Servisni intervali Piaggio

Da ne otvaram novu temu...pa evo ovdje.....

Malo sam u nedoumici oko servisa jer me zbunjuje ova promjena servisnih intervala, pa bolje da pitam...

Dakle nulti servis je bio na 1000 i prvi redovni na 3000 (po starim intervalima)....

Nakon toga sam imao ono sranje sa uljem i imao sam mini generalku na 6400......te nakon toga drugi put 'prvi' servis na 7400.....e sad....mislio sam da nakon toga imam lijepo cca 5000 km za voziti i već sam si sam izračunao da bi trebao na cca 12000 otići na slijedeći servis koji bi ujedno bio i veliki servis gdje se mijenja remen, rolice, ulje, filteri, ...

Danas mi je kolega bacio bubu u uho da mi je veliki servis na 10000 km te sam odmah provjerio u knjižici u kojoj stoji da je na 10 tkm samo promjena ulja, ali i rolice, odnosno klizači rolica e pa sad nisam niti sam pametan kaj da na pravim ??

Ulje stvarno ne moram mijenjati na 10000 jer sam ga promijenio na 7400 (zajedno sa svjećicom i filtrima).....a dali stvarno MORAM promijeniti rolice i klizače na 10000 ili to sve lijepo može izdržati do 12000 (kako sam i planirao i kako je to bilo nekad po 'starim' servisnim intervalima), pa onda na 12 tkm napravim cijeli veliki servis ??

op.a Koliko vidim po knjižici, remen bi trebao tek mijenjati na 15000, ali ja bi to sve ipak napravio na 12000 !
 
Pa ako rolice i klizači nisu potrošeni nije ih potrebno još mjenjati,treba vidjeti u kakvom su stanju.
 
Imao sam i ja takvih problema. Na 10000km mi je zasvjetlila lampica za izmjenu remena pa mi je bilo cudno kako sada kada sam bio na servisu prije 1000km tj. na 9000km. Zvao sam servis i rekli su mi da su to talijanski servisni intervali (sto god im to znacilo) i da ja dodjem redovno na servis na 12000km kada ce mijenjati remen i sve ostalo!!!! Tako je i bilo!!!  (y)
 
+marek+ said:
Pa ako rolice i klizači nisu potrošeni nije ih potrebno još mjenjati,treba vidjeti u kakvom su stanju.

A jbg, kad ne znam kako izgledaju potrošene rolice....  8)

gorank said:
Imao sam i ja takvih problema. Na 10000km mi je zasvjetlila lampica za izmjenu remena pa mi je bilo cudno kako sada kada sam bio na servisu prije 1000km tj. na 9000km. Zvao sam servis i rekli su mi da su to talijanski servisni intervali (sto god im to znacilo) i da ja dodjem redovno na servis na 12000km kada ce mijenjati remen i sve ostalo!!!! Tako je i bilo!!!  (y)

Ma ja isto mislim da ću otići na 12 sve promijeniti...pa bio sam na servisu prije cca 2 tjedna....pa da brat brata jebe, neda mi se opet za tjedan dana....
Mada nije mi jasna jedna stvar...prije po starim intervalima su se rolice mijenjale na 12tkm, a sad na 10tkm dok se za sve drugo intervali produžili  :misli: :misli:

A jel misliš da bi me mogli zajebavati zbog garancije, ako mi nedaj bože zatreba....a kao nisam došao na 10 već na 12 na servis ?
 
naravno da bi mogli zajebavbat....tolerira se neka kilometraza preko dozvoljenog...200...300...400 km...ajde i 500 ali 2 soma je definitivno too much. Jebiga....vec kad imate tu dvogodisnju garanciju...stisnite zube....i nastojte biti u okvirima tih intervala. Znam da kosta...ali ako se neki vrag desi sa motorom...e onda nastaju muke za vlasnike. Ili se drzite te nesretne garancije...ili idite na servise u italiju...ili jednostavno potrgajte servisnu knjizicu...i radite servise u nekakvoj garazi...i molite boga da u te dvije godine nesto ne rikne.... :mrgreen:
 
Mene nisu zajebavali zato sto mi u servisnoj knjizici pisu intervali od svake 3000km, a ne svake 5000km tako da i dalje nastavljam servise raditi svake 3000km!!! Na 12000 su mijenjali remen i rolice i sve ostalo, a na 15000km ne znam sta sve mijenjaju i koliko kosta?!
 
bmw m 5 said:
naravno da bi mogli zajebavbat....tolerira se neka kilometraza preko dozvoljenog...200...300...400 km...ajde i 500 ali 2 soma je definitivno too much. Jebiga....vec kad imate tu dvogodisnju garanciju...stisnite zube....i nastojte biti u okvirima tih intervala. Znam da kosta...ali ako se neki vrag desi sa motorom...e onda nastaju muke za vlasnike. Ili se drzite te nesretne garancije...ili idite na servise u italiju...ili jednostavno potrgajte servisnu knjizicu...i radite servise u nekakvoj garazi...i molite boga da u te dvije godine nesto ne rikne.... :mrgreen:

Ok, to mi je jasno...ali jedna stvar mi nije jasna......produžili su servisne intervale sa 3 tkm na 5 tkm, a smanjili su interval zamjene rolica ???  :shock: :shock:
 
Kaj nije jasno, lopovi da nemreju bit veci, samo udaraju di stignu lopovcine  8)

Evo jos jedne slicne teme....http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,112449.0.html
 
kakvi servisni intervali :mrgreen: tko vam to odreduje kad ce se sta mijenjati na skuteru :mrgreen: kakvim to lopovima placate :mrgreen:  brzo u pevec kupit alat i udri :mrgreen:
 
malaguti said:
kakvi servisni intervali :mrgreen: tko vam to odreduje kad ce se sta mijenjati na skuteru :mrgreen: kakvim to lopovima placate :mrgreen:  brzo u pevec kupit alat i udri :mrgreen:

Ajde pametnjakovicu opet ti s istim forama, normalno da sam sad odjebao, al vidio bi tebe da si bio u mojoj poziciji naplacao bi se i ti bez brige   :prsti: :prsti:

I .. p.s. jebo te pevec, jos jedan lopov  :mrgreen:
 
3000 kontrola ili vanredni servis ako se nešto otkrije da je u banani,
6000 obavezna zamjena ulja,filtera za ulje te kontrola ostatka.
 
Piaggio X8 400cc, ima servisne intervale svakih 10.000 km! No, u mojoj servisnoj knjizici pise svakih 3000 km;
kad sam upitao u servisu kako to da je meni servis svakih 3000km kad u servisnoj knjizi na engleskom, u uputama za servis i drugdje... pise da je servis na 10.000km.
Dobio odgovor da je moja knjizica stara verzija i da je servis na 10.000km, a provjera/zamjena ulja na 5000km.
 
full88 said:
Ma uzas stari, nas kolko sam se izbljuvao u 2 godine kolko mi je bila garancija  :?

I taman istekne i ovi lopovi stave na svakih 5000 t km  :shock:   :2up:
A joj mislim da si u servise dao jos jedan motor  :D :D :D
 
full88 said:
Ajde pametnjakovicu opet ti s istim forama, normalno da sam sad odjebao, al vidio bi tebe da si bio u mojoj poziciji naplacao bi se i ti bez brige   :prsti: :prsti:

I .. p.s. jebo te pevec, jos jedan lopov  :mrgreen:
nemoj tako zena mu je pjevacica :lolcry:
 
liberty said:
Za hondu hornet/cbf 600 idu servisi na 1000, 6000 i 12000 km, i svaki košta 695 kn, to je tot.2085 kn, istina da veći servis na hondi ide tek na 18000 km, ali ...................u 12000 km razlika između 600 ccm, oko 100 ks, japanca, motora s jedne strane te 250 ccm, 22 ks, talijana, skutera s druge strane je čitavih 125 kn.

To nije dovoljno ni za turu pića za mene, Betu, CatchMe i još dvoje -----a da o koktelima ne pričamo.

Ima prednosti piaggio pred hondom.....kad ideš max 130 kmh (kad laže brzinomjer) i nije da puše, a s hondom tu počinje već dosta puhati, pa ti puše sve tamo negdje do preko 220 kmh. :mrgreen:

Slazem se u potpunosti, dok sam imo Nexusa 500, prvi model, servisi svakih 3000km, a radio sam godisnje 10-12 tisuca. Kad se uracuna potroseno vrijeme na odlaske i dolaske, to je bio najskuplji skuter na svjetu. I ne samo redovni servisi, sjecam se kvarova poput semeringa prednje vilice (dvaput), pa pumpe za gorivo (osto na cesti), pa zmazanog ubrizgavanja zbog cega se gasio kad bi se dodao gas... sto naravno nije uslo u garanciju... uglavnom nikad vise taljansko smece...

I da napomenem, uz prevedenu servisnu knjizicu od lopova iz PiaggioHrvatska, dobije se i original gdje su obavezni servisi bili puno dulji (mislim svakih 5000km)

Marko
 
Za Nexusa 500 servisi idu tako:

20090827-k9mkqaj472md2j1pacau3cs6ep.jpg


20090827-ndrqeyrgr4cnbb169rpqdqdy2.jpg


 
markopic said:
Slazem se u potpunosti, dok sam imo Nexusa 500, prvi model, servisi svakih 3000km, a radio sam godisnje 10-12 tisuca. Kad se uracuna potroseno vrijeme na odlaske i dolaske, to je bio najskuplji skuter na svjetu. I ne samo redovni servisi, sjecam se kvarova poput semeringa prednje vilice (dvaput), pa pumpe za gorivo (osto na cesti), pa zmazanog ubrizgavanja zbog cega se gasio kad bi se dodao gas... sto naravno nije uslo u garanciju... uglavnom nikad vise taljansko smece...

I da napomenem, uz prevedenu servisnu knjizicu od lopova iz PiaggioHrvatska, dobije se i original gdje su obavezni servisi bili puno dulji (mislim svakih 5000km)

Marko
Strah me uopce zbrajati koliko si novaca dao za servise i to samo redovne!!!