Rumunjska 2018. - Transalpina i Transfagarašan

vojo

Well-known member
Pozdrav svima

Evo nakon prisilne dvogodišnje pauze (od ljeta 2016.) odlučili smo ove godine nastaviti sa putovanjima po Evropi.

Prvotni plan je bio da idemo solo (samo žena i ja) 'putevima Dunava' tj. od izvora Dunava do njegovog ušća, s time da smo imali u planu samo polovicu puta tj. negdje do Novog Sada ili Beograda, a ostalo 'odraditi' iduće ljeto.
No u međuvremenu mi se javio prijatelj Damir (s kojim sam dijelio vojničke dane u Lici za vrijeme rata i jako se sprijateljio s njime, posebno po pitanju motora) i pozvao me/nas da im se pridružimo na planirano putovanje u Rumunjsku. Kako nismo nikad bili tamo, vremenski termin nam nije bio bitan (jer smo i žena i ja konačno u penziji), a šoldih ionako nemamo tj. imamo odvojeno za put, odlučili smo se priključiti grupi.

Plan je bio da se, kao i obično kod Damirovih planiranja, iskoriste dva praznična dana (22. i 25.6.) jer to olakšava planiranje zaposlenim kolegama/motoristima, te da se na putu bude 8 ili 9 dana, negdje do pred zadnji vikend u lipnju tako da sâm vikend bude i nekakva rezerva u slučaju lošeg vremena ili nečeg neplaniranog.

Okvirno je bilo u planu da se dnevno vozi oko 300 jer je planirano mnogo zaustavljanja i razgledavanja.


Sam itinerer nas je vodio ovako:

1. dan do Kapela Dvora blizu Virovitice s time da se krene iz naših polazišta tek popodne, da se nađemo na Croduxu prije Tuhobića te nastavimo zajedno do Kapela Dvora, što auto-cestom što Podravskom magistralom
2. dan vožnja od Kapela Dvora do Vršca u Srbiji, na samoj granici sa Rumunjskom
3. dan ulaz u Rumunjsku, vožnja do Transalpine, vožnja po toj cesti do Sebeša
4. dan od Sebeša natrag preko Transalpine do Obarsie, pa na Transfagarašan, preći preko cijele rute do magistrale Sebeš-Brašov i produžiti do Brašova - ovo je trebala biti najduža tura (oko 430 km)
5. dan je trebao biti dan 'polu-odmora' (u planu samo 100 km) s time da se iz Brašova ide do Brana i Sinaie posjetiti dvorce i ostale znamenitosti (Drakulin dvorac je u Branu).
6. dan je ruta trebala biti Bran – Brašov – Sighišoara – Sibiu – Alba Iulia, odnosno povratak sjeverno od dosatašnje rute
7. dan je nastavak povratka 'sjevernom rutom' tj.  Alba Iulia – Hunedoara – Temišvar - Kikinda
8. dan je planirano iz Kikinde preko Novog Sada i Osijeka do Kutjeva gdje bi malo 'razgledavali' vinske podrume
9. dan je rezerviran za definitivni povratak kućama, dakle od Kutjeva auto-cestom preko Zagreba prema Rijeci pa kud koji mili moji ....

Dakle ukupna ruta je bila planirana sa 2900 km u 9 dana, što je obećavalo dobar dnevni prosjek i garantiralo da ćemo biti opušteni i odmorni. Prvotni plan je bio da ide sigurno 4 motora iz Krka i da će nam se možda pridružiti neki od kolege iz Istre, Opatije i Slovenije ....

Za spavanje smo rezervirali smještaj samo za prve dvije noći (Kapela Dvor i Vršac) dok smo za ostalo samo sakupili informacije o mogućim prenočištima, a gdje i kako - odlučivati ćemo na licu mjesta.



E sad, kako je stvarno bilo ....

1. dan
Dakle, okupljanje smo izveli otprilike kako smo i planirali s time da smo se svi konačno našli na okupu tek u Kapela Dvoru ....

Evo skoro cijele ekipe prilikom okupljanja u Kapela Dvoru:
X5qz3Nt.jpg


Od planiranih motora i posada mi boduli (Krčani) smo došli sa 4 motora, Opatijci (drugi Damir i njegova supruga) su isto tako došli, a od 'ostalih' su se priključili samo Istrijani i to sa tri motora ali bez svojih supruga. U konačnici smo na put krenuli s 8 motora i sveukupno 11 ljudi. Vrlo lijepa kombinacija i ugodno za vožnju, jedino je malo nezgodno kod neplaniranog traženja spavanja da se ubode toliko i toliko slobodnih soba na jednom mjestu .... no što je tu je. Ovdje smo rezervirali na vrijeme i nije bilo nikakvih problema.

gfElAGl.jpg


Kurija Janković u Kapela Dvoru je inače fantastično prenoćište - preuređena stara Kurija, unutra je prekrasno uređena i renovirana, osoblje je vrlo ljubazno - nekako iznenađujuće za to mjesto (Kaplea Dvor) koje je nepoznato, još je ta kurija povučena od glavne ceste pa se ne vidi, po čovjek ostane ugodno iznenađen. U svakom slučaju preporučam jer su i cijene prihvatljive. I koliko nam je osoblje reklo, motoristi su stalni gosti kurije.
Y0R3z4r.jpg


Parkirana ergela spremna za spavanje (u prvom planu je, naravno, moja kanta ....):
4XRKjSL.jpg


Nastavit će se ....

Vojo :D
 
Yep, živ si..


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
  ….a baš je dobro čitati te opet....  (y) 
 
Hvala, hvala .... ja mislio da ste me zaboravili, da se više niko ni ne sjeća ko sam i što sam ....  :wink:

Vojo :D
 
2. dan - 22.6.2018.

Kako smo i planirali (jer smo pažljivo pratili prognoze) prvi dan 'pravog' putovanja smo započeli sa kišom. Bilo je planirano da pada cijeli dan, ne baš jako, ali trebala je proći ciklona u našem smjeru (tj. prema istoku) tako da nismo žurili sa kretanjem - nek nas ciklona prestigne ....

Evo nas spremnih u potpunoj kišnoj opremi pred kurijom - 'vatrogasna' fotografija za sjećanje:
Wbh9izl.jpg


Najprije smo u Valpovu posjetili jedne prijatelje koji imaju restoran ....
3HUnbOJ.jpg

01cVWWf.jpg


.... a granicu smo prešli kod Erduta - nije bilo gužve (za nas motoriste) i relativno brzo smo ušli u Srbiju.

Prvo tankanje u Srbiji je bilo kod Zmajeva. U Srbiji je benzina bila nešto jeftinija nego kod nas, ali manje nego sam očekivao. Kada smo krenuli na put kod nas je cijena ES 95 bila 10,45 kuna, a u Srbiji je, preračunato, dolazila od 9,35 kn do čak 9,70 kn po litri ....
eg8ZcIm.jpg


Kod trgovačkog centra pored Zrenjanina su, neki od nas, odlučili oprati motore koji su bili jako prljavi od kiše - a trenutno nije padalo i cesta je bila suha. S druge strane, ja sam iskoristio trenutak dok se peru motori i 'skoknuo' u trgovački centar po nove cipele! Stare trekerice su mi se, ne znam kako i zašto, jednostavno 'otvorile' i voda je nesmetano ulazila od ispod ....
wkZbMLS.jpg


U Vršac smo stigli navečer kad je već bilo škuro. Ipak, oraspoložila nas je dobra večera a neki su, naravno, uvijek raspoloženi za zafrkanciju ....
TjTQqul.jpg


Samo putovanje tj. vožnja taj dan i nije bila nešto posebno zanimljiva. Prvo - radi kiše koja, istina, nije padala cijelo vrijeme ali su ceste bile uglavnom mokre pa smo bili usredotočeni na vožnju. Drugo - krajolik je onako 'slavonski' odnosno 'vojvođanski' - sve ravno, pa ravno .... ceste jesu dosta ravne pa se može brže voziti, ali onda dolaze oni neugodni zavoji pod 90° kad, oćeš-nećeš, moraš jako usporiti .... sve u svemu jedan 'transfer-dan' kojeg pamtimo naviše po mokrini.

