SF2 - tko je tu lud

Prob1em

New member
setup je sljedeci

tp trophy
original gurtner, dizna 52, igla na sredini, serijski airbox, al bez onog produzetka koji ide na veliku (glavnu) kutiju
veca prirubnica i usisne lamele
svijecka NGK br8es
i prijenos razne đinđe minđe koje nemaju veze s mojim problemom  :mrgreen:

nemam drugi carb i zato je trenutno gore gurtner (bio arreche 17,5 al vise ga nema, druga prica)

uglavnom, ocistim ja ovaj gurtner, stavim sve gore i skuter radi iznenađujuče ok kako sam ga stelao od oka, malo trom na niskim obrtajima, al se fino razvrti obzirom na mali carb. Kak je puštala šalica, skinem je dolje da to sredim i iglu sam pomaknuo za zub dolje (radi starta) i jedva skut upali al se odma gasi. Koji je vrag sad?!?! Napravio sam ziher 5km sa odokativno poštelanim skutom i sve je super radilo, a dok sam pokrpao salicu i spustio iglu nece vise radit kak spada. Nema veze ni ako iglu vratim kak je bila, ni nista.

Je li moguce da je stvar u "prejakoj" mješavini koju sam ulio kad je tank bio prakticki prazan dok sam pokrpao šalicu i iglu mrdao?

hvala, LP
 
ayone, no one  :misli:

EDIT: skuter upalio  :mrgreen:

rastepem frgu, iako je bila cista, ocistio sam je jos jednom. Kurblam, nece palit. Izvadim svijecku, vidim da je mokra, znaci goriva ima i eliminiram problem s frgom. Spojim sviječku na lulicu i stavim je na masu kad ono, nema iskre.... Naspricao sam kontakt sprejem kontakte na bobini i lulici i probam, opet nece. Idem mrdat oko glavnog (i jedinog) osiguraca i CDI-a, ocistim i tamo kontakte i gle cuda ima iskre. I vozim se ja tak opet jedno vrijeme  i skuter radi odlicno. Sav sretan, spojim zmigavce, zadnje svijetlo, stavim oklope i idem na probnu voznju. Zakurblam, skuter pali iz prve i krecem po dvoristu prema ulici.

I gle sranja opet.... Do 30km/h vuce ko ne normalni, a nakon toga se uguši. 1/4 gasa, 1/2 gasa, 3/4 gasa, full gas nema razlike. Na 30km/h se ugusi. Usporim do kraja, opet odvinem gas i vuce ko lud do 30 i dalje se guši neovisno na kojim je obrtajima.

WTF sad?  :misli: :LOL:
 
vrati produzetak na airbox...ti gurtner su sranja od karburatora...i kao originali rade na jako siromasnoj smjesi...(na granici gusenja)... :mrgreen:
 
Oli te miško jebe prijenos zato žestoko krene i onda poslje banana.

Stavi ga na nogaru, i probaj ga bez opterečenja razvrtiti ako se zavrtio u okretaje kreni od standard prijenosa.

I da delorto 17 i 17,5 majka svih karburatora i čuninga.
 
bmw m 5 said:
vrati produzetak na airbox...ti gurtner su sranja od karburatora...i kao originali rade na jako siromasnoj smjesi...(na granici gusenja)... :mrgreen:

ponavljam, skuter je radio 5-10km savršeno, tak da ne vjerujem da je odjednom do smijese  :misli:

v3kac said:
Oli te miško jebe prijenos zato žestoko krene i onda poslje banana.

Stavi ga na nogaru, i probaj ga bez opterečenja razvrtiti ako se zavrtio u okretaje kreni od standard prijenosa.

I da delorto 17 i 17,5 majka svih karburatora i čuninga.

nije do prijenosa, taj prijenos furam ohoho km i ok je  (y)

inace imam i delorto 17,5 i prirubnicu za njega, al nemrem nabaviti nikakav zatvoreniji airbox, a pečuku neču  :mrgreen: