Savjet za novi akumumulator

Na sve moto baterije u HR je garancija 6 mjeseci u svim trgovinama. Kupio Ciak akumulator, ako doneseš stari dobiš 30% popusta, izašao me 209 kn, nemam namjeru davati više love za neku marku. prošli je bio Varta i trajao mi tri sezone, ovo proljeće je riknuo, nakon četvrte zime, ne treba nikakav tester, čim ne vrti dovoljno veselo da upali motor, znači da je dao svoje, i ta punjenja su samo prva pomoć do dućana, jer ja sam starog napunio i nakon dva tjedna svakodnevne vožnje, jedno jutro neće upalit, jednostavno ne drži više struju i kraj.
 
Luke said:
Na sve moto baterije u HR je garancija 6 mjeseci u svim trgovinama


 

Attachments

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    29.7 KB · Views: 105
Luke said:
Na sve moto baterije u HR je garancija 6 mjeseci u svim trgovinama. Kupio Ciak akumulator, ako doneseš stari dobiš 30% popusta, izašao me 209 kn, nemam namjeru davati više love za neku marku. prošli je bio Varta i trajao mi tri sezone, ovo proljeće je riknuo, nakon četvrte zime, ne treba nikakav tester, čim ne vrti dovoljno veselo da upali motor, znači da je dao svoje, i ta punjenja su samo prva pomoć do dućana, jer ja sam starog napunio i nakon dva tjedna svakodnevne vožnje, jedno jutro neće upalit, jednostavno ne drži više struju i kraj.
ciak je govno, razlika između istog modela ciaka i yuase je cca 100 kuna, a ni na auto akumulatorima nije puno veća razlika..
ako ti smatraš da je rizik da ti to govno negdje krepa samo od sebe (zalijepe ćelije, meni se dogodilo prošli tjedan na motoru, frendu na autu pred par mjeseci) vrijedan te uštede, samo naprijed (y)
 
liion aku i miran si , mene je dosao na 2v i u 100 metara posle paljenja se napunio i radi ko zmaj mjesecima, vrijedi para
 
MOONSHIELD said:
ciak je govno, razlika između istog modela ciaka i yuase je cca 100 kuna, a ni na auto akumulatorima nije puno veća razlika..
ako ti smatraš da je rizik da ti to govno negdje krepa samo od sebe (zalijepe ćelije, meni se dogodilo prošli tjedan na motoru, frendu na autu pred par mjeseci) vrijedan te uštede, samo naprijed (y)

dobro velis,ciak je tesko govno,saznao od frenda koji je dublje u akumulatorima,da ciak stavlja u akue reciklirane olovne celije :shock:,ti mater,koja glad
 

Kaže mi čovjek koji vodi trgovinu moto-opremom u Njemačkoj kada sam kupovao ak da po EU legislativi svi trgovci za sve akumulatore moraju dati 2 god. garancije. Kažem mu ja da je to kod nas rijetko slučaj. E, kaže, onda vas varaju, žalite se.
 
Nažalost ovo nije točno,bio u Louis  i usput pitao za akumulatore i pitam za garanciju,odgovor "ovisi o proizvođaču,neki 6mj,neki godinu,neki dvije..."

 
Evo mene s novim problemom.
Ovako,prije par dana sam kupio (ispitali su stari i crnuo je) Yuasa akumulator u Bereni te dao stari za popust pri kupnji ovog novog.
Također sam zamolio trgovca u Bereni da mi ga napuni s kiselinom,na što je on rekao da može,ali da će to trajati 1 i pol sat,pa sam drugi dan došao po njega napunjenog.
Jučer sam ga napunio sa strujom.
Danas sam ga otišao ugraditi u motor,i evo gdje počinju problemi.
Naime,u Bereni sam tražio isti akumulator kakav sam imao,te su mi ga oni dali,međutim,onaj dio na koji se kopčaji polovi je drugačiji,umjesto da je šaraf i matica idu gore i dolje,one idu sa strane.
Pošto sam se prvi put susreo s takvim akumulatorom,probao sam ga spojiti sam,ali motor nije htio upaliti.
Nakon dužeg pokušavanja,odlučio sam se nazvati mehaničara,koji je došao za pola sata te je dolazak naplatio 100kn
Rekao sam mu u čemu je problem,ali mi je svejedno uzeo 50kn za ''dijagnosticiranje kvara''.
Nakon toga,je 45 minuta gledao žice i govorio kako je to sve netko zeznuo,te kako su kelme strgane i kako nema uzemljenja.
I nakon 45 minuta je uspio upaliti motor i rekao da trebam nove kleme koje bi on ugradio ali ih nije ponio sa sobom.
I onda nakon što mi je naplatio sve skupa 350kn,rekao da će mi sutra donijeti kleme i ugraditi.

