Runner125 ST + serdarevic + alarm

iTox

New member
http://www.youtube.com/v/ghRF28rkcQU

Evo sa serdarevicem sam samo malo izgubio na ubrzanju, bas ono kada inace povuce najvise
toga vise nema, sve ostalo je ostalo isto.. ja zadovoljan :) napravit cemo jos jedan usporedni test
ja i bratic sa vxom sa serdarevicem i bez..

zvuk je predobar!

23052008904.jpg


23052008903.jpg


23052008901.jpg


23052008899.jpg


23052008898.jpg


23052008897.jpg


23052008896.jpg


23052008900.jpg
 
e da di su nestali oni postovi, kad se govorilo da nije stvar u tome samo nabiti spuh i gasss

treba se malo i sa prijenosom poigrat, malo lakse role i mozda tvrđi federi na kvacilu al sve je to lutrija

sad kad si dao 1500-1600kn za spuh, mogo bi fino i kupiti klip i cilindatr od vxr-a i duzu getrigu pa da novci budu pametno ulozeni,  a ne ovako

i jeb...te pootvarali ste 20 tema s tim serdarevicem sta to nije moglo sve u jednu temu stat
 
lijep skuter,ali mislim da se u njega ne isplati puno ulagati jer mu je cijena visoka.
 
Bajkeer said:
lijep skuter,ali mislim da se u njega ne isplati puno ulagati jer mu je cijena visoka.

tko moze pljunut 25 tkn za njega moze pljunut i 2tkn za malo tuninga
 
igor86 said:
e da di su nestali oni postovi, kad se govorilo da nije stvar u tome samo nabiti spuh i gasss

treba se malo i sa prijenosom poigrat, malo lakse role i mozda tvrđi federi na kvacilu al sve je to lutrija

sad kad si dao 1500-1600kn za spuh, mogo bi fino i kupiti klip i cilindatr od vxr-a i duzu getrigu pa da novci budu pametno ulozeni,  a ne ovako
i jeb...te pootvarali ste 20 tema s tim serdarevicem sta to nije moglo sve u jednu temu stat

poootpis veliki

onda bi skuter išao ko lud, a ovak ide i sam se ćuje
 
ocu ocu samo da sakupim ja 2tkn..

nego napisite mi tocno sto mi treba sve gore tko je isprobao
jer se ne razumim u to pa da kazem svom mehanicaru koji
mi crosseve sredjuje da mi to nabavi.
 
iTox said:
ocu ocu samo da sakupim ja 2tkn..

nego napisite mi tocno sto mi treba sve gore tko je isprobao
jer se ne razumim u to pa da kazem svom mehanicaru koji
mi crosseve sredjuje da mi to nabavi.

200ccm klip i cilindar + dulja getriba može il malossi sekundar ili od vxr-a sekundar i karburator od vx/vxr-a starijeg OBAVEZNO, oni s metalnim poklopcem menbrane i još bi opcija bila remen od vxr-a i ako ide remen obavezno gore rolice od vxr-a (samo dimenzijama, težinom ne odgovaraju, s tim treba kemijat malo) i to ti je za prvu ruku i više nego dovoljno i skuter ide jako fino

i pomogučnosti da se povrat plinova makne
 
sta ti je taj povrat plinova?
i cemu sluzi
 
lijep je runner nema sta, samo (inace ne volim retrovizore), al ovi mi posebno nisu sjeli, kao na matrixu izgledaju.  :LOL: :LOL:

neznam ja bi to ili skinio ili bolje one obicne stavio i aj bok...
 
iTox said:
sta ti je taj povrat plinova?
i cemu sluzi
On misli na SAS, ono za zadovoljavanje Euro3 norme, ono sranje sa ubacivanjem zraka da se smanji emisija stetnih plinova.
 
gusta said:
On misli na SAS, ono za zadovoljavanje Euro3 norme, ono sranje sa ubacivanjem zraka da se smanji emisija stetnih plinova.

zraka  :misli:
pa idu ispušni plinovi (dio) nazad u usis
 
Pise u manualima (kolko ja kuzim engleskog, a nesto kuzim) da je to za ubacivanje svjezeg zraka u ispuh kako bi se razrijedili stetini plinovi na kraju ispuha gdje se i mjere, kako bi motor zadovoljio Euro norme. Secondary AIR sistem.
 
gusta said:
Pise u manualima (kolko ja kuzim engleskog, a nesto kuzim) da je to za ubacivanje svjezeg zraka u ispuh kako bi se razrijedili stetini plinovi na kraju ispuha gdje se i mjere, kako bi motor zadovoljio Euro norme. Secondary AIR sistem.

rastavio sve i gledao i proučio

cijev ide iz glave motora tu kod spoja glave s granom i ide do vodene pumpe gdje je jednosmjerni ventil i filter i od tud ide u prirubnicu
zato se i zove povrat plinova valjda
 
ah ma to je manje bitno..
probat cu serviseru reci da mi nabavi taj stari karbos..

ima tko za prodat?
 
iTox said:
ah ma to je manje bitno..
probat cu serviseru reci da mi nabavi taj stari karbos..

ima tko za prodat?
Stari karb je Walbro (motorne pile i sl.) a novi je Keihin, a valjda Keihin zna šta radi kad radi karbove za fakin sve japanske motore.
 
gusta said:
Pise u manualima (kolko ja kuzim engleskog, a nesto kuzim) da je to za ubacivanje svjezeg zraka u ispuh kako bi se razrijedili stetini plinovi na kraju ispuha gdje se i mjere, kako bi motor zadovoljio Euro norme. Secondary AIR sistem.

imaš pravo
gledao sam malo i ćini se kao da je tza ubacivanje zraka u granu
dok pustiš gas podtlak (ono crijevo šta ide iz prirubnice u SAS) otvori onaj ventil i zrak ide u ispušnu granu tak da nepuca kad gas pustiš i takve gluposti
a i kad se skine vodena vidi se da su na njoj krilca i da puše zrak

a ja stalno mislio, a i drugi su pričali da je to povrat plinova
zato mi i puca jaće iz auspuha otkad sam to maknuo
neka  :mrgreen:
 
damn reci kako da to maknem :D
 
@Jandro: Full OT. A sad ti meni reci jesi li ikada čuo da je netko rekao da Multivar "jede" remen, odnosno da ga troši više nego obični variomat. Mislim ima logike, Multivar se brže vrti, pa samim time i više troši remen. Meni je covjek u piaggio servisu rekao da su to gluposti i da je svaki remen kevlar i da nema nikakve razlike izmedju x-kevlar belta i obicnog originalnog piaggio remena. Aj sad ti budi pametan.
 
serijski remen 100% nije prosaran kevlarom

btw...koliko se sjecam i kevlar se vise iplati kupovat od serijskog, ne zato sto je bolji i sto se ne rasteze toliko, nego zato sto je jeftiniji u odnosu na serijski remen

...jel tako?