S1000XR

Imam jedno pitanje za vlasnike XR, sta ste vozili prije toga? Ne mislim od stoljeca sedmog, samo zadnja dva, tri motora.
 
ZX10R, Z1000SX a i prije su bili samo zeleni :)
 
Pitam vise zbog vrste motora, mislim da vecina ljudi i dalje smatra XR kao živahniju verziju putnog tj. touring motora. Nesto u rangu vjecnih japanskih touringa ali puno ljepsi i moderniji pa se onda odluce za njih. Po meni ih, uz KTM pa cak i Multicu zato ima vani dosta pp oglasima, jer ljudi jednostavno krivo izaberu. Ne znam bas koliko im je ugodno kad na XR stvarno otvore gas. Jedino ekipi koja je zbog godina sisla sa R-a vjerojatno odgovara.😄
 
Upravo tako. Nakon tri R-a kupio SX-a ali to nije bilo to i šta sad kupiti. Da je Kawasaki imao nešto slično za ponuditi nebi ni razmišljao ili neki drugi japanac.Tako da jedini po meni izbor nakon R je XR ako želiš sjediti uspravno a da ima snage.KTM i Multica su neka druga priča. Iskreno da želim samo udoban putni motor nebi odabrao XR-a.Već sam to napisao da je Versys 1000 sigurno puno udobniji putni motor, GS-a nisam vozio :mrgreen:
 
Last edited:
Pitam vise zbog vrste motora, mislim da vecina ljudi i dalje smatra XR kao živahniju verziju putnog tj. touring motora. Nesto u rangu vjecnih japanskih touringa ali puno ljepsi i moderniji pa se onda odluce za njih. Po meni ih, uz KTM pa cak i Multicu zato ima vani dosta pp oglasima, jer ljudi jednostavno krivo izaberu. Ne znam bas koliko im je ugodno kad na XR stvarno otvore gas. Jedino ekipi koja je zbog godina sisla sa R-a vjerojatno odgovara.😄

Pa ja ga upravo gledam kao taj zivahniji putni motor i tom logikom sam ga i kupio. Vozim u rezimu 70% solo, dinamicno po lokalnim cestama, a 30% sa zenom u sta spada i jedan duzi put godisnje. XR mi tu sjeda k'o budali samar ! A da motor npr koristim uglavnom za duga putovanja, sto automatski stavlja udobnost ispred dinamike - kupio bi GS
A za te ljude koji kupe XR pa brzo prodaju mislim da nisu ocekivali da ce biti bas toliko zivahan, pa im onda sve bude nekako previse.
Meni je taj "visak" zivahnosti taman i upravo ono sto mi izvlaci smijesak kada ga vozim, ali isto tako smatram da ta porcija snage (posebno ona sizofrenija od 9000 rpm :mrgreen: ) nije za svakoga... Nekome izvlaci smijesak, a nekoga strasno umara. Da ne kazem - prepada (y)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Feis123
Nisam vozio Multicu i vjerujem da je živahna sa svim tim konjima ali već sam napisao da mi je to neka druga priča, ipak više putna.Multica meni osobno super izgleda, stvarno djeluje moćno (y)
 
To zivahno je subjektivno i puno zavisi sta je ko prije vozio..npr zivahan je naspram varadera a redovno zaostaje za sc57 iz 2004g:mrgreen:..tj ko prvi krene prvi ce i doc..osim ako nema dobrog pravca a onda se zna..zzr dolazi prvi
 
Da li vi svarno mislite da Multica 1200 nije živahna??? :unsure: :eek:

Nisam je vozio, ali sam je razmatrao. U njene performanse ne sumnjam, ali mene je odbio servis (dostupnost servisa, ali i cijena Desmo servisa svakih 30k), cijena (skuplja od XR skoro 5000 EUR) i sto preferiram 4 cilindra. Nasuprot XR Multi mi djeluje bolje po pitanju udobnosti, malo je niza za dohvatiti pod (meni bi odgovaralo), a usudit cu se reci i da je bolja zavrsna obrada. Na XR cu morati da dodatno poradim da bi ga ucinio udobnijim (primarno sjediste i vizir) i pomiriti se da mi stopala nisu full na podu. :mrgreen: Npr Multistrada sa masinom od XR bi za mene konkretno bila idealan motor.
 
Last edited:
E moj esso. Šta misliš da je meni lako učinit 820 km do servisa i nazad. tebi je sigurno manje ZG-SA!!!:eek:
 
E upravo mi palo na pamet, svakih koliko km je servis na xr- u?
Aj odgovarajte da ne trazim na webu ili servisnu knjizicu. Taman sam odvozio veselih cca 6500 korona kilometara od kad sam postao bemwejas i od kada sam napravio servis. Po manualu ali ne u ovlastenom servisu.
 
Pitam vise zbog vrste motora, mislim da vecina ljudi i dalje smatra XR kao živahniju verziju putnog tj. touring motora. Nesto u rangu vjecnih japanskih touringa ali puno ljepsi i moderniji pa se onda odluce za njih. Po meni ih, uz KTM pa cak i Multicu zato ima vani dosta pp oglasima, jer ljudi jednostavno krivo izaberu. Ne znam bas koliko im je ugodno kad na XR stvarno otvore gas. Jedino ekipi koja je zbog godina sisla sa R-a vjerojatno odgovara.😄
Ljudi imaju percepciju da je to touring sa malo sporta pa kad dobiju suprotno, motor ide u prodaju. Problem je i kad na test dobiješ motor blokiran na 9000 okretaja pa ne uspiješ vidjeti njegov pravi karakter...
 
Ljudi imaju percepciju da je to touring sa malo sporta pa kad dobiju suprotno, motor ide u prodaju. Problem je i kad na test dobiješ motor blokiran na 9000 okretaja pa ne uspiješ vidjeti njegov pravi karakter...

Po mom misljenju to je sportski motor, R motor ali sa nesto oklopa i izuzetnom ciklistikom. Jedino turing na njemu je polozaj sjedenja...a zabava tek pocinje na 9000 okretaja.
 
  • Like
Reactions: kronik
Po mom misljenju to je sportski motor, R motor ali sa nesto oklopa i izuzetnom ciklistikom. Jedino turing na njemu je polozaj sjedenja...a zabava tek pocinje na 9000 okretaja.
Upravo tako, ali ne shvate to svi kad kupuju motor.
 
Imam jedno pitanje za vlasnike XR, sta ste vozili prije toga? Ne mislim od stoljeca sedmog, samo zadnja dva, tri motora.

S1000R
Tuono V4R
VFFR1200
CB1000R
 
E upravo mi palo na pamet, svakih koliko km je servis na xr- u?
Aj odgovarajte da ne trazim na webu ili servisnu knjizicu. Taman sam odvozio veselih cca 6500 korona kilometara od kad sam postao bemwejas i od kada sam napravio servis. Po manualu ali ne u ovlastenom servisu.

10.000km ali to ti sam XR najavi!