Radi svega navedenog i nismo puno slikali jer baš i nismo imali što slikati.

Nastavit će se ....

Vojo :D
 
3. dan

U Vršcu smo spavali u prenoćištu 'Vetrenjača' - vrlo lijepo, jednostvno, uredno i jeftino.
ib9LnwB.jpg


No više od toga nas je brinuo kvar na jednom od motora - sinoć je, po ulasku u Vršac, otišao ležaj na zadnjem kotaču Ducatija i to je roštalo k'o sam vrag. Tako da smo se već jutros uzjogunili što i kako dalje. Rastrčali smo se 'na sve strane' da bi pronašli neki servis i kako doć do njega. U tome su nam jako pomogli domaćini prenoćišta (ono - imam prijatelja koji ima prijatelja koji ima motor ....) te smo već do doručka imali praktički sve organizirano.

Najprije smo oprali motore od sinoćnje mokre vožnje - srećom je uz prenoćište bio car-wash pa je to bilo vrlo jednostavno ....
yj2jcd5.jpg


.... a u međuvremenu je došao kombi u kojeg smo ukrcali neipravan motor i s njim su kolege Opatijci krenuli na servis u Beograd. Ostali smo, ako uspiju popraviti kvar, da se nađemo negdje na putu u Rumunjskoj - mi smo, srećom, rutu slučajno planirali praktički paralelno sa pravcem jedine (još nekompletne) autoceste od Temišvara preko Brašova do Bukurešta, pa je ispalo da nas kolege mogu sustići 'brzinskom kraticom' ako upali plan. S druge strane, mi smo odlučili nastaviti dalje prema originalnom planu, bez obzira na ovu nezgodu.
PHiriCB.jpg


Nakon 'rješavanja' kvara na motoru i kombija, na miru smo doručkovali i pripremili se za dalje:
yk5WEQV.jpg


Iz Vršca smo krenuli na sjever po planu i praktički odmah došli na granicu (nakon 10-tak km), a po ulasku u Rumunjsku smo odmah kod Moravite skrenuli desno prema Oraviti pa smo prije Oravite opet skrenuli ali lijevo da bi kratili prema Rešici. E tu smo se malo zeznuli jer su sve te ceste ne znam kojeg reda, ali u vrlo lošem stanju (posebno prvi dio prema Oraviti), puno rupa i pukotina. Mislim, cesta je potrošena kao i svaka druga, ali je potpuno neodržavana ....
9LXMRiR.jpg


Na putu prema Rešici smo stali radi odmora i pića u mjestu/selu Goruia ....
ozlAa0N.jpg


Kako današnje generacije (mlađe od mene) ne znaju za drugo osim Facebooka i sličnih stranica, čim se zaustavimo kreće provjeravanje statusa ili čega već ....
BIuZY3x.jpg


Tu smo se prvi puta sreli sa pojavom koja će nas pratiti kroz cijelu Rumunjsku (osim loših cesta) - psima lutalicama. Ima ih na stotine, vjerojatno i hiljade, napuštenih, koji lunjaju i stoje uz cestu, pogledom koji prosi nešto hrane i puni straha. Nisu agresivni (barem ne oni koje smo mi 'sretali') i uglavnom se sklanjaju od ljudi, ali je užasno žalosno vidjeti ih. Na svakom proširenju na cesti, valjda gdje se auto može parkirati ili zaustaviti, bude barem jedan pas. A u naseljima, uz kafiće ili dućane ....
NIUb2ow.jpg


Još jedna rumunjska 'znamenitost' su zaprežna kola - vozila koje (barem mi u Primorju i Istri) nismo vidjeli ne pamtim od kada - možda se u Slavoniji još i sretnu, ali 'dolje' uz more ....
z1EVpWj.jpg


