Skuter godine

od kada je to izbor naj skutera ili bilo čega po broju prodanih primjeraka :misli:
GP je za mene No.1
 
To je izbor najskutera od kada piše da je izbor najskutera.
A to što je tebi gp800 naj je tvoje mišljenje a ne službeno mišljenje stranice motori i moto puls revije
 
levanat said:
od kada je to izbor naj skutera ili bilo čega po broju prodanih primjeraka :misli:
GP je za mene No.1

cuj, to je izbor ljudi koju glasali.
Svaki drugi je glasao za kymco, i to je njihovo misljenje, kao sto je i tvoje de je GP tvoj izbor :)
 
zocko yp said:
To je izbor najskutera od kada piše da je izbor najskutera.
A to što je tebi gp800 naj je tvoje mišljenje a ne službeno mišljenje stranice motori i moto puls revije

jesi vidio, svaki drugi je skoro glasao za kymco :) 44% :)
 
zocko yp said:
Nevjerovatno
šta ćemo sad, svih onih 100 strana foruma pada u vodu

po preformansama je yamaha vjerojatno broj 1, kao i po tehnickim rjesenjima, ali je i cijena dvostruko visa od xcitinga.

za gp800 ne znam, vidio sam ga samo na slici. i inace, cijeli taj koncept poput gp800 i slicnih skutera mi je malo too much za skuter.
 
Nemam pojma o performansama, ali mislim da nema neke revolucije, mislim da pričamo o cca 25konja.
Ionako nakon vožnje skutera od 150, 250, 500 ccm mislim da se neću više spuštati bez obzira na veću potrošnju i uopće troškove održavanja.
 
Kolko sam vidio nigdje se ne spominje stručno mišljenje, nego prema izboru čitatelja.
Po ovom tvome bi svake godine za auto godine bio izabran Konjić ili Lambo ili neka druga jurilica koja se u vožnji sigurno bolje ponaša nego Fiat 500
Osim toga da se gleda po onom ko je vozio sva tri bilo bi vjerovatno 3-5 glasova ukupno.
 
zocko yp said:
Evo sad je i službeno
Izgleda da je Xciting ipak best buy

Prvi put sam zaboravio citirati. Moj prvi post se odnosilo na ovo sada citirano.


Da bi se nesto proglasili best buyom mora se provest iole ozbiljniji test. Dakle oznaka BB ulozeno/dobijeno se ne dobija  po misljenju citatelja nego tehnickom usporedbom,voznjom svih modela,seciranjem ugradjenih komponenti itd.

Xciting 500 je fakat jeftin za svoju klasu. I to je to!
 
Onda samo jedna ispravka
Prema izboru čitatelja moto pulsa i www stranice motori.hr za naj skuter je izabran Xciting ispred svemogućeg T-MAXA i revolucionarnog GP 800.

Evo nadam se da su sada svi zadovoljni.
 
zocko yp said:
Onda samo jedna ispravka
Prema izboru čitatelja moto pulsa i www stranice motori.hr za naj skuter je izabran Xciting ispred svemogućeg T-MAXA i revolucionarnog GP 800.

Evo nadam se da su sada svi zadovoljni.

Tko je glasao odavde za Xciting da mi je znati  :misli: PAPAK  :mrgreen:
 
kažu Slovenci za 300i:

dimenzije 2250/815/1450 mm  

teža ca. 185 kg  

motor 4-taktni (tekocinsko hlajen)
štiriventilna tehnologija z direktnim vbrizgom

menjalnik CVT avtomatični  

prostornina 270,6 ccm  

najvecja moč 17,1 Kw/8000 o/min        - snaga negdje 5-10% bolja nego kod standardnih skutera 250

najvecji navor 22,5 Nm/6500 o/min     - elastičnost znači negdje 10% bolja nego kod standardnih skutera 250

zavore (s/z) disk/disk

pnevmatike 120/70-13 / 140/70-12      - očita greška


da li se za tih 20 ccm isplati plačati veće osiguranje (do  500 ccm a ne do 250 ccm)?
 
Mislim da ne, 250 je bar meni bilo sasvim dovoljno i za otvorenu cestu. Jedino di sam osjetio da mu malo fali je bilo kod preticanja sa suvozačem, ali čini mi se da bi i 300i imao isti problem