GIXER said:
Ja sam si to zamislio na način da uzmem srce od neke standardne felge od motora,a obruč od nekog auta sa 17 incha i 9-10 incha širine.
Treba naći nekog sa velikim tokarskim strojem i aparatom za zavarivanje i to sve ljepo istokarit,zavarit i ponovo nakon varenja istokarit jer obično se malo felga izbaci zbog temperature,ali to nema veze jer obruč od auta ima ionako predebelu stjenku koju treba stanjit !
To sam i ja mislio napraviti, pa sam malo bacio oko na stranjske forume, i apsolutno je izvedivo.
Problem je samo u relizaciji.
Pitao sam Tonu, ali on za ispod 2000kn ne želi ni čuti za takvu gimnastiku.
Trebalo bi se raspitati u nekom od servisa alu-felgi, vjerojatno imaju svu potrebnu opremu ( tokarski stroj velikog prihvata, aparat za varenje aluminija ), pa bi se dala dogovorit kakva normalna cijena?
Moja druga varijanta: otiđeš u dućan Molydon u Sesvetama i kupiš neku od 17-inčnih alu felgi koje su na sniženju.
Ima ih i po 80-100kn, jer su van kompleta, a više se ne proizvode.
Istokariš adapter koji će doći unutar glavčine felge, a šarafi se normalnim vicima kao i na autu.
U taj centralni adapter iliti prirubnicu uprešaš kuglične ležajeve, a s lijeve strane montiraš i lančanik i disk.
Izgledat će vrlo smooth na chopperu.
Treća varijanta: kupiš felgu u Molydonu, izrežeš sredinu i krakove, potokariš obruč na glatko.
Izbušiš rupe po obodu obruča, te montiraš glavčinu i žbice od nekog endura ili customa.
Tu možeš birati želiš li disk ili bubanj kočnicu.
Najbolje bi bilo uzeti zadnji 17-inčni kotač od nekog endura s diskom.
Potrebno je samo napraviti distancijal koji će pomaknuti lančanik prema van, i to je to.
Četvrta varijanta: naći žbičanu fegu od starog Jaguara ili Morgana.
Jedino nisam ziher kojeg su promjera.
I na kraju, trenutno najšira serijska felga je 6.5 inch, 7 još nisam nigdje primjetio.
Ja sam to na svojoj Hondi VFR riješio pripasivanjem 17-inčne automobilske OZ felge na ducatijevu mono vilicu s VFR-ovim ekscentrom.
Guma će biti 250mm širine.
Ou jeah!