RT 1200 R nece palit

allenp

New member
ekipa pomagajte opet, ovaj put ozbiljniji problem,
sve bilo ok do danas kad sam se vratio doma u Sisak, nikakvih simptoma nije davao ni u voznji ni kod paljenja, apsolutno nista mi nije dalo naslutit sljedece:

vergla a ne pali.
dakle doslovce stigao doma ostavio motor pred kucom (180km puta bez problema odvozio), popio kavu i za 15min sjeo na motor da cu do grada - prvi put je kao upalio onako nekako slabo tj na trenutak i ugasio se, drugi put kao bi upalio pa krepo, pa treci i svaki dalje put nista, samo vergla.

pojavila se check engine lampica kod davanja kontakta i nestala odmah, nisam siguran je li to normalno ili ne, nisam je prije primijetio, ali uglavnom vise ne svijetil, nema nikakve greske tj sve izgleda normalno ali samo vergla i vergla i ne pali. ulja ima, benge ima, baterija na 12.66V, sad sam je stavio punit, ali mislim da nije problem, radilo je sve ok i nije se cinilo da je slaba.

evo i video sto se desava:
http://sendvid.com/q27uu6zx
 
Neznam jel tvoj model ima osigurace? ako ima onda ti je pregorio osigurac od pumpe goriva.
 
dodao sam sad video u prethodni post

ima 8 osigurača ali nažalost sve sam ih pregledao i nijedan nije izgoren, bilo bi super da je tako jednostavno.

inače, jesam pomislio na pumpu goriva, nisam siguran kako se mora čuti kad se pali motor, mislim da se treba čuti zujanje?
nisam ga čuo, nego neki "čk-čk--čk" zvuk, isto  i kod gašenja tj okretanja ključa.

da nije zaribala pumpa ili tako nešto?

btw kako skinut svjećicu na tom čudu i provjerit ima li iskre tj nije mi jasno kako se nakon skidanja konektora s njega, skida onaj električni dio?
ili je svjećica negdje drugdje, ali piše spark na plastičnom kućištu na deklu ventila.

vidim na nekom stranom forumu i da hoće neki relej pumpe goriva otići, jel zna netko gdje se on nalazi i kako ga provjerit jel funkcionira?
 
sad sam 90% siguran da je u pitanju dovod goriva, pumpa, kontroler pumpe ili nešto vezano uz elektroniku toga, veli brat da se sigurno čulo zujanje kod davanja kontakta, sad se ne čuje tj kao neko kuckanje ili nešto slično ili ništa uopće.

jučer sam ga baš zalio benzinom na benzinskoj, slilo se po plastici oko rezervara i otislo nekud dolje a po onom sto vidim po internetu na toj je strani pumpa i taj kontroler, pa mozda i to ima neke veze.

uglavnom, sutra cu cackat po konektorima i tom kontroleru, ako tko ima ideju kako ga prebrikat najjednostavnije bez nekih specijalnih kablova, tj samo s običnim žicama da probam upalit, neka javi, ili ako ima kakvu drugu ideju...
 
allenp said:
sad sam 90% siguran da je u pitanju dovod goriva, pumpa, kontroler pumpe ili nešto vezano uz elektroniku toga, veli brat da se sigurno čulo zujanje kod davanja kontakta, sad se ne čuje tj kao neko kuckanje ili nešto slično ili ništa uopće.

jučer sam ga baš zalio benzinom na benzinskoj, slilo se po plastici oko rezervara i otislo nekud dolje a po onom sto vidim po internetu na toj je strani pumpa i taj kontroler, pa mozda i to ima neke veze.

uglavnom, sutra cu cackat po konektorima i tom kontroleru, ako tko ima ideju kako ga prebrikat najjednostavnije bez nekih specijalnih kablova, tj samo s običnim žicama da probam upalit, neka javi, ili ako ima kakvu drugu ideju...

Mislim da bi i kod tebe trebalo biti isto
https://www.youtube.com/watch?v=7c_30Nn0BWE
 
I zvuči kao da je do pumpe goriva, Pišu da im je to mana.

Probaj i drugi ključ. Možda je antena EWS otišla? Ima li motor alarm?
 
mislim da nema alarm ali kako to znat tj provjerit? :jesus:

a drugi kljuc je 180km daleko :?
da što više čitam i tražim to sam sigurniji da je to što me muči taj kontroler pumpe goriva.
sutra ću skidat te plastike i vidjet kakvo je stanje, probat prebrikat, ako tad motor proradi, probat ću očistit kontakte i ponovo spojit kontroler, ako ne proradi a bez njega opet proradi, e onda ću rasturit taj kontroler jer čitam da ga je neki frajer popravio za par centi, zamijenio izgorenu diodu u njemu, malo je problem do nje doći ali ko ga j.. kad je ionako pokvaren, nema se šta izgubit. a novi košta 150 dolara bez poštarine.

dok ne stigne novi vozit se na briki i bok.

ako tko još ima kakvih sugestija slobodno neka piše a ja javim rezultat.

jel zna tko gdje bi se dalo nabavit polovne dijelove za ovaj motor?
 
evo danas sam ga dobio.
sad samo ne znam što je točno bio problem jer opet izgleda radi sve normalno a vratio sam nazad sve kako je bilo.

prvo sam prebrikao taj relej pumpe i upalio je odmah.
onda me kopkalo, isao sam ispuhati i wdom naspricati sve kontakte i ponovo vratiti taj relej i radio je.

u tom bazenu gdje se relej nalazi bilo je prijeska i nekakvog mulja tj blata, jedan konektor, onaj vanjski, bio je vlazan, onaj ispod releja se cinio ok ali je tu ispod isto bilo blata i pijeska, dakle prosao je pored brtve koja bi trebala stititi od vode i svega toga vanjskog utjecaja. kuciste releja je s vanjske strane bilo neko korodirano ili sto vec, necisto uglavnom i mislim da je bilo vlage na njemu.

skidao sam s tog releja onaj zastitni sloj gume ili cega vec sto stiti plocicu s tiskanim vezama, isao sam ispitivati voltmetrom diode, jednu sam nasao da ne radi a drugu da radi "slabo" tj da je pad napona mali, nasao na netu kako se ispituju diode.

eh sad, nije mi jasno zasto onda relej radi ako te dvije diode nisu ok...

uglavnom, nakon ponovnog sklapanja svega i probne voznje, sve bilo ok, palio jos naknadno danas vise puta, zasad sve 5.

eto tek toliko da se zna plus hvala na savjetima.

i ipak je bilo do tog releja jer sam prilikom montaže jednu žicu releja otrgnuo i motor opet nije palio, tj sve isti simptomi kao jučer, čim sam je nazad zalemio, sve ok.

 
da u tom je problem. opet se desilo i kad sam ga izvadio i zbriko, radi ko avion.

uglavnom izgleda te dvije diode ne valjaju, znate li koji elektronički servis koji bi mogao prelemit dvije smd diode?

može i zg al da radi vikendom ili ponedjeljkom što ranije a da to može odmah napravit, tj treba mi motor za put u pon ujutro, sutra se vraćam doma.
 
da odnio sam u neki servis za popravak mobitela rekli vidjet sta mogu pa cemo vidjet. javim rez.
 
uglavnom, da hvala svima na savjetima, bilo je do tog regulatora pumpe goriva, vozio sam neko vrijeme bez njega dok je bio na servisu, sve 5, na servisu su napravili sto su napravili (nisam tocno razumio sve tehnicke detalje, ali uglavnom provjerili lomove tiskanih veza pod mikroskopom cistili sto se moralo itd, ponovo sastavili i zalili onom masom), platio 300kn dobio garanciju da ako nakon probnog perioda crkne mogu dobit pare, hvala bogu nije trebalo.

Uglavnom zalio sam ga silikonom i u silikonu sam napravio putove za vodu tj brazde da voda moze izaci iz onog "bunara" na rezervaru u kojem se taj regulator nalazi, pa se nadam da se tu vise nece nakupljati voda i prolazit ispod brtve do plocice regulatora.

Prosao nakon toga 2-3 tkm bez problema.