Killex said:Nije mi jasno čemu služe ove "balonke" ili kako se već zovu te gume? :misli:
Je u pravu si a mašina je bila osim kurble(koju su Česi stavili da bude i za palenje i za minjanje brzina a brzine su bile kontra-1 gori a ove doli-ima san muka kad bi poslije nje sija na "normalnog") 175 kao i njena kopija ČZ iz 60-tih a obe su bile kopije DKW-a i tako moga bi do sutra.........jessy said:IŽ Planeta. 80 tih godina moglo se kod nas kupit tih ruskih čudovišta. Mislim da su bili 175 ccm. Uglavnom uz 10 tak kila alata si dobil komplet materijal za generalku. Svi dihtunzi, karike i kojekaj.
a i mozes uletit u rupu od 30cm da felgi ne bude nistaclox said:guba stvar po blatu i mekanim terenima
a to ti je tako,ma nek se ljudi dive,a možda koji od njih i nabavi to šta oni zovu motoron : :misli: :misli::westin said:Zilja ne kužim kaj ovdje ima za divljenje.Da netko stavi sliku koze na kotaćima našlo bi se talenata kaj bi napisali da je to super. :misli:
ma tipično za vrime SSSR u to doba radilo se brodove i ploveče dokove za njih,ali motori su obavezno bili njihovi ,sve glomazno,veliko bez iti imalo smisla za lipo,komandne ploče za plakanjeGhostrider-SB said:Ajme kakva šasija :shock: :lolcry: :lolcry: :lolcry: