Skidanje snage motocikala

Na jednom drugom forumu se povela rasprava o skidanju snage motocikala na cca 35 ks, i tak se našlo par lapana koji tvrde sa se samo sa "šajbicama" može skinut npr. ZZR 1400 na 34-35 ks. S obzirom da sam upoznat sa činjenicom da se u UK čak i gratis skida snaga na R-ovima tipa CBR 1000 RR sa manjim bregastima, reprogramiranjem elektronike i još nekoliko zahvata, pa se nakon vlasnikovog navršenja već zadanog perioda vožnje sve vraća na stock snagu, pitam:

Jesam li ja poludio kad velim da dotična dvojica-trojica "velikih znalaca" seru koliko su teški ili je to fakat moguće sa ovak nečim?



 
headbanger-camaro said:
Na jednom drugom forumu se povela rasprava o skidanju snage motocikala na cca 35 ks, i tak se našlo par lapana koji tvrde sa se samo sa "šajbicama" može skinut npr. ZZR 1400 na 34-35 ks. S obzirom da sam upoznat sa činjenicom da se u UK čak i gratis skida snaga na R-ovima tipa CBR 1000 RR sa manjim bregastima, reprogramiranjem elektronike i još nekoliko zahvata, pa se nakon vlasnikovog navršenja već zadanog perioda vožnje sve vraća na stock snagu, pitam:

Jesam li ja poludio kad velim da dotična dvojica-trojica "velikih znalaca" seru koliko su teški ili je to fakat moguće sa ovak nečim?

na ZZR-u 1400 trebas i jednu polugicu (Gaswegbegrenzer ) koja sprjecava da se klapna za dovod benzina moze potpuno otvoriti.
http://www.alphatechniksql.alphaplanweb.de/index.cfm?Bereich=F_Artikelansicht&ArtikelID=19030
to smanjivanje snage na motorima je u njemackoj normalna pojava posto oni koji tek poloze vozacku nesmiju dvije godine voziti jaci motor od 25kw tako da si decki kupe motor i smanje mu snagu na 25kw i voze tako dvije godine a poslje ga po zelji otvore potpuno ili djelomicno.
ima puno motorista koji motoru smanje snagu na 72kw zbog osiguranja.
http://www.alphatechniksql.alphaplanweb.de/index.cfm?Bereich=F_Artikelansicht&ArtikelID=19031
to sa ZZR 1400 je malo extremno jer koji normalni pocetnik ce si kupiti takov motor.
neka kao normala bi bilo da si pocetnik kupi neki motor do 600 ccm i smanji mu snagu na 25 kw,kod takvih motora se radi o obicnim metalnim sajbicama koje imaju odredjenu rupu za prolaz zraka ili sa metalnom polugicom koja sprecava veci dovod benzina ili sa jednim i drugim.
http://www.alphatechniksql.alphaplanweb.de/index.cfm?Bereich=F_Artikelansicht&ArtikelID=402
http://www.alphatechniksql.alphaplanweb.de/index.cfm?Bereich=F_Artikelansicht&ArtikelID=403
metalne sajbice + metalna polugica


Uploaded with ImageShack.us
evo ti link pa se mozes igrati i traziti na koji nacin se smanjuje snaga na odredjenim motorina i koliko to kosta.
http://www.alphatechniksql.alphaplanweb.de/index.cfm?bereich=ErweiterteSuche
 
CRO-biker said:
na ZZR-u 1400 trebas i jednu polugicu (Gaswegbegrenzer ) koja sprjecava da se klapna za dovod benzina moze potpuno otvoriti.
http://www.alphatechniksql.alphaplanweb.de/index.cfm?Bereich=F_Artikelansicht&ArtikelID=19030
to smanjivanje snage na motorima je u njemackoj normalna pojava posto oni koji tek poloze vozacku nesmiju dvije godine voziti jaci motor od 25kw tako da si decki kupe motor i smanje mu snagu na 25kw i voze tako dvije godine a poslje ga po zelji otvore potpuno ili djelomicno.
ima puno motorista koji motoru smanje snagu na 72kw zbog osiguranja.
http://www.alphatechniksql.alphaplanweb.de/index.cfm?Bereich=F_Artikelansicht&ArtikelID=19031
to sa ZZR 1400 je malo extremno jer koji normalni pocetnik ce si kupiti takov motor.
neka kao normala bi bilo da si pocetnik kupi neki motor do 600 ccm i smanji mu snagu na 25 kw,kod takvih motora se radi o obicnim metalnim sajbicama koje imaju odredjenu rupu za prolaz zraka ili sa metalnom polugicom koja sprecava veci dovod benzina ili sa jednim i drugim.
http://www.alphatechniksql.alphaplanweb.de/index.cfm?Bereich=F_Artikelansicht&ArtikelID=402
http://www.alphatechniksql.alphaplanweb.de/index.cfm?Bereich=F_Artikelansicht&ArtikelID=403
metalne sajbice + metalna polugica


Uploaded with ImageShack.us
evo ti link pa se mozes igrati i traziti na koji nacin se smanjuje snaga na odredjenim motorina i koliko to kosta.
http://www.alphatechniksql.alphaplanweb.de/index.cfm?bereich=ErweiterteSuche

Znači ti veliš da se samo sa šajbicama i tim blokatorom klapne dovoda benzina može pila od 200 ks skinut na 35 ks?
Mislim, meni je to malo nevjerojatno...
 
headbanger-camaro said:
Znači ti veliš da se samo sa šajbicama i tim blokatorom klapne dovoda benzina može pila od 200 ks skinut na 35 ks?
Mislim, meni je to malo nevjerojatno...

ako mu drasticno smanjis protok usisanog zraka logicno je da nece ici
 
picasso said:
ako mu drasticno smanjis protok usisanog zraka logicno je da nece ici

i još mu ne daš da odvrče gas do kraja i eto bubice,, a izgleda kao pravi motor  (y) (y)
 
hondimir said:
Ima li tu štete za motor? :misli:
pa upravo suprotno....trebao bi duže trajati...manje naprezanja,manje temperature,manje brzine....
 
Sarinjo said:
pa upravo suprotno....trebao bi duže trajati...manje naprezanja,manje temperature,manje brzine....
ali premascuje  :misli:
od kada su ti kitovi za reduciranje snage izmisljeni od tada se  vode diskusije o tome dali vise stete ili koriste,za sada nisam nigdje nasao neku studiju u vezi toga tako da se i ja pridruzujem onima koji smatraju da vise koriste nego sto stete,ako nista drugo barem se ljudi sporije voze pa su i sanse za udes nesto manje.
 
headbanger-camaro said:
Znači ti veliš da se samo sa šajbicama i tim blokatorom klapne dovoda benzina može pila od 200 ks skinut na 35 ks?
Mislim, meni je to malo nevjerojatno...
pa ima i drugih metoda,nekad je bilo uobicajeno da se stavi druga bregasta koja onemoguci ventilima da se otvore do kraja ali to je jednostavno pre skupo i previse posla,ima i mogucnost da se u ispusnoj grani stave slicne sajbice koje usporavaju izlazak dima i time guse masinu ali to bas i nije pre zdravo za masinu,na  novim motorima  nude mogucnost da ti u servisu remapiraju elektronsku kutiju ali onda imas problem kad hoces da ti motor ima normalnu snago jer moras opet u servis a servis nije jeftin.
naj jeftinije je sa ovim sajbicama,stavis ih i skines kad hoces.
 
picasso said:
ako mu drasticno smanjis protok usisanog zraka logicno je da nece ici

Ma ok, ali da li to samo znači da je nemoguće odvrnuti gas jer je zagušen ili da je snaga realno smanjena sa npr. 200 ks na 35?
 
headbanger-camaro said:
Ali svejedno mi to ne dokazuje da je 200 ks skinuto na 35, to bi eventualno pokazalo mjerenje snage na dyno-u ili tak nekaj...
pa ako bi htio tocno znati morao bi na dyno jet test stim da kod zzr 1400 opet nebi mogao znati tocno posto on zbog Ram-Air-systema dobiva dodatnih ca 10 ks.kad se taj kit za smanjenje snage pravi za odredjeni motor on prolazi sve testove dok ne dodju do rezultata koji ih zadovoljava odnosno dok ne dodju do 34ks/25kw i onda taj kit dobiva atest,e sad dali neki od njih u stvarnosti omogucuju 34-35 ili 36 ks je manje vise nebitno jer ni svaki otvoreni zzr1400 nema tocno 193 ks vec je moguce da neki ima i svega 185 a drugi cak i 195ks.teoretski bi ti mogao na tehnickom pregledu reci da hoce motor probati na dyno jet-u ali pitanje je dali dyno jet uopce imaju.
ovo drugo pitanje mi nije sasvim jasno o realnih 200ks kod zzr-a 1400,kako to moslis o ralnim 200ks :misli:
ta masina u mjestu ima realnih ca 193 ks u punoj kretnji  (ram-air) ima realnih ca 203ks,na 2000 metara visine ima realnih ca 150ks,sa turbo laderom ima realnih ca 250ks,sa bi-turbom ima realnih ca 300ks,sa ovim kitom za skidanje snage ima realnih ca 34ks,sve je to realno.
 
CRO-biker said:
pa ako bi htio tocno znati morao bi na dyno jet test stim da kod zzr 1400 opet nebi mogao znati tocno posto on zbog Ram-Air-systema dobiva dodatnih ca 10 ks.kad se taj kit za smanjenje snage pravi za odredjeni motor on prolazi sve testove dok ne dodju do rezultata koji ih zadovoljava odnosno dok ne dodju do 34ks/25kw i onda taj kit dobiva atest,e sad dali neki od njih u stvarnosti omogucuju 34-35 ili 36 ks je manje vise nebitno jer ni svaki otvoreni zzr1400 nema tocno 193 ks vec je moguce da neki ima i svega 185 a drugi cak i 195ks.teoretski bi ti mogao na tehnickom pregledu reci da hoce motor probati na dyno jet-u ali pitanje je dali dyno jet uopce imaju.
ovo drugo pitanje mi nije sasvim jasno o realnih 200ks kod zzr-a 1400,kako to moslis o ralnim 200ks :misli:
ta masina u mjestu ima realnih ca 193 ks u punoj kretnji  (ram-air) ima realnih ca 203ks,na 2000 metara visine ima realnih ca 150ks,sa turbo laderom ima realnih ca 250ks,sa bi-turbom ima realnih ca 300ks,sa ovim kitom za skidanje snage ima realnih ca 34ks,sve je to realno.

Gle- petljaš bedastoće bezveze- jer uzeo sam ZZR-a kao primjer stock motocikla sa 200 ks - ili bolje rečeno cca. 200 ks, i kao što rekoh- sa par plehića da ga se uspije dobit na 35 ks bez ikakvih mijenjanja bregastih i remapiranja, to mi je nevjerojatno i čini mi se nemoguće- pusti sad semantiku i točne detalje, ali činjenica stoji da bi onda sa tih par jebenih plehića mogao skinut oko 165 ks...
 
headbanger-camaro said:
Gle- petljaš bedastoće bezveze- jer uzeo sam ZZR-a kao primjer stock motocikla sa 200 ks - ili bolje rečeno cca. 200 ks, i kao što rekoh- sa par plehića da ga se uspije dobit na 35 ks bez ikakvih mijenjanja bregastih i remapiranja, to mi je nevjerojatno i čini mi se nemoguće- pusti sad semantiku i točne detalje, ali činjenica stoji da bi onda sa tih par jebenih plehića mogao skinut oko 165 ks...
gle-ako ja petljam bedastoce onda se obrati nekom ko ne petlja.
da,cinjenica je da sa tih par plehica mozes skinuti oko 165ks,mozda ce ti ovo zvucati jos nevjerojatnije ali kad ti plehici nebi uopce imali rupice za protok zraka skinuo bi svih 200ks :jesus:
 
CRO-biker said:
gle-ako ja petljam bedastoce onda se obrati nekom ko ne petlja.
da,cinjenica je da sa tih par plehica mozes skinuti oko 165ks,mozda ce ti ovo zvucati jos nevjerojatnije ali kad ti plehici nebi uopce imali rupice za protok zraka skinuo bi svih 200ks :jesus:

Pa gle stari, da se ne prepucavam previše ali ti si se tu meni obratio na moje pitanje. I nekažem da je nemoguće ali da mi je nevjerojatno. Da uz to treba stavit bregaste druge i remap napravit onda nema dileme ali čisto zbog popriličnog iskustva u autotuningu mi je ovo jako nevjerojatno...
 
I meni to isto zvuči bedasto, ali da ti ispadneš u krivu, to me jako veseli...  :jesus:  :jesus:  :jesus:





Naj se ljutit, šala mala...
(y)