SM 950 - kupiti?

Bas me kopa ovih dana ideja da, kad prodam gsx-r kupim sm ili smt 950. Volim srafat,  motor mi se svidja. Na mojem kada sam u touring raspolozenju prodjem 500-800km ko od sale, valda bi i na ovom. Autoput mu nije prirodni habitat, a to mi pase, jer jednostavno, koliko god se trudio i obecao da necu, na kraju ne spustam ispod 200... A za kazne nije da se ima. Jos kad dodamo da nemam vremena do grobnika.... Opasno se vrti po glavi...
 
NRas said:
Bas me kopa ovih dana ideja da, kad prodam gsx-r kupim sm ili smt 950. Volim srafat,  motor mi se svidja. Na mojem kada sam u touring raspolozenju prodjem 500-800km ko od sale, valda bi i na ovom. Autoput mu nije prirodni habitat, a to mi pase, jer jednostavno, koliko god se trudio i obecao da necu, na kraju ne spustam ispod 200... A za kazne nije da se ima. Jos kad dodamo da nemam vremena do grobnika.... Opasno se vrti po glavi...

Meni nikad ništa drugo osim R-a niti nije bila opcija, iako sam probao dosta motora, dok nije na red došao 950SMR. Strašno mi se svidio, super je izgledao, ovaj je imao sve moguće KTM điđe baje, i super se vozio. Vlasnik je bio jedan forumaš, ja sam prodao jednog Dukca njegovom frendu, bio je tu još i barba s foruma pa smo se skupa vozikali i mjenjali za motore. SMR je zapravo meni bio prvo razmišljanje da nešto osim R-a može u garažu. Prirodno sjedenje, a opet nije ko ove teške putne krave, ekstremno lagan u vožnji i fakat je bio kao supermoto. Jedini problem se javljao na višim brzinama zbog uspravnog položaja tijela i bez zaštite od vjetra, iako nije to bio nepremostiv problem, samo umara nakon nekog vremena. Kasnije sam čak išao u dućan pogledat 990SMR ali na kraju odustao. Tad sam već debelo bio u hard enduru i naviknuo se na uspravno sjedenje. Ako izađe novi, malo agresivnijeg izgleda i postojećih voznih osobina, nije isključeno da uđe i uži izbor.
 
Ako ne griješim SMR ima manji tank i malo tvrđi... Mislim da bi mi bolje poslužio SM...

Karburatori mi ne predstavljaju psihološku granicu, iako više volim brizgaljke.

To što na večim brzinama umara je jedan od razloga zašto bi ga uzeo, vjerovatno ti je poznat osječaj, kad nakon xxmin peglanja spustiš na 200 i izgleda ti da stojiš, sve  teže je nači dionice gdje se možeš malo opustiti, a sa SM-om je zabavno i pri puno nižim brzinama, a zavoje tko zna, može kvalitetno odrađivati...
 
Na R-ovima treba više raditi tijelom što s vremenom počinje biti problem a ovo je mrcina na koju sjedneš i nema micanja.  :mrgreen: Što se tiče brzine, ne sjećam se kad sam zadnji puta vozio preko 200, osim pa gradu tu i tamo. :mrgreen:
 
Ako ne prodam suzu, nije bed... nastavim glumit raketu zrak zrak :)
 
mate said:
Na R-ovima treba više raditi tijelom što s vremenom počinje biti problem a ovo je mrcina na koju sjedneš i nema micanja.  :mrgreen: Što se tiče brzine, ne sjećam se kad sam zadnji puta vozio preko 200, osim pa gradu tu i tamo. :mrgreen:

Pomicanje mi je na R-u prirodno i ne zamara me, zakočim pred zavoj i inercija me namjesti gdje treba uz malo usmjeravanja. Puno je lošiji osječaj kada smo u dvoje, pa joj kod agresivnije vožnje skinem ruku sa tanka :) i naravno ne mogu se micati ni 20% potrebnog...

Inače gledao sam video gdje lik na SM-u vozi malo motardski a malo R-ovski, kaže dugi zavoji r-ovski sa koljenom na podu, a kratki motardski. Izgleda efikasno!