drifter206
New member
Pozdrav svima.
U sljedećim crtama ću nastojati opisati putovanje koje smo žena i ja odradili ovoga listopada (21. do 30. 10. 2015.) sa skuterom. Osim putovanja pokušat ćemo malo opisati naše pripreme i ostale stvari iz razloga što nam je ovo prvo veliko putovanje sa skuterom kojega smo nedavno kupili.
1. dio Plan
Sredinom kolovoza u tijeku najvećih turističkih gužvi, nesnosnih vrućina, posla i obaveza, nakon par piva u hladovini na plaži postavlja se pitanje godine. Gdje ćemo putovati ove zime? Nakon par brzopoteznih odgovora, pada plan obilaska Sicilije i kratki posjet Malti. S čime ćemo putovati? A da probamo sa Motorom? Definitivno da.
Kako do sada nismo nikada išli na duža putovanja sa motorom, sve je trebalo pomno isplanirati te testirati kroz sljedeća dva mjeseca.
Radi obaveza oko posla i škole djetete planirali smo putovanje krajem listopada u periodu od 21. do 30 listopada-
Nakon prvih ideja o putovanju sastavili smo par planova u sljedećih par dana, te će izabrani plan B biti detaljno objašnjen u dijelovima koji slijede.
Nabavili smo svu opremu za vožnju, dva nova odijela, dva nova kišna odijela i dvije nove kacige te ostalu opremu kao npr. rukavice pojaseve i slično. Početkom rujna ove godine testirali smo vožnju motora na "veće udaljenosti" i to odlaskom do Splita i nazad u jednom danu, da dobijemo sliku možemo li mi to uopće izdržati, možemo li voziti preko 500 km u jednom danu te možemo li par dana zaredom voziti bez nekih mogućih problema (bolova u leđima i ostalog). Ti naši takozvani testovi su bili odrađeni bez ikakvih problema, te moram spomenuti da smo se na ovim "pripremama" dobro zabavili.
Uz moto opremu kupili smo i kameru SJ4000 (kineski Go-pro), za sitne novce jer smo htjeli snimati cijeli put, nešto u drivelapsu te nešto u kratkim video zapisima. Uz kameru smo nabavili i dodatno fotoaparat Nikon S3600 za slikavanje.
Moram napomenti da pošto smo žena i ja u radnom odnosu, sva ova "testiranja" smo provodili u slobodno vrijeme, te od ova dva mjeseca ljeta to smo odradili u svega tri ili četiri dana. Od opreme ostala nam je još upitna komunikacija između vozača i suvozača jer smo htjeli obavezno je imati tijekom putovanja.
Nakon dugotrajnog i iscrpnog pregleda po internetu, forumima i raznim člancima o moto komunikaciji, te o vrstama i modelima komunikacije odlučili smo se za najeftiniju opciju kupnje preko Ebay-a jeftine kineske žične komunikacije sa mikrofonom i slušalicom za uho. Nismo bili sigurni za komunikaciju pa nismo htjeli trošiti veće novce za prave uređaje koji su dosta skupi, a možda nebi bili dobri.
Ta kineska komunikacija se pokazala u najmanju ruku očajnom. Do 60 km/h je bila prihvatljiva, a od 60 km/h bolje da je nemaš, a i slušalica nakon nekog vremena počne žuljati u uhu. Međutim dobra stvar ove komunikacije je tzv. chatterbox koji smo dobili za nuu, preko kojeg se spaja komunikacija.
Da poboljšamo kvalitetu komunikacije, pada mi na pamet da kupimo headset slušalice i njih spojimo preko komunikacije. Kupio sam par headset slušalica, uredno ih rastavio, nanovo zalemio sa boljim audio kabelom, izolirao ih i ubacio u kacige (imamo Nolan kacige sa pripremom za komunikaciju). Razlika je bila drastična, kvaliteta i jačina zvuka se drastično poboljšala, te smo tako dobili kvalitetan zvuk do 110 km/h. Ukupna cijena ove rukotvorine je iznosila oko 150 kn. Jedini "nedostatak" je bio taj što smo bili vezani audio kabelom tijekom vožnje ali sam na kacige ugradio audio pinove radi lakšeg spajanja.
