Servis glavnog kocionog cilindra

cemix

New member
Treba sad za vikend da radim servis za motoru i malo sam pregledo service manual.

Pise da treba svake dve godine zameniti unutrasnje komponente glavnog kocionog cilindra i calipers (ne mogu da se setim nase reci).

Da li je ovo totalno neophodno da se uradi? Ja sam planiro da promenim samo ulje ali sad neznam.

Motor ima 8 000 milja (12 000 km).
 
cemix said:
Treba sad za vikend da radim servis za motoru i malo sam pregledo service manual.

Pise da treba svake dve godine zameniti unutrasnje komponente glavnog kocionog cilindra i calipers (ne mogu da se setim nase reci).

Da li je ovo totalno neophodno da se uradi? Ja sam planiro da promenim samo ulje ali sad neznam.

Motor ima 8 000 milja (12 000 km).

koji motor :?:
U principu netreba ako ti sustav ne "vuče zrak" , promjeni ulje i odzrači.
Calipers=kočiona kliješta ili čeljusti .
M900 :mrgreen:
 
Mislim da nema potrebe to radit tako često, ako mjenjaš ulje pazi da ne uliješ drugačije nego što je bilo unutra jer može doći do međusobne kemiske reakcije što za posljedicu ima nagrizanje svih gumenih djelova, a onda ćeš sigurno morat sve mijenjati.
Znači, ne diraj ništa ako sve radi kako treba !!!
 
Motor: Yamaha FZS 600 '03

Ne vuce zrak, kocnice rade super.

A i nisam ja planiro da sam menjem, zakazo sam u servisu, ali mislim da cu im reci da samo ulje zamene.




2Fast said:
Ajd da nastavimo temu... Kako se mijenja ulje i kako se odzracuje?

Imas dole kod pakni jedan mali saraf koji ima rupicu. Na njega bi trebao da stavis crevo kad ga popustis da ti ne ode po paknama. I pre nego sto njega popustis otvori posudu za ulje. Ispusti ulje, naspi novo, sacekaj dok ne dodje do tog sarafa za ozracivanje, zategno ga, zatvori posudu i napumpaj kocnicu. Popusti safar da zrak izadje pa ga zategni ponovo. Ponavljaj postupak dok ne izbaicis sav zrak iz sistema.
 
cemix said:
Imas dole kod pakni jedan mali saraf koji ima rupicu. Na njega bi trebao da stavis crevo kad ga popustis da ti ne ode po paknama. I pre nego sto njega popustis otvori posudu za ulje. Ispusti ulje, naspi novo, sacekaj dok ne dodje do tog sarafa za ozracivanje, zategno ga, zatvori posudu i napumpaj kocnicu. Popusti safar da zrak izadje pa ga zategni ponovo. Ponavljaj postupak dok ne izbaicis sav zrak iz sistema.

Vrhunski objasnjeno. Fala stari :cool:

P.S.
Nisam znao da ovi Londoncani tak dobro pricaju 'rvacki! :mrgreen:
 
cemix said:
Popusti safar da zrak izadje pa ga zategni ponovo. Ponavljaj postupak dok ne izbaicis sav zrak iz sistema.

Ako mogu samo dodati, kad se popusta vijak za odzracivanje treba imati pritisnutu kocnicu. Stegnuti vijak prije pustanja kocnice, inace moze povuci zrak opet,
 
M900 said:
koji motor :?:
U principu netreba ako ti sustav ne "vuče zrak" , promjeni ulje i odzrači.
Calipers=kočiona kliješta ili čeljusti .
M900 :mrgreen:

A jebemu, svima odgovaraš i sve znaš, a meni doli za mjenjač nisi ni slova reka'. Aj ćirni, pa gukni ako ti šta padne napamet.
 
zt said:
cemix said:
Popusti safar da zrak izadje pa ga zategni ponovo. Ponavljaj postupak dok ne izbaicis sav zrak iz sistema.

Ako mogu samo dodati, kad se popusta vijak za odzracivanje treba imati pritisnutu kocnicu. Stegnuti vijak prije pustanja kocnice, inace moze povuci zrak opet,

Majstoreeeeeeeee :yoman: