napravit za relativno malu lovu i što je najbitnije da takav motor je personaliziran,a ne kad dođeš na susret i malo si popiješ pa ideš sa ključem od brave do brave i tražiš svoj motor kakvih na tom susretu ima još barem dvadeset i to svi isti kao jaje, jajetu. :mrgreen: