vojo
Well-known member
Pozdrav svima
Evo nakon prisilne dvogodišnje pauze (od ljeta 2016.) odlučili smo ove godine nastaviti sa putovanjima po Evropi.
Prvotni plan je bio da idemo solo (samo žena i ja) 'putevima Dunava' tj. od izvora Dunava do njegovog ušća, s time da smo imali u planu samo polovicu puta tj. negdje do Novog Sada ili Beograda, a ostalo 'odraditi' iduće ljeto.
No u međuvremenu mi se javio prijatelj Damir (s kojim sam dijelio vojničke dane u Lici za vrijeme rata i jako se sprijateljio s njime, posebno po pitanju motora) i pozvao me/nas da im se pridružimo na planirano putovanje u Rumunjsku. Kako nismo nikad bili tamo, vremenski termin nam nije bio bitan (jer smo i žena i ja konačno u penziji), a šoldih ionako nemamo tj. imamo odvojeno za put, odlučili smo se priključiti grupi.
Plan je bio da se, kao i obično kod Damirovih planiranja, iskoriste dva praznična dana (22. i 25.6.) jer to olakšava planiranje zaposlenim kolegama/motoristima, te da se na putu bude 8 ili 9 dana, negdje do pred zadnji vikend u lipnju tako da sâm vikend bude i nekakva rezerva u slučaju lošeg vremena ili nečeg neplaniranog.
Okvirno je bilo u planu da se dnevno vozi oko 300 jer je planirano mnogo zaustavljanja i razgledavanja.
Sam itinerer nas je vodio ovako:
1. dan do Kapela Dvora blizu Virovitice s time da se krene iz naših polazišta tek popodne, da se nađemo na Croduxu prije Tuhobića te nastavimo zajedno do Kapela Dvora, što auto-cestom što Podravskom magistralom
2. dan vožnja od Kapela Dvora do Vršca u Srbiji, na samoj granici sa Rumunjskom
3. dan ulaz u Rumunjsku, vožnja do Transalpine, vožnja po toj cesti do Sebeša
4. dan od Sebeša natrag preko Transalpine do Obarsie, pa na Transfagarašan, preći preko cijele rute do magistrale Sebeš-Brašov i produžiti do Brašova - ovo je trebala biti najduža tura (oko 430 km)
5. dan je trebao biti dan 'polu-odmora' (u planu samo 100 km) s time da se iz Brašova ide do Brana i Sinaie posjetiti dvorce i ostale znamenitosti (Drakulin dvorac je u Branu).
6. dan je ruta trebala biti Bran – Brašov – Sighišoara – Sibiu – Alba Iulia, odnosno povratak sjeverno od dosatašnje rute
7. dan je nastavak povratka 'sjevernom rutom' tj. Alba Iulia – Hunedoara – Temišvar - Kikinda
8. dan je planirano iz Kikinde preko Novog Sada i Osijeka do Kutjeva gdje bi malo 'razgledavali' vinske podrume
9. dan je rezerviran za definitivni povratak kućama, dakle od Kutjeva auto-cestom preko Zagreba prema Rijeci pa kud koji mili moji ....
Dakle ukupna ruta je bila planirana sa 2900 km u 9 dana, što je obećavalo dobar dnevni prosjek i garantiralo da ćemo biti opušteni i odmorni. Prvotni plan je bio da ide sigurno 4 motora iz Krka i da će nam se možda pridružiti neki od kolege iz Istre, Opatije i Slovenije ....
Za spavanje smo rezervirali smještaj samo za prve dvije noći (Kapela Dvor i Vršac) dok smo za ostalo samo sakupili informacije o mogućim prenočištima, a gdje i kako - odlučivati ćemo na licu mjesta.
E sad, kako je stvarno bilo ....
1. dan
Dakle, okupljanje smo izveli otprilike kako smo i planirali s time da smo se svi konačno našli na okupu tek u Kapela Dvoru ....
Evo skoro cijele ekipe prilikom okupljanja u Kapela Dvoru:
Od planiranih motora i posada mi boduli (Krčani) smo došli sa 4 motora, Opatijci (drugi Damir i njegova supruga) su isto tako došli, a od 'ostalih' su se priključili samo Istrijani i to sa tri motora ali bez svojih supruga. U konačnici smo na put krenuli s 8 motora i sveukupno 11 ljudi. Vrlo lijepa kombinacija i ugodno za vožnju, jedino je malo nezgodno kod neplaniranog traženja spavanja da se ubode toliko i toliko slobodnih soba na jednom mjestu .... no što je tu je. Ovdje smo rezervirali na vrijeme i nije bilo nikakvih problema.
Kurija Janković u Kapela Dvoru je inače fantastično prenoćište - preuređena stara Kurija, unutra je prekrasno uređena i renovirana, osoblje je vrlo ljubazno - nekako iznenađujuće za to mjesto (Kaplea Dvor) koje je nepoznato, još je ta kurija povučena od glavne ceste pa se ne vidi, po čovjek ostane ugodno iznenađen. U svakom slučaju preporučam jer su i cijene prihvatljive. I koliko nam je osoblje reklo, motoristi su stalni gosti kurije.
Parkirana ergela spremna za spavanje (u prvom planu je, naravno, moja kanta ....):
Nastavit će se ....
Vojo
Evo nakon prisilne dvogodišnje pauze (od ljeta 2016.) odlučili smo ove godine nastaviti sa putovanjima po Evropi.
Prvotni plan je bio da idemo solo (samo žena i ja) 'putevima Dunava' tj. od izvora Dunava do njegovog ušća, s time da smo imali u planu samo polovicu puta tj. negdje do Novog Sada ili Beograda, a ostalo 'odraditi' iduće ljeto.
No u međuvremenu mi se javio prijatelj Damir (s kojim sam dijelio vojničke dane u Lici za vrijeme rata i jako se sprijateljio s njime, posebno po pitanju motora) i pozvao me/nas da im se pridružimo na planirano putovanje u Rumunjsku. Kako nismo nikad bili tamo, vremenski termin nam nije bio bitan (jer smo i žena i ja konačno u penziji), a šoldih ionako nemamo tj. imamo odvojeno za put, odlučili smo se priključiti grupi.
Plan je bio da se, kao i obično kod Damirovih planiranja, iskoriste dva praznična dana (22. i 25.6.) jer to olakšava planiranje zaposlenim kolegama/motoristima, te da se na putu bude 8 ili 9 dana, negdje do pred zadnji vikend u lipnju tako da sâm vikend bude i nekakva rezerva u slučaju lošeg vremena ili nečeg neplaniranog.
Okvirno je bilo u planu da se dnevno vozi oko 300 jer je planirano mnogo zaustavljanja i razgledavanja.
Sam itinerer nas je vodio ovako:
1. dan do Kapela Dvora blizu Virovitice s time da se krene iz naših polazišta tek popodne, da se nađemo na Croduxu prije Tuhobića te nastavimo zajedno do Kapela Dvora, što auto-cestom što Podravskom magistralom
2. dan vožnja od Kapela Dvora do Vršca u Srbiji, na samoj granici sa Rumunjskom
3. dan ulaz u Rumunjsku, vožnja do Transalpine, vožnja po toj cesti do Sebeša
4. dan od Sebeša natrag preko Transalpine do Obarsie, pa na Transfagarašan, preći preko cijele rute do magistrale Sebeš-Brašov i produžiti do Brašova - ovo je trebala biti najduža tura (oko 430 km)
5. dan je trebao biti dan 'polu-odmora' (u planu samo 100 km) s time da se iz Brašova ide do Brana i Sinaie posjetiti dvorce i ostale znamenitosti (Drakulin dvorac je u Branu).
6. dan je ruta trebala biti Bran – Brašov – Sighišoara – Sibiu – Alba Iulia, odnosno povratak sjeverno od dosatašnje rute
7. dan je nastavak povratka 'sjevernom rutom' tj. Alba Iulia – Hunedoara – Temišvar - Kikinda
8. dan je planirano iz Kikinde preko Novog Sada i Osijeka do Kutjeva gdje bi malo 'razgledavali' vinske podrume
9. dan je rezerviran za definitivni povratak kućama, dakle od Kutjeva auto-cestom preko Zagreba prema Rijeci pa kud koji mili moji ....
Dakle ukupna ruta je bila planirana sa 2900 km u 9 dana, što je obećavalo dobar dnevni prosjek i garantiralo da ćemo biti opušteni i odmorni. Prvotni plan je bio da ide sigurno 4 motora iz Krka i da će nam se možda pridružiti neki od kolege iz Istre, Opatije i Slovenije ....
Za spavanje smo rezervirali smještaj samo za prve dvije noći (Kapela Dvor i Vršac) dok smo za ostalo samo sakupili informacije o mogućim prenočištima, a gdje i kako - odlučivati ćemo na licu mjesta.
E sad, kako je stvarno bilo ....
1. dan
Dakle, okupljanje smo izveli otprilike kako smo i planirali s time da smo se svi konačno našli na okupu tek u Kapela Dvoru ....
Evo skoro cijele ekipe prilikom okupljanja u Kapela Dvoru:
Od planiranih motora i posada mi boduli (Krčani) smo došli sa 4 motora, Opatijci (drugi Damir i njegova supruga) su isto tako došli, a od 'ostalih' su se priključili samo Istrijani i to sa tri motora ali bez svojih supruga. U konačnici smo na put krenuli s 8 motora i sveukupno 11 ljudi. Vrlo lijepa kombinacija i ugodno za vožnju, jedino je malo nezgodno kod neplaniranog traženja spavanja da se ubode toliko i toliko slobodnih soba na jednom mjestu .... no što je tu je. Ovdje smo rezervirali na vrijeme i nije bilo nikakvih problema.
Kurija Janković u Kapela Dvoru je inače fantastično prenoćište - preuređena stara Kurija, unutra je prekrasno uređena i renovirana, osoblje je vrlo ljubazno - nekako iznenađujuće za to mjesto (Kaplea Dvor) koje je nepoznato, još je ta kurija povučena od glavne ceste pa se ne vidi, po čovjek ostane ugodno iznenađen. U svakom slučaju preporučam jer su i cijene prihvatljive. I koliko nam je osoblje reklo, motoristi su stalni gosti kurije.
Parkirana ergela spremna za spavanje (u prvom planu je, naravno, moja kanta ....):
Nastavit će se ....
Vojo