aurellie said:
Sumnjam da itko ima doma opremu da bi uopće mogao izmjerit takve stvari
Slažem se, ali to nije pitanje mjerenja. To su podaci koje moraš imati od proizvođača ( Shingenden ) ili samo možeš nagađati o karakteristikama na osnovu površine, težine i presjeka vodiča.
Na žalost, po "dobrom običaju" velikog broja proizvođača komponenata za auto-moto industriju s dalekog istoka,
već i osnovni podaci su običnom smrtniku nedostupni.
Čak i "svemogući internet" krahira na pokušaju da sagledaš "katalog proizvoda" za "Shingeden voltage rectifiers and regultors for motorcycles". A Shingeden je daaaaleko najveći ( gotovo pa jedini ! ) proizvođač istih za cjelokupnu istočnu i gotovo svu ostalu moto-produkciju.
No nikada se ne zna što može ležati u nečijiom arhivama iz vremena kada su proizvođači bili voljniji davati
konkretne podatke, a ne manipulirati "virtualnim" podacima ( čini ti se da ih ima, a kad bolje pogledaš - jok ! )
Phobocaster said:
jesi slučajno prekopao manual ? možda su i dali nešto od podataka iako taj detalj nisam opazio
Hvala na savjetu , ali inače relativno kvalitetan service-manual za CBR1000 biježi od konkretnih podataka za sustav alternator-regler-akumulator kao vrag od tamjna! ( osim podatka o cca 350VA snage alternatora - ništa konkretnije, osim ako konkretnim ne smatraš da akumulator treba biti napunjen na više od 12V4 ! )