Prvo tankanje u Rumunjskoj smo napravili uz neki hotel na prilazu Rešici ....
zJN36nt.jpg


Došavši u Rešicu bacili smo se na rješavanje još jednog problema - famozne 'vinjete'. U dostupnoj literaturi o rumunjskoj organizaciji cesta (nazovimo to rumunjskim HAK-om) vrlo je nejasno obrazloženo trebaju li vinjete za motore i za koje ceste. Da ne bismo vukli vraga za rep odlučili smo ih kupiti, pa što bude. I tako smo išli od pumpe do pumpe u Rešici (prvom većem gradu) da bi rezultat svega ipak bio da vinjete za motore ne trebaju. Barem ne za 'obične' ceste.
uFNceF1.jpg


Evo nas na jednoj od tih pumpi. A ako malo bolje pogledate, vidjet ćete da je cijena dizel goriva veća od cijene benzina. I ja sam se čudio, i kasnije provjeravao na svakoj pumpi i da - svagdje je dizel skuplji .... dakle, još jedna lopovska država!
sRMeQji.jpg


Nastavili smo dalje i put nas je vodio preko Hatega i Petrošani-ja gdje smo skrenuli na jug do otprilike Bombešti-Jiu a onda smo skrenuli opet na istok da čim prije izbijemo na Transalpinu.
mvWMzvV.jpg


Pratilo nas je prekrasno vrijeme, sunčano i djelomično oblačno, toplo taman koliko treba a da ne bude hladno ....
kUHdPqk.jpg


.... iako smo se tu i tamo sreli sa nekom kišicom, ali samo lokalnog karaktera, nije pošteno niti cesta bila smočena.
tGkSmhL.jpg


Evo nas na čekanju kod jednog pružnog prelaza, uz nezaobilazne pse lutalice ....
lQO4s2G.jpg


Kako se počeo dan gasiti mi smo počeli tražiti spavanje ....
b08ckid.jpg


.... kojeg smo našli na par kilometara od mjesta Novači koje je na samoj Transalpini. Prenočiste je bilo iz dva dijela, stari i novi dio, a imali smo čast da smo prvi gosti u novom dijelu (tako su nam barem rekli, a mi povjerovali radi još nedovršenih instalacija, pločica i sl.) - to je inače dosta razvijen turistički kraj ali za zimski turizam, pa je taj dio prenočišta dovršavan za zimsku sezonu. Bez obzira na sve, spavanje je bilo jako dobro i jeftino, klopa isto tako, kako večera tako i doručak koji je uključen u spavanje ....
0iCTsAf.jpg

Y3mynk5.jpg

xV0iwDx.jpg


Nastavit će se ....

Vojo :D
 
4. dan - 24.6.2018.

Jutro je osvanulo, kako je bilo i prognozirano, svježe i sunčano - no ubrzo je svejžina nestala ....
z9L6dqH.jpg



Doručak je bio obilan, domaćini su nas lijepo počastili i već oko 10 smo, kao po običaju, bili spremni za kretanje
W6JEupH.jpg



Dakle, konačno smo stigli do prvog cilja našeg puta - ceste Transalpine. Na nju smo se 'ubacili' kod mjesta Novači i onda krenuli na sjever i uzbrdo. Već nakon nekoliko kilometara počeli smo došli do jednog bezimenog parkirališta, kao vidikovca, blizu jednog brda gdje su bili neki odašliljači. To je bio zadnji pogled na nizinu iz koje smo krenuli. Bilo je prekrasno - kako je dan bio vedar i prohladan, pogled je bio beskonačan. Malo je puhalo ali nije bilo previše hladno, tako da smo uživali. Usput smo iskoristili priliku da pronjuškamo što se nudi na štandovima uz parkiralište te kupili naljepnice za kufere, da se i mi malo hvalimo.
J7cFkjm.jpg

6Ql1asw.jpg

ISpByXJ.jpg


Dalje je put vodio isto tako uzbrdo, naprije kroz turističko naselje Ranča (ali za zimski turizam tako da je sve bilo mrtvo) ....
bsZYSqf.jpg



.... pa po nekim serpentinama sve do najviše točke Transalpine - ujedno i najviše ceste u Rumunjskoj (tako piše na ploči na prelazu) - taj prelaz (Pasul Urdele) je na 2145 m. Pogled sa tog prijelaza je isto fantastičan - iako je vrijeme bilo sve oblačnije srećom su oblaci bili visoko, pa smo mogli uživati u pogledu.
XaAkUL5.jpg

dhe6Pt8.jpg

F28ECab.jpg


Iza tog prijelaza nakon nekoliko kilometara je jedno divlje naselje uz neku gostionicu sa trajnim sajmom/buvljakom gdje prodaju sve i svašta, od pića i suvenira do koža, tepiha .... No kako je bilo poprilično hladno (samo 1°C) mi smo se držali gostione uz topli čaj i još ponešto drugo ....
tD7720i.jpg



Cijeli ovaj prvi dio Transalpine je cesta bila dosta solidna - ništa posebno ali bez većih neprijatnosti. No kad smo se spustili na jezero Oaša cesta je posajala sve gora .... istina i bog, nije po cijeloj dužini, ali tamo gdje je bila loša - stvarno je bila loša.
Uostalom, pogledajte na kilometarsatu koliko brzo vozimo (vidi se da i lampica benzina već gori!) - ovo su slike te dionice uz jezero .... :palacdolje:
RDnCLV3.jpg

htStBq9.jpg

s4dgvUF.jpg

fjxgY0x.jpg



Prema kraju jezera je jedno zgodno prenoćište/odmaralište sa bungalovima i garažama za motore - vrlo simpatično i čovjek poželi tamo prespavati. No bili smo tek na pola puta ili na pola dana, pa smo samo pojeli i popili u restoranu, te krenuli dalje. Čim smo se spustili iz 'viših' krajeva temperatura se vratila u normalu (ljetnu) tako da nije bilo potrebe za nekim extra-toplim oblačenjem.
e0R5xwb.jpg



Cijeli kraj je vrlo šumovit i nekako divlji, kao naš Gorski Kotar, ali mnogo veći i - djeluje manje naseljen. Put nas je dalje vodio uz jezero Tau Bistra
Pka3imh.jpg



.... a mi smo pomalo postali sve zabrinutiji jer smo bivali sve tanji i tanji s benzinom, a pumpe ni za lijek - uostalom i naselja ni za lijek. Nije bilo druge nego nastaviti i molit boga da ne ostanemo bez benzine. Ipak smo uspjeli dovući se do prvog većeg mjesta (Šugag) nakon planinskog lanca. Neki od nas su tu stigli doslovce sa zadnjim kapima benzine što ćemo kasnije vidjeti da je bilo sudbonosno ....
DojgNkM.jpg

Pt269YC.jpg



Nastavili smo dalje i stigli konačno do Sebeša gdje smo se dali u kratko razgledavanje grada sa okrijepom u kafiću jednog hotela. Gradić je lijepi, barem njegov stari/centralni dio i uživali smo u razgledavanju.
fcnmzPu.jpg

8etCW80.jpg

2aiHg1D.jpg



A u kafiću smo kušali jedan tipično rumunjski kolač - papanaši, koji nam se toliko svidio da smo ga kasnije često naručivali - radi se o tijestu kao za slatke njoke ali sa sirom, pa je to kuhano ili frigano, uvaljano u krušne mrvice i zaliven sokom/marmeladom od šumskog voća ili čega već ....
SAmZhWf.jpg



No onda kao da je sve došlo na naplatu - kad smo htjeli krenuti dalje, Harley nije htio zapaliti. Mozagli smo, iskušavali sve naše mehaničarske sposobnosti, ali nije htio zapaliti. Nije bilo druge nego odgurati ga do prvog hotela gdje smo odlučili prespavati pa ujutro pokušati nešto lokalno riješiti:
9ZcH7Wd.jpg



Evo ergele na spavanju u 'zaštićenom' parkiralištu ispred odnosno iza hotela ....
Tv8gtbu.jpg



Nastavit će se ....

Vojo :D
 
E jesi naš'o uspoređivat Švicarsku i Rumunjsku ....  :LOL:

Vojo :D

KlimaUredzaj said:
Lijepo putovanje :)
Btw u Švicarskoj ti je dizel isto skuplji od benza ;)
 
5. dan - 25.6.2018.

Jutro smo opet započeli sa frenetičnim aktivnostima samo s jednim ciljem - kako i gdje popraviti Harleya. Nije bio toliki problem kako i gdje već defektiranje kvara - nikako nismo mogli skužiti zašto ne pali - jeli problem u svijećicama, u pumpi benzina, u blokadi vezanoj za alarm ili nešto drugo ....

Sve u svemu, kad samo se probudili i ustali - pogled sa moje hotelske sobe na motore na hotelskom parkiralištu ....
toPerQX.jpg



.... najprije smo konzumirali doručak jer gladan čovjek ne može dobro razmišljati, ne?
Qw9L92t.jpg



.... a onda je došao jedan lokalni frik-motorista, nekakav mehaničar koji je pokušao onako 'na suho' defektirati kvar. Obratite samo pažnju na to koju marku motora vozi (to je ona bijela kanta na desno, ex policijska, he, he) ....
4uiWvGe.jpg



.... ali kako nije uspio napraviti ništa više od nas, donijeli smo odluku - a ta je bila, kao i kod prvog kvara: motor ostavljamo na licu mjesta gdje će ga kolega pokušati popraviti lokalno. Ako uspije, pridružuje nam se na putu, a ako ne, zove kombića od kuće da dođe po njega pa da stvar rješava u servisu u Hrvatskoj.

A mi nastavljamo dalje sa šest motora, prema izmjenjenom planu (kojeg smo već sinoć mijenjali spavanjem ovdje u Sebešu).
Dakle, odlučili smo krenuti prema Sibiu, paralelno sa auto-cestom i onda skrenuti na Transfagarašan s 'gornje' (sjeverne) strane, a ne s donje kako smo originalno mislili ....

Pogled na planinski lanac Fagarašan sa sjevera:
kBWsZVp.jpg

oIEurRg.jpg



Pošto smo ustanovili da u tim planinama baš ne sije sunce, a i poučeni jučerašnjim prelaskom Transalpine ovaj puta smo a) kupili benzinu na vrijeme odnosno prije samog početka penjanja na prijelaz (otprilike kod Cartišoare) i b) dobro se obukli da se ne bi morali, onako smržnjeni, na brzinu obračiti usput ....
zj5hp57.jpg



Kada se kreće sa sjeverne strane, na one famozne serpentine (koje su tako poznate radi slika na internetu) se dolazi relativno brzo - nakon nekih dvadesetak kilometara. Krajolik je prekrasan, cesta i te serpentine isto tako, s time da dojam malo kvari (i opet!) kvaliteta asfalta - sve djeluje pomalo zapušteno i neodržavano. Nema izrazitih rupa kao na nekim dionicama Transalpine ali je daleko od austrijskih, švicarskih ili francuskih alpskih prijelaza.
N6paPdw.jpg

Ydelnra.jpg

u9WQcNn.jpg

BYqJXpx.jpg

dcBIsq0.jpg

fTiAXwi.jpg

ZpB5AMZ.jpg




Na samom vrhu/prelazu je jezero Balea, vrlo slikovito i lijepo. Gore je bilo oblačno, ali i opet su srećom oblaci bili više od nas tako da se sve lijepo vidjelo ....
ANe99oS.jpg

DNQVumk.jpg



Pogled na te serpentine sa vrha
eGbaE60.jpg

jQwGivA.jpg



Na prijelazu su, naravno, butižice koje prodaju sve i svašta, najviše suvenire i lokalne prehrambene proizvode (sir, med i sl.). Mi smo se zadovoljili sa naljepnicama Transfagarašana za zalijepiti na kufere, pa da svi vide gdje smo bili ....
TBZmnYI.jpg



Sam prijelaz (koji, bajdvej, nema imena niti igdje piše nadmorska visina) se prolazi kroz tunel koji je 'bože-me-spasi' - neosvijetljen, unutra škuro k'o u rogu, asfalt pun rupa, kaplje na sve strane, uska cesta .... ajme majko. Pogled prema ulazu u tunel:
BRD6eCS.jpg



Silazak je zato vrlo ugodan - cesta je nešto šira i puno bolje kvalitete (asfalta), serpentine nisu tako 'jake' kao na usponu i cesta je zavojita samo u početku, dok se ne siđe nešto niže - onda cesta prelazi u puno ravniju sa blagim zavojima.
K8iYRFt.jpg

kRaJX66.jpg


Ovo su svi na okupu, odnosno ono što je ostalo od nas - pet motora (na slici) plus moj motor sa kojeg slikam ....
brbU4kD.jpg



Uostalom, evo karte gdje se dobro vidi 'gužva' od serpentina na gornjem dijelu trase ....
U5Lk3Cj.jpg



Negdje pri dnu smo našli neko prenoćište sa restoranom gdje smo se malko okrijepili ....
HVyg5Nx.jpg

3kHznSS.jpg



Kada smo sišli 's brda' vozili smo se jedno 20-tak kilometara po šumskoj cesti, kao što rekoh, relativno ravnoj sa blagim zavojima tako da je vožnja bila pravi užitak. Na 'dnu' te dionice je opet jezero (Vidraru) od kojeg se baš i ne vidi mnogo jer je između ceste i jezera dosta gusta šuma.
2vZ621i.jpg



Od jezera do kraja našeg druženja sa Transfagarašanom je isto tako šumska cesta, fina i ugodna sa dosta dobrim asfaltom. Sve skupa smo na trasi Transfagarašana bili jedno 80-tak km. Prometa je bilo malo, cesta je tako-tako, a krajolik prekrasan.
U mjestu Curtea de Argeš smo se malo odmorili na jednoj pumpi (već je bilo 8 navečer) i odlučili ići prema Campulungu pa tamo potražiti spavanje. Iako nismo napravili neke velike udaljenosti, na motorima smo bili cijeli dan - što nekima nije smetalo za malo 'glupiranja' - da, mladi definitivno imaju više kondicije od nas, gerijatrijskih fosila, ali se nedamo ....
8LIPjZb.jpg



Do Campulunga nije bilo mnogo kilometara, ali je cesta bila užasna - puna hupsera, neravnina, udubina i rupa. Za tih 40-tak kilometara nam je trebalo sat i tričetvrt!
wDc2xdb.jpg



No vesela strana tog dijela puta je bila da smo na cesti sreli kolegu sa Harleyem! Naime, uspio je popraviti motor i došao nam u susret i tu smo se sreli. Išao autocestom prema Brašovu pa onda skrenuo za Campulug te produžio dalje taman da nas sretne nedugo nakon toga. Na Harleyu nije bio neki veći kvar - 'samo' se začepio filter benzina u rezervaru - trebalo je skinuti rezervar, otčepiti filter i stvar je bila gotova. To je sve rješio lokalno kod onog moto-mehaničara, uredno platio (i još su ga zadržali na ručku!) te pojurio nama u susret ....

U Campulung smo stigli da je već bilo 10 navečer pa smo se rastrčali na sve strane da nađemo nekakvo prenoćište.
f7c9SOg.jpg


Na izbor smo imali više ponuda ali smo na koncu odabrali onu gdje smo svi skupa u istom objektu - a to je bilo u pubu 'Kokett' .... no to je već priča za idući dan ....

Nastavit će se ....

Vojo :D