Ono što me zanima je to što je rekao da akumulator ne trebam vaditi 2 godine,jer će 2 godine biti napunjen,što me iznenadilo,pa sam ga pitao kako preko zime,zar se neće isprazniti,i on kaže ''ne'' samo da motor držim pod krovom,jer u protivnom nema garancije.
Također mi je rekao  da ni slučajni ne mijenjam ulje sam,jer ako ne znam što radim mogu dobiti trošak od 1000€,odnosno da su mu i takvi dolazili.

I da sam dao tih 350kn za akumulator i čak tih 350kn za mehaničara,svejedno me muči to što se sad bojim izvaditi akumulator nakon što se isprazni i napuniti ga,jer je rekao da je jedva uspio to napraviti.

Eto,malo oduži post,ali zanima me vaše mišljenje.
 
Ti si za toga mehu idealna mušterija ,a ti ako imaš bar elementarna znanja ćeš shvatiti i sam što  trebaš napraviti . Ako je spoj kleme i akumulatora predviđen za takav spoj(verikalan ili horizontalan),malo prilagodi kleme,ulje i filter možeš isto promijeniti sam . Bajk mi je u normalnoj garaži ,aku nikad ne vadim van,osim ako je dugotrajno hladno i konstantni debeli minus .Sretno . (y)
 
ne znam čemu kenjanje po mehaničarima...i njegovo vrijeme košta i koliko vidim nakon mehaničara motor je proradio. kužio bi da nije ništa napravio a svejedno uzeo novce a tebe ostavio s pokvarenim motorom.
pronaći dobrog mehaničara zna biti problem, al prčkati po motoru, a da ne znaš bar neke osnove, će uvijek koštati više.
iskreno mislim da netko tko ne zna staviti kiselinu u bateriju i sačekati sat vremena da se formira ili prilagoditi spoj prema vijku nema što sam šarafit po motoru...kamoli raditi servise

btw čemu punjenje strujom baterije u koju je dan prije stavljena elektrolitna otopina, svaka nova baterija koju sam ja imao na toj bazi nije zahtjevala nadopunjavanje strujom prije montaže

eh da...dijagnosticiranje kvara ti je naplatio jer ''motor mi neće da upali nešto je sa strujom'' nije dijagnoza tako da to što si rekao u čemu je problem ne znači puno jer vođen nekom logikom da si znao u čemu je problem i riješio bi ga
 
Anticitizen419 said:
ne znam čemu kenjanje po mehaničarima...i njegovo vrijeme košta i koliko vidim nakon mehaničara motor je proradio. kužio bi da nije ništa napravio a svejedno uzeo novce a tebe ostavio s pokvarenim motorom.
pronaći dobrog mehaničara zna biti problem, al prčkati po motoru, a da ne znaš bar neke osnove, će uvijek koštati više.
iskreno mislim da netko tko ne zna staviti kiselinu u bateriju i sačekati sat vremena da se formira ili prilagoditi spoj prema vijku nema što sam šarafit po motoru...kamoli raditi servise

btw čemu punjenje strujom baterije u koju je dan prije stavljena elektrolitna otopina, svaka nova baterija koju sam ja imao na toj bazi nije zahtjevala nadopunjavanje strujom prije montaže

eh da...dijagnosticiranje kvara ti je naplatio jer ''motor mi neće da upali nešto je sa strujom'' nije dijagnoza tako da to što si rekao u čemu je problem ne znači puno jer vođen nekom logikom da si znao u čemu je problem i riješio bi ga

Ne kažem ja da on nije napravio posao,dapače,samo me zanimalo vaše mišljenje jer mi je ovo prvi susret s mehaničarom,pa rekoh da mi vi kažete da li sam dobro prošao ako ubuduće budem trebao mehaničara pa da znam da li je ovaj dobar ili trebam tražiti drugoga.
Ovo što kažeš da je dobrog mehaničara teško naći se potpuno slažem,jer su mi obadvoje kolega na poslu imali loše iskustvo s njima.
Napuniti akumulator sa kiselinom nije tako veliki problem,ali mi je draže da to napravi stručna osoba,nego da ja zeznem.
Čovjek uči dok je živ.
Što se tiče punjenja strujom,to su mi rekli u Bereni,i punio se par sati dok nije zasvjetlilo zeleno svjetlo na punjaču koje označava da je pun.
Ovo za dijagnosticiranje sam mu rekao - da trebam ugraditi akumulator,odnosno da mi je klema najvjerojatnije otišla,samo je nisam znao promijeniti,a on je to i potvrdio.
 
