SPEEDWEEKEND moje vidjenje + SLIKE

Sasa MK Motori

Administrator
Probat cu u kratko iznjet svoje osjecaje nakon ovog duuugog vikenda.

Sve je pocelo u cetvrtak na sluzbenoj prezentaciji svih Suzukijevih noviteta. Ispred boksa se nasla argela sto starih sto novih modela a u boksu su na grijacima cekale Kecova i moja Suza. Na samoj prezentaciji koja se zavrsila u 2 bila je lagana voznjica stazom na vise manje svim modelima. Posto je voznja bila na vremenu oko 2 minute, nije se bas mogao dobiti neki pre jaki dojam o samom motociklu. Suzu 750 sam malo probao po stazi i moram reci da je stvarno lijep osjecaj imati tako mali, lagani a jak motor. Ovo jak kazem samo ako ga ne usporedjujem sa klasom 1000. 750 je ipak daleko od toga. Da ne duljim sa pricom oko prezentacije koju cu tako i onako napisati na stranici, prebacio bi se na ono sto je bilo iza 2 sata. Kako je rekao Miljenko iz Suzuki Hrvatske, mikrofon smo preuzeli Kec i ja. Izasli smo na stazu i Kec odmah po plinu. Pratio sam ga krug, dva medjutim, Kec je ipak pobjegao. Izaci i u trecem krugu tako odvoziti to moze samo Kec. Zato je meni manje iskusnom bio potreban drugi izlazak da si u drugom krugu upisem najbolje nesluzbeno vrijeme 1:34.8. Kada sma vidio taj rezultat na laptimeru nisam mogao vjerovati. Sreci nikad kraja. Znao sam da sa tim vremenom u subotu na Djuri mogu konkurirati svima. Tako je za mene vikend zapravo poceo vec u cetvrtak. Posto sam podosta stvari ostavio doma, a naravno i najbitniju osobu, Taubija, vratio sam se u Zagreb prespavat noc. U petak smo na stazi morali biti vec u 9 u jutro jer je u planu bilo testirati kvartet od 600 kubika. Tocnije Suzukoi GSXR 600, Yamahu R6, Kawicha ZX-636R i Hondu CBR600RR. Jako sam se veselio tom testu. Prvenstveno jer smo na motorima bili Drmes, Kec, Zujic i ja. Rame uz rame sa takvim imenima. Sreci nikad kraja. Kada smo stigli u boks, motori su se tek pripremali tako da sam znao da od testa nista tako skoro. Izvukli smo alat, pripremili svoj kutak boksa i postavili motor na stendere. Posto nismo znali tocan raspored kako cemo mijenjat gume na Suzi, Ostavili smo sve za kasnije, kad vidimo sa cime cemo raspolagati. Na kraju je ispalo da je Suzuki ostao na stenderima cijeli dan jer sam se ja posvetio testiranju 600-tica. Da se osvrnem na brzinu na taj test. Kasnije cu sve detaljnije. U kratko, Yamaha prestrasan motor. Doslovce svi smo najbrze vozili na Yamahi. U mom slucaju, ja sam prvo sjeo na Suzu i nisam uspio skinuti ispod 1:42. No to vrijeme nisam uspio skinuti niti kasnije. Nikako mi nije pasao prijenos no u kratko. Moj poredak.
1. Yamaha R6
2. Suzuki GSX-R 600
3. Honda 600RR
4. Kawasaki ZX6R
Suzuki mi je drugi bez obzira na najlosiji rezultat. Motor ima daleko najbolje kosnice i odlicno mi je legao. Da ne pricam da sam se jedino ispod Suzukijevog vizira uspio sakriti po ciljnoj. Yamaha je najvoznija. Jedina je imala produzen lanac jer nije stala Dunlopica 190 i bez obzira na to, strelovito se brzo baca u zavoje. Mislim, moje vrijeme 1:38 u tek nekoliko krugova sa totalno serijskim motorom bi trebalo dovoljno govoriti. Da mi je skratiti prijenos, malo podici snagu sa auspuhom, 2 sekunde sigurno idu dolje (necu biti bahat pa napisati 3)
Honda i Kawaskai se vidi da kaskaju godinu dana. Kawa je najtromija i zato zadnje mjesto. Kocnoce takodjer necu spominjati. Suza i Yamaha za klasu bolje.
Ajmo mi prebaciti na subotu. Morali smo biti na stazi u kombinezonima vec u 8 jer smo sami vozili do 9. Prazna staza, lijepo vrijeme ali pre rano. Probao sam jos malo suzu i nije mi islo ispod 1:42, ali motor mi je opako lego. Onda sam sjeo ponovo malo na Yamahu i drugi krug 1:39. Mozda ne treba ponavljati, ali Yamaha je za Grobnik fenomenalna. Da su joj kocnice od Suze, uf, strasno bi to bilo. Usudio bi se voziti prvenstvo u klasi 600 i 1000.
Tako nam je jutro bilo rezervirano za test klase 600. Posto se prva utrka za Djuro kup priblizavala, morao sam malo izaci sa Suzom na stazu da mi ponovo legne veca kubikaza. Prvi izlazak katastrofa. Nikako ispod 1:38. Drugi izlazak vec bolje, 1:36. Na kratko van u boks i drugi krug u trecem izlasku, kroz guzvu 1:36. Odlicno, spreman sam. Vracam se u boks i sa Taubijem odlucujem da cu za Djuru kup posto traje samo 8 krugova, voziti soft straznju gumu i midium prednju. Soft sam slucajno dobio pa sam je odlucio iskoristiti za tu utrku. Dolazi vrijeme, izlazim na start na 4poziciji. Pored mene Zujo, Kezic i Aldo. Samo je jos Kec falio no on posto je za ovu godinu slozio ajmo reci polusuperbike motor, nije mogao startati u Djuro stock kupu. Ima tu jos neka podjela klasa na slick i na normalne gume no to sad nije bitno. U reportazi sa utrke cemo se osvrnuti na to.
Probni start. Ispucavam se odlicno i iz dvojke izlazim prvi. Nisam mogao vjerovati. Ko da sanjam. Startam a svi iza mene. Na šravom startu je situacija zavrsila ipak malo drugacije. Startam no motor me dize na zadnji i pocne lagano bacati lijevo desno. Pusta gas i vecina odlazi. Uspjevam presaltat u drugu i ipak uci u jedinicu odmah iza Zujica. Tu je negdje projurio Pelicon. No probajmo njega zanemariti u ovoj prici jer je covjek dojurio i odjurio i nismo ga vise vidjeli. Mislim da je najinteresantnije bilo u mojem kvartetu sa Zujicem Kezicem i Aldom. Kezic je bio prvi (drugi), Aldo iza njega, pa Zujo pa ja. Svi jedan drugome na repu. Publika je negdje uzivala. Nakon mislim dva kruga, Aldo prelazi Kezica. Krug poslije, ja prelazim Zujica u svojoj prvoj borbi rame uz rame. Od lakta do izlaska iz rupe smo se mijenjali 3 puta. Meni prvi fight pogotovo prvi koji sam ja dobio, makar Zujo da je stisnuo, sigurno bi me blokirao i zavrsio bi na vrhu naprijed. Hvala mu na fer potezu. U istom krugu prelazim Sinisu da bi u krugu poslije toga priblizio Aldi koji se ipak dok sam prelazio Zuju i Sinisu, malo odmakao. Dva kruga sam vozio iza Alde. U cetvorci Aldo vuce motor do pasice, kao da zauzima obrambenu putanju, ali meni je ta putanja bila odlicna jer sam iskoristio priliku da se sa istom brzinom ulazka u zavoj povucem malo vislje i gadjam bolji izlazak. Tako je i bilo. Vec do kraja pasice od Rijeckog, stojim sa unutarnje strane Aldi rame uz rame. Na kocenju sam bio unutarnji i Aldo vise nije mogao nista. Sve do izlaska iz rupe nisam mogao vjerovati sta se desava. Ja naprijed a svi kompletno iza mene. Cijelo vrijeme sam znao da vozim brzo, no kada sma nakon utrke vidio vrijeme 1:34.170, tek sam tada postao svjestan da sam za pocetak sezone upisao predobro vrijeme u svoj sluzbeni rekord.

Kratki odmor, promjena guma i priprema za timsku utrku. Da napomenem. Utrku smo odvozili na softu koja je super drzala, ali smo za timsku ipak odlucili straviti novu midium gumu. Ipak je to 16 krugova. Napred ostavljamo midium koja se gotovo i nije potrosila od Djuro kupa. Posto moj timski kolega, Boris Puscenik nije mogao voziti, lunjao sam po boksu u potrazi za partnerom. Tu negdje s epojavio Alpert kojega sam zamolio da vozi samnom. Totalno nespremnog sam ga copio kraj auta i uvalio mu naljepnice. Nije imao izbora. Ostali timovi standard Kec-Kezic, Smoljan-Zujic su takodjer bili na startu. Na startu startamo sa 12. pozicije. Trcim palim motor, dajem gas i u dvojku ulazim mislim treci ali odmah iza Zujica. Vec tu sam si rekao odlicno. Zujo mi je odlican mamac za prva dva krga dok se ne priviknem. Kasnije mogu jurit i sam. Tako sam se za Zujom vozio par krugova i na kraju ga prestizem samo vise niti sam ne znam gdje. Ulazim u boks, ispred mene samo Pelicon. Albert preuzima, Shepi odmah iza, a Kec negdje u daljini. Nakon nekoliko krugova, Shepi prestize Alberta, a obojicu maze Kec. Mislim si odlicno. Sad ponovo moram ponoviti Djuro kup i preci i Zuju i Kezica. Nakon izmjene ipak i Zujo i ja izlazimo ispred Kezica. Dakle, prica iz prve izmjene. Ponovo Zujo i ja u borbi i ponovo meni zujo odgovara kao mamac u prva dva kruga. Prelazim ga na kocenju Zagrebacki. Usao sam u taj zavoj ko nikad do sada. Ponovo izlazimo u boks i ponovo izmjena Albert ispred Brune a Kec ponovo negdje u daljini. DO kraja utrke sam grizao rukavicu. Mislio sam si ako ih Kec ne ulovi, na postolju smo sigurno. Ako pak Shepi ne predje Alberta, bit ce to i 2. mjesto. Zelje mi se nisu ostvarile. Da je Albert imao bolje gume, nebi Shepi otisoa naprijed a mozda bi obojica zapalili Kecu jos koju nedostiznu sekundu. Ovako je Shepi presao Alberta i Kec na kraju njih oboje. 4. mjesto. Mozda da napomenem da su Shepi i Albert vozili oko 1:40. Albert je imao celave gume, a Shepija je zezao motor. Na stazi je bio jos jedan brzi par. To su Aldo Simonovic i edran Mocibob. ZA njih je utrka zavrsena bila prije zadnje izmjene jer se Mocibob zaletio u gume na ulasku u boks. Kako to ide, samo jednom u zivotu sam prvi puta prvi u utrci pa je bio red da se proslavi i pocasti. Tako nas je lokalna ekipa na celusa Zujom odvela u obliznje mjesto na opijanje. Kazem opijanje jer je doslovce tako i bilo. Strusio sam ne znam niti sam koliko redbull vodki. No dobro, u 12 e izvlacim i odlazimo spavat. U jutro sam se osjecao ko da me neko tuko cijelu noc. Sav nikakav dolazim na stazu. Prvi izlazak 1:38. Nista mi nije stimalo. Drugi izlazak 1:36 i kazem si dosta. Nakon 3 kruga su mi ruke otpale, necu izdrzat utrku. Koma, znam da sam dobar ali i znam da necu izdrzat. Na start klase no limit su ispred mene bili Kezic i Kec, pored njih pelicon itd. Startam odlicno, umalo da nisam presao Keca no poznavajuci njegovo iskustvo, sigurno bi mi vratio vec u dvojci pa se nisam zelio stiskati. Vozim iza Keca. Nevjerojatno mi je to. Punih 3 kruga samvozio iza Keca i onda Kec prelazi Sinisu i lagano odlazi. Ubrzo Kezica stizem i ja i nalazm se sam samcat izmedju Keca i Kezica. Nakon 4. kruga su mi ruke otpale. Nisma vise iz trojke mogao otvarat gas koliko me ruka bolila. Tu mi je poceo padati ritam i nenadano kraj mene prodje Rejec. Brz je na ulascima u zavoj za nevjerovat. Do zadnjeg trena je tako i ostalo. Sta da kazem jos, odlicna utrka. I na njoj sam zabiljezio 1:34 sto mi je bitno da znam da to mogu odvoziti kad ja hoceu.
Vec sam podosta umoran, nedugo sam se vratio sa puta i otusirao i isreno jedva cekam krevet. Sutra cu sloziti jednu neutralnu i kracu reportazu za stranicu.Ostavljam vas slikama od Kocke i Taubija koji su se cijeli vikedn igrali sa foticima. Ostali koji su slikali, takodjer mozete slike ostavljat ovdje.
 
Malo slikica.

Prvo petak (cetvrtak bum kad se naspavam).

Ovo je neopisivo. Voziti izmedju Keca i Drmesa  :D


Malo sa staze :

Kec na Hondi             Sasa na Kawi              Boris na Suzi             Drmes na Suzi     
     

Kec na Suzi               Sasa na Yamahi          Zujo na Yamahi

I dva najbrza i najstarija lisca. Drmes i Kec


Rezultati Djuro kupa


Start Djuro kupa


Borba Sasa - Zujo:


Malo slika sa postolja:




I za kraj, Taubi kraj nase Suze i nasa Suza sa svojim prvim peharom. Stvarno smo funkcionirali kao tim.
 
 
Nikako ne smijem zaboraviti naseg leteceg odvjetnika koji je skinuo ispod 1:40 odvozivsi 1:39.29. Franc, svaka cast, kad bi svi odvjetnici bili tako brzi, di bi nam bio kraj  :D

 
franc,to je onaj kaj traži dečka -znam ga ja :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Sasa MK Motori said:
Nikako ne smijem zaboraviti naseg leteceg odvjetnika koji je skinuo ispod 1:40 odvozivsi 1:39.29. Franc, svaka cast, kad bi svi odvjetnici bili tako brzi, di bi nam bio kraj  :D


(y)

skromno ću primjetiti da je transponder na timskoj zabilježio 1.39,068 i 1.39,069!  :bananarace:
 
uf, sad ces i ti kao ja nekad kad sam imao okrugle cifre. Prvo 1:40.0 pa 1:38.0 pa 1:36.0 ... e da mi je jos ta fucking desetinka  :mrgreen: :mrgreen:

Sve cu rezultate dobiti na mail. Cim mi dodju,dizem ih na forum.
 
shmrkavac said:
jos samo da se naucis snalazit na startnoj listi i to je to  (y) :mrgreen:


na pre-startu je bilo prazno, pa kao pravi bezobrazni odvjetnik, probao. Nije mi prošlo, jel'da?
 
franc said:
na pre-startu je bilo prazno, pa kao pravi bezobrazni odvjetnik, probao. Nije mi prošlo, jel'da?
Je, zato sam te moral' poduciti pravilnom startu...  :mrgreen:
 
cestitam svima (sasi pogotovo!) treniralo se i treniralo i trud je urodio peharom, kud ces ljepse  (y)

Franc, dali ovo spustanje vremena znaci da je napokon ovijes profunkcionirao kako spada?
 
foggy said:
cestitam svima (sasi pogotovo!) treniralo se i treniralo i trud je urodio peharom, kud ces ljepse  (y)

Franc, dali ovo spustanje vremena znaci da je napokon ovijes profunkcionirao kako spada?

Ne baš. U subotu je motor plesao, a ja sam to prihvatio. Više me ne baca, ali još uvijek trese. U nedjelju sam stavio novi Bridgestone slick i bio je miran kao bubica.

If you can't beat them, join them! :wink:
 
  Da se pobrusi mjenjać po zavojima mi je još "normalno". Ovaj je napuknuo pa sam stavio rezervni.


I da se nožica zadnje koćnice svine od struganja po zavojima. Nisam ju htio ravnati bez odgovarajućuh alata pa sam i nju zamjenio rezervnom.


Ali da se može i  gornji krešbar postrugati to još nisam vidio.


Odmah kad sam to vidio sam sazvao "komisiju" u sastavu Emil, Alfi i Kocka ta smo nakon dugog mudrovanja zakljućili da to nije od transporta u kombiju ili da je bio motor naslonjen na zidić nego je postrugao u vožnji najvjerojatnije po pasici koja je malo uzdignuta od ceste što je i Saša tvrdio ali mu nismo baš odmah vjerovali.
 
Što se tiće Shokrefumija moj komentar se možda neće nekome sviđati. Kad sam prvi puta vidio njegov motor odmah sam mu rekao da ako je mašina složena tako loše kao i ostatak, motor neće dugo ići i da će sigurno "ciknuti" što se nažalost i obistinilo. Znam da nije baš imao novaca ali to nije razlog da se ne može i bolje složiti motor. Neki još ne shvaćaju da sa Grobnikom nema zajebancije i da posljedice mogu biti skupe i bolne.

Shokre kreće na svoju kratku vožnju.


Povratak iz bolnice i razgledavanje motora


Shokre. Nemoj se sad bedirati. Ovo ti je malo bolna škola ali još si mlad i rane će brzo zacijeliti.