RUNNER 180sp

GS-MAFIA

New member
evo ovako imam na sp 28000 km i nikad nije ništa mjenjano osim potrošnog materijala(remen,rolice,selen blokovi...)
pošto je skuter skroz oslabio ja bih radio generalku stavljao bih sve orginal dijelove opet pa bih molio ako tko zna cijene nove radilice termo grupe i svega ostaloga što treba za generalku
 
radilica 1156,00 kn
Termo grupa oko 1200,00 kn
Lezajevi i semerinzi oko 350,00 kn
 
Bunch said:
Ljepa svotica... Samo ja bi kad bi već mjenajo Malonsi gore!  :jesus:

Malossi 172 je kit za 125ice, a malom preradom serijskog 180 cilindra se mnogo izvuce...

Ja bih samo stavio malossijevu glavu - dize kompresiju na 10,5... a dodje oko 400 kn!
 
GS-MAFIA said:
koje ležajeve je najbolje staviti

NTN Japanske, u piaggiu su poceli prodavati kineske lezajeve za istu cijenu... ako ih nema tamo onda odes u lagercommerce...

SP180 se ne vrti jako stoga ne treba nista kemijati oko lezajeva!
 
zanima me još samo dali se kad se pravi generalka mora mjenjati vodena i uljna pumpa
 
GS-MAFIA said:
zanima me još samo dali se kad se pravi generalka mora mjenjati vodena i uljna pumpa

vodenu promijeni...

oko 180 kn!

a uljnu ne trebas ako ti radi inace uljna pumpa je preko 600 kn!

Samo kada budes sve vracao natrag onda uljnu pumpu odzraci isto kao i rashladni sistem...

Te lezajeve stavljaj tako da prethodno dobro zagrijes blokove sa fenom koji namjestis na 500°C i lezajevi sjednu unutra bez problema dok se pri tome ne ostecuju blokovi kao sto je slucaj na presi...

Bas ja sada generalno sredjujem svog runnera jer mi je pukla radilica... pa onda znam cijene svih dijelova iz prve ruke  (y)
 
Mr. J. Pukla ti radilica ?  Manje po zadnjaku ! :LOL: Ja sam upravo slozio frendu sp 180 - isto pukla radilica-tip mi doneso komplet prednji varijator sa komadom radilice !!! I to sve uredno zasarafljeno. :LOL:. Inace....lakse je sloziti 180 tku nego 50 tku. !!!  Inace motor ima 21.000 km. Nadam se da ce me sada postediti jedno odredeno vrijeme. :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
Mr. J. Pukla ti radilica ?  Manje po zadnjaku ! :LOL: Ja sam upravo slozio frendu sp 180 - isto pukla radilica-tip mi doneso komplet prednji varijator sa komadom radilice !!! I to sve uredno zasarafljeno. :LOL:. Inace....lakse je sloziti 180 tku nego 50 tku. !!!  Inace motor ima 21.000 km. Nadam se da ce me sada postediti jedno odredeno vrijeme. :mrgreen:

Ja ga ne vozim po zadnjem...

Nego, liku od kojeg sam kupio skuter je otisao lezaj na klipnjaci i onda je stavljena suzukijeva klipnjaca, no radilica je vec imala xx kilometara i onda sam ja jos dodao nesto konja na nju i naravno popustila je, doslo do zamora materijala a uredno je napravljen zarez na njoj tako da moze lijepo puknuti...

Bitno je ne naglo startati i kociti i naravno da ce biti dug vijek trajanja... ali opet oko 7 sec od 0-100 je lijepo imati... :D
 
Ima veze !! Ovaj lik je konstantno pokusavao na zadnji...i to doslovce sa mjesta !!! Ionako ta radilica podosta trpi jer mora nekako prenesti tih dvotaktnih 20 ks na asfalt...a jos i cimanje....
 
Al ne kužim, ne cima on radilicu na zadnji, nego cijeli skuter!  :misli:
Misliš da spuštanje odnosno onaj udarac kad dotakne prednji kotač asfalt utječe na radilicu?
 
Isplati se radit generalku ali stavljat bolje dijelove npr. malossi itd.
 
Bunch said:
Al ne kužim, ne cima on radilicu na zadnji, nego cijeli skuter!  :misli:
Misliš da spuštanje odnosno onaj udarac kad dotakne prednji kotač asfalt utječe na radilicu?

Ti kada ides sa 0 na neku brzinu cim brze, time je najvece opterecenje na radilici jer masa motora, tromost tijela treba pokrenuti, jer sagorjevanje goriva i klip pokrecu radilicu a ona je niskim okretajima a ima otpor cijelog skutera...

Uglavnom, smjesa se ulijeva u cilindar, klip potiskuje i tlaci tu smjesu, kada dodje do GMT svjecica zapali smjesu i dolazi do eksplozije koja klip tjera prema dolje a plinovi nastali eksplozijom izlaze kroz ispuh... kada klip ponovno dodje u GMT radilica napravi jedan krug... ili ti jedan okretaj...

pri 9000rpm radilica napravi 150 okretaja u sekundi sto znaci da klip predje po cilindru 300 puta u sekundi, i da pri tim okretajima svjecica zapali smjesu 150 puta!!!

Eh, sada ti zamisli tu silu koja djeluje na radilicu...

Sada, variomat je povezan sa radilicom preko ozubljenja i nadalje sa kotacem preko kvacila i remena + zupcanici (primar i sekundar u getribi)

treba pokrenuti sve te dijelove i sinkronizirati okretaje sa radilicom, a na sve te dijelove djeluje inercija i trenje -> torziono opterecenje radilice

Radilica izmedju dosjeda za lezaj i ozubljenja ima i upust te je na tom dijelu radilica najtanja i tu puca...

Puca zbog toga sto joj jezgra nije dovoljno zilava...


Nadam se da ti je sada jasnije zasto je najvece opterecenje pri naglom kretanju i kocenju...

Kod kocenja je obrnut slucaj, preko variomata se usporava radilica i spustaju okretaji...
 
Ma jooooj... Jasno je meni na kojem principu to sve radi, ali koja je razlika jesi ti naglo krenuo ili si ga cimnuo na zadnji?
Na nju utječe naglo kretanje, a sad jesi cimnuo ili si nastavio na oba...  :shock:
 
moja radilica je imala dosta kilometara, doslo je do zamora materijala i jednosavno je popustila...

Veliko je opterecenje i za radilicu ako motor vuce teret uz brijeg...

Kao sto sam rekao ne dizem motor na zadnji i ne palim gume, vozim se sportski ali normalno...  (y)
 
Imas najboljeg skutera po mom sudu. To je majka kako ispaljuje i pokazuje snagu..Uzivaj s njim kad ga vratis opet u punu snagu  (y)