speedfight pitanje ?!? - blokade i tehnički pregled

ZliZlikovac

New member
evo frend ima speedfight peugeot 50ccm skinute blokade.. uglavnom prošle godine su ga zezali na tehničkom zato kaj nema blokade.
pitao me sad gdje da ode na redovan servis u Zagrebu i dali je moguće da mu stave blokadu natrag pa da ju opet skinu nakon tehničkog  :shock: :misli: obzirom da se ja baš u 50cm ne kužim pitam evo vas dobre ljude..  :)

ima neki jednostavniji način.. jel radi neko u nekoj stanici za tehnički da ga jednostavno tam pošaljemo ?!?
 
Mislim da se uvik moze nac neko sta radi u stanici za teh. di ce proc za 50-100kn.
Prijatelj mi je sa Gilera Stalker otisa u servis stavit blokadu i tamo pratija kako je stavljaju i nakon teh. ju je sam doma skinija i spremija. Uglavnom ga je izaslo 120-200kn blokada sa ugradnjom i to mi je nekako najbolja opcija.
 
na speedfighta ti je doviljno zavarit malo sajbu na vrhu auspuha i nece ti moc preko 50km/h,tako san ja  ocu radia jer i on ima speedfighta
 
Ako se on kuži ili ima nekoga tko se kuži u prijenos skutera samo neka napravi ko prsten od širine do 8 mm i stavi ga na bolcnu...ali treba prvo sve raskopati i izmjeriti širinu bolcne jer prsten ide na nju...

Dakle ako gledamo deklo sa lijeva strane skutera...odšarafi se deklo lijevo je variomat desno su zvono i kuplung sa polutkama...i naravno remen...

Odšarafi se variomat skine se poklopac makne remen i stavi se prsten na bolcnu od variomata...i naravno sve se istim redom vrati nazad...skuter će ti na tehničkom pokazati 49.4 kmh...

Taj prsten može napraviti tokar ili se može od nekoga posuditi plastični prsten koji se dobije kada se kupi Malossi sportski variomat...

edit... ili ovo na kraju auspuha napraviti suženje kako je kolega SP reko  (y)
 
Ivor said:
Ako se on kuži ili ima nekoga tko se kuži u prijenos skutera samo neka napravi ko prsten od širine do 8 mm i stavi ga na bolcnu...ali treba prvo sve raskopati i izmjeriti širinu bolcne jer prsten ide na nju...

Dakle ako gledamo deklo sa lijeva strane skutera...odšarafi se deklo lijevo je variomat desno su zvono i kuplung sa polutkama...i naravno remen...

Odšarafi se variomat skine se poklopac makne remen i stavi se prsten na bolcnu od variomata...i naravno sve se istim redom vrati nazad...skuter će ti na tehničkom pokazati 49.4 kmh...

Taj prsten može napraviti tokar ili se može od nekoga posuditi plastični prsten koji se dobije kada se kupi Malossi sportski variomat...

edit... ili ovo na kraju auspuha napraviti suženje kako je kolega SP reko  (y)

na takav nacin skuter ide u visoke okretaje, potrebno mu je i ispuh malo blokirati...
 
Mr J said:
na takav nacin skuter ide u visoke okretaje, potrebno mu je i ispuh malo blokirati...

Ode on u okretaje normalno ali za to kaj ga on tamo stisne na 30 sec nebude mu ništa... (y)

...registrirao sam ja svojeg tako i jedno 10 frendova...tako da pali...
 
ljudi hvala na savjetima i odgovorima.. al čovjek je bankar.. nema pojma o tim stvarima niti djeluje kao da bi želio to sam radit.. di da ga pošaljem, treba mu redovan servis za početak plus ta kemija oko blokade.

 
Vratiti original blokadu. To je kod peugeot-a neka vrsta "kaveza" koja se montira sa straznje strane variatora kada se skine ona zastita koju drze tri sarafa za kljuc 7. Odes u peugeot servis..oni to sigorno negdje imaju baceno. Ja ih imam doma jedno 20-tak  :mrgreen:. Bilo mi je zao baciti...
 
eto opet mene dosadnog.. ne kužim frenda i neda se krstit pa eto...

ko u fušu oče servisirat njegovog peuget speedfight-a ?!?

kupio čovjek u dučanu uredno skut, a sad neče ovlašteno serviseru i bok..  :misli: a meni se iskreno neda ispitivat i raspravljat.. pa eto pomagajte !!!
 
ma najbolje je da nekoga poznash na tehničkom...

 
Ja sam imal problema s speedfightom i nitko nije mogao naći kvar (2 ovlaštena servisa i jedan po preporuci) Onda mi je prijatelj preporučio nekog tipa u Zelini koji se uglavnom bavi sa kosilicama. Frajer je čarobnjak. Sredioje skuter za dva dana. Nisam siguran ali mislim da je broj 013454592. Budem navečer postao broj ako ovaj nije točan. Pozdrav!
 
Neka lik ode u servis Karmat u zagrebačkom Vrapču, ulica Rašljice bb, prva lijevo iza bolnice Vrapče na bolničkoj cesti u smjeru Gajnica. Tamo mu za sitnu paru stave mehaničku blokadu variomata, ode na tehnički, vrati se u Karmat i skinu mu blokadu. i to je to...
druga je opcija da mu na istom mjestu za 1K kn postave trajnu elektronsku blokadu, koja se uključi kod svakog gašenja motora, a po želji isključuje daljinskim na privjesku od ključa neposredno nakon svakog kretanja. time je problem trajno riješen i za eventualne slučajeve slanja na izvanredni teh. pregled.
 
Goran Lepčin_Goc said:
Najbolje je napraviti kako kažu konusni čep sa malom rupom u sredini koji uguraš na kraj auspuha!
misliš onaj ljevak kao???
e jes...ja se još sjećam da sam to skidao..a kao i drugi,bacio...imao sam leo vince RR....