Nakon toga sva oprema je bila spremna i trebalo je samo rezervirati smještaj, kupiti karte za trajekte i srediti ostale sitnice. Sredinom listopada smo uskladili završne poslovne i obiteljske obaveze i bili spremni na polazak.
Kupili smo karte za trajekt (povratne) Dubrovnik Bari i Pozzallo - Valletta te rezervirali parking u Pozzallu za motor.
Pošto smo odlučili da tijekom putovanja kao i obično nema junk fooda preko trip advisora pronašli smo moguće restorane sa obaveznom lokalnom hranom za svako mjesto u kojem smo bili ili prolazili.
Detaljno planiranje ruta smo odradili preko stranice calculate-distance.com
Oprema koju smo pripremili za put:
- Kacige Nolan N44 (drifter I) i Nolan 85 (drifter II)
- odijela (moto i kišna moto) i ostalu opremu (rukavice, marame i sl.)
- kamera SJ4000 sa svim dodacima (nosačima), fotoaparat Nikon S3600 i dva mobitela
- komunikacija za vožnju sa dodatnim baterijam i rezervnim audio kabelima
- powerbank eksterna baterija (sa dva izlaza) za doupnu mobitela i kamere
- razni kabeli, punjači, kartice i ostalo.
Uz ovo uzeli smo naravno nešto odjeće i rezervne cipele u slučaju potrebe, te je to sve stalo u motor bez dodatnih bisaga ili torbi. Uzeli smo i mali rusak kojeg sam držao na tanku goriva (između noga), ali smo ga koristili tek kasnije kada smo uzeli suvenire i ostalo.
Čak smo i za ovu prigodu dali izraditi naljepnice za kacigu sa likom Eddia iz Iron Maidena (Purgatory za vozača, a Killers za suvozača) koje nam je izradila Lupimedia iz Zagreba. Hvala Danjieli Jantol, preporuka svima.
nastavak slijedi.
p. s. kako ubacim slike među tekst a ne u privitak?
U sljedećim crtama ću nastojati opisati putovanje koje smo žena i ja odradili ovoga listopada (21. do 30. 10. 2015.) sa skuterom. Osim putovanja pokušat ćemo malo opisati naše pripreme i ostale stvari iz razloga što nam je ovo prvo veliko putovanje sa skuterom kojega smo nedavno kupili.
1. dio Plan
Sredinom kolovoza u tijeku najvećih turističkih gužvi, nesnosnih vrućina, posla i obaveza, nakon par piva u hladovini na plaži postavlja se pitanje godine. Gdje ćemo putovati ove zime? Nakon par brzopoteznih odgovora, pada plan obilaska Sicilije i kratki posjet Malti. S čime ćemo putovati? A da probamo sa Motorom? Definitivno da.
Kako do sada nismo nikada išli na duža putovanja sa motorom, sve je trebalo pomno isplanirati te testirati kroz sljedeća dva mjeseca.
Radi obaveza oko posla i škole djetete planirali smo putovanje krajem listopada u periodu od 21. do 30 listopada-
Nakon prvih ideja o putovanju sastavili smo par planova u sljedećih par dana, te će izabrani plan B biti detaljno objašnjen u dijelovima koji slijede.
Nabavili smo svu opremu za vožnju, dva nova odijela, dva nova kišna odijela i dvije nove kacige te ostalu opremu kao npr. rukavice pojaseve i slično. Početkom rujna ove godine testirali smo vožnju motora na "veće udaljenosti" i to odlaskom do Splita i nazad u jednom danu, da dobijemo sliku možemo li mi to uopće izdržati, možemo li voziti preko 500 km u jednom danu te možemo li par dana zaredom voziti bez nekih mogućih problema (bolova u leđima i ostalog). Ti naši takozvani testovi su bili odrađeni bez ikakvih problema, te moram spomenuti da smo se na ovim "pripremama" dobro zabavili.
Uz moto opremu kupili smo i kameru SJ4000 (kineski Go-pro), za sitne novce jer smo htjeli snimati cijeli put, nešto u drivelapsu te nešto u kratkim video zapisima. Uz kameru smo nabavili i dodatno fotoaparat Nikon S3600 za slikavanje.
Moram napomenti da pošto smo žena i ja u radnom odnosu, sva ova "testiranja" smo provodili u slobodno vrijeme, te od ova dva mjeseca ljeta to smo odradili u svega tri ili četiri dana. Od opreme ostala nam je još upitna komunikacija između vozača i suvozača jer smo htjeli obavezno je imati tijekom putovanja.
Nakon dugotrajnog i iscrpnog pregleda po internetu, forumima i raznim člancima o moto komunikaciji, te o vrstama i modelima komunikacije odlučili smo se za najeftiniju opciju kupnje preko Ebay-a jeftine kineske žične komunikacije sa mikrofonom i slušalicom za uho. Nismo bili sigurni za komunikaciju pa nismo htjeli trošiti veće novce za prave uređaje koji su dosta skupi, a možda nebi bili dobri.
Ta kineska komunikacija se pokazala u najmanju ruku očajnom. Do 60 km/h je bila prihvatljiva, a od 60 km/h bolje da je nemaš, a i slušalica nakon nekog vremena počne žuljati u uhu. Međutim dobra stvar ove komunikacije je tzv. chatterbox koji smo dobili za nuu, preko kojeg se spaja komunikacija.
Da poboljšamo kvalitetu komunikacije, pada mi na pamet da kupimo headset slušalice i njih spojimo preko komunikacije. Kupio sam par headset slušalica, uredno ih rastavio, nanovo zalemio sa boljim audio kabelom, izolirao ih i ubacio u kacige (imamo Nolan kacige sa pripremom za komunikaciju). Razlika je bila drastična, kvaliteta i jačina zvuka se drastično poboljšala, te smo tako dobili kvalitetan zvuk do 110 km/h. Ukupna cijena ove rukotvorine je iznosila oko 150 kn. Jedini "nedostatak" je bio taj što smo bili vezani audio kabelom tijekom vožnje ali sam na kacige ugradio audio pinove radi lakšeg spajanja.
Nakon toga sva oprema je bila spremna i trebalo je samo rezervirati smještaj, kupiti karte za trajekte i srediti ostale sitnice. Sredinom listopada smo uskladili završne poslovne i obiteljske obaveze i bili spremni na polazak.
Kupili smo karte za trajekt (povratne) Dubrovnik Bari i Pozzallo - Valletta te rezervirali parking u Pozzallu za motor.
Pošto smo odlučili da tijekom putovanja kao i obično nema junk fooda preko trip advisora pronašli smo moguće restorane sa obaveznom lokalnom hranom za svako mjesto u kojem smo bili ili prolazili.
Detaljno planiranje ruta smo odradili preko stranice calculate-distance.com
Oprema koju smo pripremili za put:
- Kacige Nolan N44 (drifter I) i Nolan 85 (drifter II)
- odijela (moto i kišna moto) i ostalu opremu (rukavice, marame i sl.)
- kamera SJ4000 sa svim dodacima (nosačima), fotoaparat Nikon S3600 i dva mobitela
- komunikacija za vožnju sa dodatnim baterijam i rezervnim audio kabelima
- powerbank eksterna baterija (sa dva izlaza) za doupnu mobitela i kamere
- razni kabeli, punjači, kartice i ostalo.
Uz ovo uzeli smo naravno nešto odjeće i rezervne cipele u slučaju potrebe, te je to sve stalo u motor bez dodatnih bisaga ili torbi. Uzeli smo i mali rusak kojeg sam držao na tanku goriva (između noga), ali smo ga koristili tek kasnije kada smo uzeli suvenire i ostalo.
Čak smo i za ovu prigodu dali izraditi naljepnice za kacigu sa likom Eddia iz Iron Maidena (Purgatory za vozača, a Killers za suvozača) koje nam je izradila Lupimedia iz Zagreba. Hvala Danjieli Jantol, preporuka svima.
nastavak slijedi.
p. s. kako ubacim slike među tekst a ne u privitak?