Savjet za kupovinu: TOURING - NT700V Deauville ?

BobaCH

Active member
Frend bi kupio spomenuti motor "TOURING - NT700V Deauville ". Volio bi se vozikati i htio bi udoban i pouzdan motor. Obzirom da obožava Hondu općenito, njegov je izbor, za sada Deauville. Osobno, nemam iskustva sa spomenutim niti ikoga tko ga je vozio.

Može mi tko od vas iskusnijih nešto reći o tom motoru? Možda kakva iskustva, pozitivna ali i eventualno negativna. Ili možda neki drugi motor u tom cijenovnom razredu. Mogao bi biti i skuplji, ali ne pretjerano. Bitno da je pouzdan tourer, sa dostupnom servisnom mrežom u Zagrebu.

Thnx!
(y)
 
po meni bi svi vozili stromove i versyse ako ih zanima ta kubikaža :mrgreen:

http://www.moto-nautica.ba/nt.html

slab, težak motor iz navedenih brojki, no honda je honda :mrgreen:
 
Storm 650- 68 KS
Versys-68 KS

Deauvile 66 KS

Ja razlike  :?

Al težak ko kakav chopper
 
Piaggissimo said:
Storm 650- 68 KS
Versys-68 KS

Deauvile 66 KS

Ja razlike  :?

Al težak ko kakav chopper
strom 650 - 68 ks - 189 kg - 6 brzina  56.000,00kn
versys650 - 68 ks - 181 kg - 6 brzina  53.000,00kn
Deauvile 700- 65ks - 239 kg - 5 brzina 79.990,00kn

Istina, i nije neka razlika. 50 odnosno 60 kg, jedna brzina manje, 2.000,00 eura više i .. :mrgreen:

Vozite sigurno, vozite TENK: :mrgreen:
 
Jedino što je na tom motoru promašeno je njegova cijena. Ostalo je u skladu sa namjenom, touring sa motorom srednje kubikaže.
 
Freshman said:
Jedino što je na tom motoru promašeno je njegova cijena. Ostalo je u skladu sa namjenom, touring sa motorom srednje kubikaže.

Tak je.

Sva sreća pa u cijeloj prići lova i nije najbitniji faktor. Naravno, ne treba pretjerivati ali mislim da se može ići do cca 100.000 " + / - "
Možda ima(š) kakav prijedlog za sličan tourer, skuplji, bolji, jači.
 
VFR 800 Dobar , pouzdan i udoban a mirne duše može ići i na polovan !  (y)
A još je k tome i Honda !
 
vfr800 ako želi hondu
dobit će najbolje u klasi  8)
 
no, no...neće ležaljku. Hoće klasičan tourer, za duge vožnje u dvoje. Ono, samo da mu je udobnost, prostranost glede prtljage i za "babu" na zadnjem sicu koja nebu jamrala nakon 100 km.
BTWm polovni nije opcija  :wink: Isključivo novo, u dućanu.
 
gdje ti vidiš ležaljku?
 
NT700V Deauville vozi slovenska murija , da nevalja nebi bio izabran za službeno vozilo pretpostavljam no VFR je ipak klasu iznad , to svakako!
 
slažem se da je vfr klasu iznad no nikako nije ležaljka, samo tourer i to jako jako dobar.
za duga putovanja i još u dvoje treba imat više kubika i konja.
a deauville ima i naša murija tu i tamo
 
NEKID said:
slažem se da je vfr klasu iznad no nikako nije ležaljka, samo tourer i to jako jako dobar.
za duga putovanja i još u dvoje treba imat više kubika i konja.
a deauville ima i naša murija tu i tamo

Sport tourer pravi no ipak nastao na R platformi , meni osobno mrak motor ali cijena novog mi je ipak malo too much!
 
BobaCH said:
Tak je.

Sva sreća pa u cijeloj prići lova i nije najbitniji faktor. Naravno, ne treba pretjerivati ali mislim da se može ići do cca 100.000 " + / - "
Možda ima(š) kakav prijedlog za sličan tourer, skuplji, bolji, jači.
..vidim da si zabrijao na taj motor i niti jedan drugi ne dolazi u obzir, pa čak je i skoro svaka sugestija odbačena, ako nije nt700 :wink:. Nisam ju vozio i iskreno niti i ne fali. Bjerojatno kao i večina onih koji ovdje pišu. Pa razmisli, već samim time što ima 5 brzina je malo čudno. Naše ceste prečesti traže šestu. Ako je potreban crusing po lokalnoj cesti (zg-du, zg-ri ili prema slavoniji) jako često 6 sfali. Imao sam prilike voziti motor s 5 drzina, i nije mi interesantan. Pored toga ima veliku masu na motor od transalpa koji realno i nije baš prejak.Napuni kofere, stavi suvozača i jedva da bu išao. I za sve to dati hrpu novaca. S druge strane, ako je samo honda ono što po tebi vrijedi, definitivno vfr, no i tu 103.000,00 kn je dosta, ali je bar motor mrak, lijepo se sjedi, ima snage, na otvorenoj cesti ga ne možeš mučiti kao nt-a. cbf1000 je zlatna sredina. Po meni najbolji izbor od ta tri, ali kada već pričaš o tom tipu motora (ili bar sličnom) Bandit 1250 s je definitivno najbolji izbor. Cijena je smješna naspram konkurencije. Motor na 6000/okr ide 200km/h potrošnja mu je ispod 6 l pa da se voziš i 200 :wink: , Momenta ima za razbacivanje od 2500okr što je jaaaako bitno. NT je motor lijep na oko ali to je to. Lav sa srcem mačke....htjela bi ali neide.  Bio neki test u motoreviji, ne da mi se tražiti da ti kažem u kojoj, fakat nij eprošla bog zna kak, što je i očekivati za takav motor...slabo srce, velika masa. Do 130 su ti svi isti. Dalje nastaju muke....Požaliti će za 3 mjeseca kad bi s frendom koji fura stroma, ili neku hiljadarku pošao na put....ali, ako je to njegov san, pa neka ga ostvari jer neće biti miran...
 
@NEKID:..nije ležaljka, samo prenosim njegova razmišljanja..zapažanja. Malo mu je preveć "sportiva" pa od tuda i takav komentar.

@volim_se_voziti : I ja ga nagovaram na Bandita. Po meni, to bi bilo to. U svakom slučaju javit ću ishod i konačnu odluku.
 
Ako se ne varam, ta Honda ima kardan. To mu je velika prednost, šta se tiće snage, smatram da je volim_se_voziti u pravu, mome Versysu, iako je živahan, nedostaje malo snage u svim situacijama kada smo dvoje na motoru. Možda neki BMW  :wink: ako tip ima mogučnosti
 
pape said:
Ako se ne varam, ta Honda ima kardan. To mu je velika prednost, šta se tiće snage, smatram da je volim_se_voziti u pravu, mome Versysu, iako je živahan, nedostaje malo snage u svim situacijama kada smo dvoje na motoru. Možda neki BMW  :wink: ako tip ima mogučnosti

Recimo, lova nije bed. I to kaj veliš za bemburu..Budem mu stavio bubu u uho.
:wink:
 
BobaCH said:
Recimo, lova nije bed. I to kaj veliš za bemburu..Budem mu stavio bubu u uho.
:wink:

ako lova nije bed onda Yamaha FJR 1300 (y)motoric bez mane :wink: al sa klasicnim mjenjacem ne ona poluautomatika :palacdolje: