Servisni intervali Piaggio

Beta

New member
Sada me interesir a zašto na novim  modelima  od  4t su ostali  stari intervali tj 3000km kontrola a 6000 servis  kad  svugdje  drugdje u svjetu  reklamiraju novi  Bev 500 za  2006  god i Bev 250 ie  da  imaju  intervale  na  5000 i 1000 kn  tako da je  održavanje  jeftinije  a kod  nas  se  sa  dotičnim motorm dobije još  stara  garantna  knjižica  tako da  više  plaćamo  servise  i  d a ovi  u servisu  se  prave  blesavi

La configurazione tecnica ha ottimizzato l'economicità di gestione di Beverly 500: gli intervalli tra gli interventi di manutenzione ordinaria passano da 6.000 a 10.000 chilometri, con un risparmio importante per il cliente: infatti il costo della manutenzione scende del 40%.

Evo ovo  piše na  piagio stranici,  šturi  prevod  štedi se  40% jer  su  servisi sa 6000 pomaknuti na  10000km

http://www.it.piaggio.com/_vti_g1_nwArt.asp?brand=PIAGGIO&country=IT&language=I&rfrsh=6025463&idnews=175
 
Različiti su intervali bili kad je garancija bila 1g
Sad je garancija 2g, pa tko ne želi garanciju ne mora ići na redovite servise
 
Nike said:
Različiti su intervali bili kad je garancija bila 1g
Sad je garancija 2g, pa tko ne želi garanciju ne mora ići na redovite servise
Kakvi su servisni intervali u Italiji sada?
Ovo s produljenom garancijom i nije neka fora ako se ista plaća kroz češće servise nego šta je potrebno.
Po toj logici se može puknut servis na 1500km pa dat garanciju 5 godina?

 
Ja imam beverly 200, i svake godine ga vozuim na servis prije sezone. Je da košta ali je mala cijena s obzirom da stoji cijelu zimu. Ja moram biti miran kad vozim. (y)
Nemojte tako šparati na servisima ne isplati se, ja se uvjerio.
 
Ma štima to da se treba redovito servisirat i provjeravat, al mislim svakih 4000 kak je imala aprilia za svoje skutere je opasna debilana jer po toj logici nije nevjerovatno da u jednoj sezoni moraš dva puta na servis, a na tom servisu ne naprave ništa jer objektivno i ne treba ništ radit osim neke vizualne kontrole i sitnica i uzmu ti 500kn minimalno.
Sve je to samo trgovina i mužnja love.  :palacdolje:
 
I ja imam maxi skuter (kymco 250) i radim dosta km (10-12000 na godinu)
Redovito ga servisiram i nikad ne šparam na tome.

5-6000km je OK interval i tako je na većini bajkova i recimo da je to fer dok je bajk pod garancijom

Meni više nije pod garancijom i ne idem na servis za izmjene ulja i sl. stvari koje mogu doma napravit bez greške ako imam imalo znanja (a vozio Tomosa niz godina pa imam :mrgreen: )
Obavim 1 servis kod servisera prije početka sezone i to je to.
Nije baš to raketna tehnologija da je svake 3000 km opravdan OBAVEZNI servis
 
Pa na to sam i ja pucao,,,da se napravi servis prije sezone, a ne da svako malo moraš oko mehaničara trčati. Nije ni bitno kolko km se radi godišnje ako je u nekoj normali.
Pa kaj i ako prođe interval,,,prije sezone se sve složi i bok. :wink:
 
Malo stupid,,,
Moraju i oni nekaj zaraditi.. :wink:
 
U Italii je  garancia  2 GODINE ali su servisi na  novom 250ie i 500ie pomaknuti na  5000-10000 jer je  motor  doraden i sreden tako da nema  nikakve price o produzenoj garancii. To je novi standard, ali kod nas se ga ne  primjenjuje i ni ne  zeli
I  ovaj  kontrolni servis(na 3000km) di se pregledava motor i ulje u italii se ne  placa ili dode 2 eura za ulje a tu kod  nas (Rijeka) pitaju 70 kn ili vise
 
Evo da ne otvaram novi topic, pa cu tu pitat.
Koliko kosta servis za Beverlya 250 na 6tkm, 9tkm, 12tkm???
Ja imam osjecaj da mi prodaju bubrege pod muda, a posto u zadnje vrijeme radim vise km od City Expressa pocelo me lupat po đepu. Servisiram ga na staroj Pescenici.
Hvala unaprijed! :misli:
 
Mislim, u potpunosti seslažem s Betom.

Kod nas se i dalje prave ludi pa moraš na servis kao da voziš skejt a ne skuter.

Zamislite, mani na servisu 3000 km su tvrdili da treba mijenjati ulje, ali ne i filter, iako jasno kaže u svim papirima, knjižici i općepoznato da ide kontrola ulja eventualno nadolijevanje.

Ja sam pristao, nek ga mijenjaju, ako ga stvarno mijenjaju i ako ih to veseli i ako će mi to održati garanciju, ali da smo banana države, jesmo.

Mene je servis na 1000 km došao 300 kn, a na 3000 km je došao 180 kn.

Kako ću godišnje prelaziti bar 10000 km ako ne i više, bome će me na piaggiu 250 koštati servisi više nego na motorima honda/yamaha.

Ali znate što, nek mi nešto crkne na napr. 15.000 km pa nek mi kažu bez obzira na garanciju da je to zbog ovog ili onog, uglavnom mene ili 3., i ne žele mi popraviti.......ja vam kažem da to tako neće ići.

Jest da vozim puno skuter, ali ga čuvam više od sebe i praktički 24 sata garažiram, mazim pazim............


Ej slušajte iovo - čitao na talijanskoj stranici, neki lik prelazi godišnje na skuteru oko 60.000 km  :misli:, i vozio X9 500, pa mu negdje na 48.000 km i ispod godine dana starosti crkao prijenos - prijavio on to piaggiu, a oni mu rekli da da, ima garanciju ali da si je to sam kriv jer nisu oni znali da će netko toliko voziti skuter, pa nek si ga sam popravi....ma mislim.......aj nek meni to kažu
 
Servis 1000 km    300 kn
Servis 3000 km    180 kn
Servis 6000 km    400 kn (npr. - mijenja se i svječica, pa možda bude od zlata)
Servis 9000 km    180 kn (po logici stvari)
Servis 12000 km  valjda oko 900 kn (ne znam koliko dođe novi remen)

________________________________________________________________
tot. 1960 kn za 1 godinu korištenja (bez guma)

Za hondu hornet/cbf 600 idu servisi na 1000, 6000 i 12000 km, i svaki košta 695 kn, to je tot.2085 kn, istina da veći servis na hondi ide tek na 18000 km, ali ...................u 12000 km razlika između 600 ccm, oko 100 ks, japanca, motora s jedne strane te 250 ccm, 22 ks, talijana, skutera s druge strane je čitavih 125 kn.

To nije dovoljno ni za turu pića za mene, Betu, CatchMe i još dvoje -----a da o koktelima ne pričamo.

Ima prednosti piaggio pred hondom.....kad ideš max 130 kmh (kad laže brzinomjer) i nije da puše, a s hondom tu počinje već dosta puhati, pa ti puše sve tamo negdje do preko 220 kmh. :mrgreen:
 
Uglavnom shvatili ste, kad se vidimo....imamo za pivo, a ćevapi će čekati (ionako moram malo smršaviti :LOL:)
 
ja sam na 1000km platio oko 400kn, drugi na 3000 sam platio oko 120kn pa me sad zanima kaj se uopće radi na 6000, sviječica i ulje vjerojatno....kad se te rolice mjenjaju?
ja sam ih na 4500 promjenio jer sam ugradio variomat pa brijem da neće biti potrebno ugrađivati ih ponovo tj bude ali 4500km kasnije nego kaj bi se normalno i trebalo.....remen ide na 9000km koliko sam skužio, prije je išao na 12000km


a za onih 125kn budemo popili negdje nekaj na benzinskoj pumpi ;-)
 
bolji je start i to se osjeti a evo sad smo išli na grobnik ovaj vikend i dao sam frendu nexus jer nije imao kako ići i naterao ga je po karlovačkoj 149km/h ( uz njega je bio frend na Z1000 i isto je pokazivao) , eto ko ne vjeruje može doći pogledati, ostalo je memorirano na satu, ja sam uspio uloviti 143km/h po slavonskoj i svaki put kad osjetim da bi još išao koji km moram stati....u svakom slučaju isplati se svaka lipa i ako si to staviš neće ti biti žao.....prije je išao 139km/h