sira guma za dragstera 1100

tuljan

New member
postoji li kakva shema za ubaciti siru zadnju gumu, kardan komplicira i neda mista , pa ako je ko uspio nek kaze i pokaze  (y)
 
tuljan said:
postoji li kakva shema za ubaciti siru zadnju gumu, kardan komplicira i neda mista , pa ako je ko uspio nek kaze i pokaze  (y)
******************************
Ne komplicira ti samo kardan, vech i zadnja felna?
Reci mi kojo brojti bi voleo da stavish iza, pa cu da ti kazem sta ti treba i kao da to ucinish.
 
Ironforge said:
******************************
Ne komplicira ti samo kardan, vech i zadnja felna?
Reci mi kojo brojti bi voleo da stavish iza, pa cu da ti kazem sta ti treba i kao da to ucinish.

Pozdrav svima...tema me jako zanima...nesto sam nacuo da Yamaha vec proizvodi nekakve kitove za 1100 i to do širine 240 i da ih neke radionice u austriji ugrađuju (u blizini Salzburga), međutim uživo to još nisam vidio. I mene zanima proširenje na 240, pa ako neko ima rješenje a da nije zglob na kardanu, unaprijed hvala.
 
centaurus said:
Pozdrav svima...tema me jako zanima...nesto sam nacuo da Yamaha vec proizvodi nekakve kitove za 1100 i to do širine 240 i da ih neke radionice u austriji ugrađuju (u blizini Salzburga), međutim uživo to još nisam vidio. I mene zanima proširenje na 240, pa ako neko ima rješenje a da nije zglob na kardanu, unaprijed hvala.
**************************
Yamaha ne proizvodi kitove za Dragstar 1100, koliko ja imam informacija, medjutim proizvode ih puno firme koje se bave customizacijom i prodajom aftermarket djelova.
Ostalo je malo opcija a da reshenje nije u zglobu kardanu ukoliko se radi od kitu sa shirom gumom za Dragstar 1100.
Sve te opcije su skuplje i slozenije, traze vishe prerade na standardnom ramu ili cak i novi custom ram, prerade kog getribe i tako to.
Postovachu fotku cim stignem.
 
Srechom nashao sa to shto mi je trebalo da vizuelno pokazem kak se to radi:

http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Forum/Swingarm.jpg

Sretno  (y)
 
Ironforge said:
Srechom nashao sa to shto mi je trebalo da vizuelno pokazem kak se to radi:

http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Forum/Swingarm.jpg

Sretno  (y)

ok to mi je jasno sa zglobom na kardanu i to funkcionira na kamionima super (mali broj okretaja itd...), ali kako je sa motorima, ubrzanja, vibracije, jel' to rješenje ok ili samo "zamazivanje" očiju?
 
centaurus said:
ok to mi je jasno sa zglobom na kardanu i to funkcionira na kamionima super (mali broj okretaja itd...), ali kako je sa motorima, ubrzanja, vibracije, jel' to rješenje ok ili samo "zamazivanje" očiju?
****************************
Ovo koje sam ja postova je iz njemackog kataloga i TUW aproved je. Shto znachi da je bilo podvrgnuto svim moguchim i nemoguchim testovima, i da su ga odobrili kao siguran proizvod.
Za one koje TUW ne znachi nishta, i koji bi zeleli napravito ovo sami i ushtedeti par hiljada eura, savjetujem da budu pazljivi i precizni tokom biranje materjala i varenja krsta i zadnice.
Sretno  (y)
 
Ironforge said:
****************************
Ovo koje sam ja postova je iz njemackog kataloga i TUW aproved je. Shto znachi da je bilo podvrgnuto svim moguchim i nemoguchim testovima, i da su ga odobrili kao siguran proizvod.
Za one koje TUW ne znachi nishta, i koji bi zeleli napravito ovo sami i ushtedeti par hiljada eura, savjetujem da budu pazljivi i precizni tokom biranje materjala i varenja krsta i zadnice.
Sretno  (y)
hvala, ujedno svaka pohvala tvom radu na preradama  (y)