"Covjek uci dok je ziv" - ako budes drugima davao da ti ucine neke banalne stvari tipa napune aku sa kiselinom ili promjene klemu onda ces k..ac naucit. Bolje pripremi pare i placaj,  pokri se po usima i ne pitaj za cijenu
 
Anticitizen419 said:
ne znam čemu kenjanje po mehaničarima...i njegovo vrijeme košta i koliko vidim nakon mehaničara motor je proradio. kužio bi da nije ništa napravio a svejedno uzeo novce a tebe ostavio s pokvarenim motorom.
pronaći dobrog mehaničara zna biti problem, al prčkati po motoru, a da ne znaš bar neke osnove, će uvijek koštati više.
iskreno mislim da netko tko ne zna staviti kiselinu u bateriju i sačekati sat vremena da se formira ili prilagoditi spoj prema vijku nema što sam šarafit po motoru...kamoli raditi servise

btw čemu punjenje strujom baterije u koju je dan prije stavljena elektrolitna otopina, svaka nova baterija koju sam ja imao na toj bazi nije zahtjevala nadopunjavanje strujom prije montaže

eh da...dijagnosticiranje kvara ti je naplatio jer ''motor mi neće da upali nešto je sa strujom'' nije dijagnoza tako da to što si rekao u čemu je problem ne znači puno jer vođen nekom logikom da si znao u čemu je problem i riješio bi ga

U uputstvima nekad piše da ih treba napuniti do kraja (tj. preporuča se, a nije nužno ako ideš odmah na dulju vožnju), a nekad ne.
 
Akumulator ne vadim nikada iz motora. Na prošlom motoru yuasa mi je trajala 5 godina i s tim akumulatorom je motor prodan, bez ikakvih znakova da je aku loš ili pred krepom. Nikada ga nisam nadopunjavao, ali ja se vozim skoro cijele godine, tj. i u zimskim mjesecima barem dva puta mjesečno se provozam.
Ako se i treba aku dopuniti, makne se sic i zakače se kleme od punjača, dakle aku je u motoru i na svom mjestu bez otkopčavanja klema motora. Samo nemoj dati kontakt na motoru dok se puni.
Sve to je baš jednostavno, ne moraš zvati mehaničara za to. Dobro, imao si problem, sada je ok i samo gas.
Promjena ulja i filtera, prvi put odi i gledaj kako mehaničar radi, pa probaj sam. Gledaj kako i koliko mehaničar napuni filter s uljem i kako namaže brtvu filtera. Gledaj kako steže vijak kartera, jer najveća greška je taj vijak ili filter previše stegnuti.
 
A mehanicari kao i svi mi ostali obozavaju kad im dahces za vratom.
Bar danas imas toliko tutoriala i infa po netu da ne moras nekom radit po zivcima pitkajuc pitanja i zasto ovo zasto ono. Na kraju svega zasto bi ti on uopcecdao znanje besplatno?
 
Anticitizen419 said:
A mehanicari kao i svi mi ostali obozavaju kad im dahces za vratom.
Bar danas imas toliko tutoriala i infa po netu da ne moras nekom radit po zivcima pitkajuc pitanja i zasto ovo zasto ono. Na kraju svega zasto bi ti on uopcecdao znanje besplatno?

Dečko očito ne zna ništa. Treba mu pomoći da zna barem ulje i filter promijeniti.
I neš ti znanja i prenošenja znanja o promjeni ulja, pa neće mijenjati sam bregastu ili štelati ventile. Mislim, to je luk i voda, a onaj tko to drži za neko veliko znanje ..... ne znam kako bih ga opisao da ga ne uvrijedim.
Da, može to vidjeti na youtubu, ali kako dečko ne zna ništa, mislim da je bolje da vidi u živo. Ne znam koji motor vozi, treba li nekakve oklope ili skid plate skidati da bi došao do vijka kartera ili do filtera. Neka dečko vidi kako se to radi, jer držim da to svaki čovjek može sam napraviti.... samo treba vidjeti.
Eto, neka dođe k meni, pokazati ću mu i još ga izvesti na cugu. Ne njemu, nego svima.
Apartman je 60€ :LOL: :LOL:
 
A gle svaki mehanicar radje prihvati servis nego popravak. U sezoni pogotovo. Od tog zivi a popravci i trazenje kvarova mu uzimaju vrijeme za koje je mogao obaviti nekoliko servisa a u konacnici mu je zarada manja. Tako da njemu je u interesu da ne petljam sam oko tog, pogotovo sa skillom gdje mi zamjena baterije (jer ne mogu se sjetit niceg prostijeg na motoru) prestavlja problem.
Bez uvrede ali ako si toliko neupucen motor nemas zasto dirati osim za voznju.