Spidermax 500 GT

kufner

New member
U fazi sam kupovine max scootera i vrlo mi se dopada navedeni.  Ima li netko kakva iskustva što pozitivna što negativna.
 
u splitu jeftin jer glavni uvoznik, brodomerkur, popuste djeli šakom i kapom, isto kao i kompenzacije
veliki promjer kotača pohvalan
položaj nogu, koje nemožeš ispružiti, za pokuditi
za vrlo visoke ljude zanimljiv zbog velikih gabarita, za niže ljude obrnuto
piaggio agregat po meni bolna točka, po sradu(vidi potpis) vjerovatno najbolje na ovom vozilu
 
I ja bi nadodao - noge se na njemu ne mogu ispružiti već su u poloćžaju kao na MP3
                    - nečitka instrument ploča
                    - velik prtljažni prostor
                    - zbog širine nezgodno penjanje suputnika
                    - zaboravi ga bar dok u njega ne stave novi 493 ccm agregat koji se pokazao pouzdaniji od 
                      460 ccm
 
po meni je to izuzetan skuter ako se gleda tehnička rješenja...aluminijski V okvir, velika kola... agregat je u najmanju ruku dobar.
moje zamjerke su na račun dizajna. stražnji kraj nepotrebno preširok, a instrument tabla je sramotna.
uvik san se pita zašto su se trudili s alu ramom i drugim tehničkim detaljima, a dizajn to ne prati.
 
liberty said:
                     - zaboravi ga bar dok u njega ne stave novi 493 ccm agregat koji se pokazao pouzdaniji od 
                       460 ccm

Ok to sam i ja primjetio da nije 500 ccm već 469 ili nešto sl. Ima tko saznanja dali možda od ove godine za 2008 dolazi novi agregat.
 
Čini mi se da je po pitanju ugradnje nove mašine 500 ccm najtočnija tvrdnja člana Nike:
- onda kad potroše zalihe ištancanih mašina 460 ccm

Zaboravio sam pogledati da li u novi Geopolis 500 ide stara ili nova mašina. U svakom slučaju u X9 koji je bybye ne ide, u nexus ne ide, u običan beverly 500 ne ide, u spidermax ne ide itd.
 
Treba tog spidermaxa vidjeti u živo - meni se čak prednji kraj više sviđao prije redizajna. Iako od iza izgleda u usporedbi sa X9 (bio test u časpoisu Tutto moto 2006. godine) kao slonica Nelica ( bokovi su mu zaista široki)
 
ima jedan u ST koji je vjerovatno imao prometnu pa ga je prebojao u bijelu boju. izgleda kao ambulantna kola
 
Kako se tu radi o kupnji maxi skutera i upitu za isti:
- probaj razmisliti zašto baš taj model i tko mu eventualno parira po nekim karakteristikama koje su tu bitne pa možda da onda vidimo pro et contra

Nisam siguran kolika mu je cijena - pretpostavljam da bi bila oko 50.000 kn (slobodno ispraviti ako griješim), a kako je to dosta novaca možda za istu cijenu ima još koji konkurent

 
joke said:
piaggio agregat po meni bolna točka, po sradu(vidi potpis) vjerovatno najbolje na ovom vozilu

Ako je ovo gore bila mala zezancija onda stavi smile, ako nije onda slijedi odgovor:
Piaggio općenito radi odlične agregate, ali kao i svaki drugi proizvođač ima lošije verzije koje se kasnije poboljšavaju :wink:
 
Da cijena je cca 50.000 kn nadam se da ga još za 4500 mogu spustiti tak da bi me izašao 45 500. Neznam gledao sam konkurenciju spider max je ipak najveći, dobro i naj teži 204 kg. suh. Nasuprot tome ima 40 ks računam da je to dovoljno. U moto pulsu sam pročitao kritiku za prednju kočnicu to bi riješio krutim lajtungom. Prednji kraj mi je stvarno mrak za zadnji ni meni se ne sviđa pretjerano ali kad gledam svi imaju neku dizajnersku manu. Yamaha mi je premalo agresivna naprijed, beverli 500 mi je naked to ne volim, itd.
 
Čuj, meni npr. Kymcova uzdanica izgleda bolje od Spidermaxa, a cijena mu je povoljnija. On mi onako djeluje agresivniji dizajnom, a ima kotače 15 i 14 cola.

Da dajem toliko novca - definitivno majesty 400, bez obzira što je slabiji (cijena bez popusta im je tu negdje)
 
kymco nebi kupio nikad jel mislim da nije dorasao kvaliteti talijanima a i veliki je pad vrijednosti. Za ovo drugo budem malo pogledao na netu pa ti se izjasnim. (y)
 
što se tiće pada cijene i spidermax tu ne stoji najbolje, bar ono malo po oglasniku šta ga ima.

zanimljivo je što se u njemu sjedi baš u njemu - sav si okružen plastikama, a suvozač bi trebao biti 1,40 m visok da te ne nadvisi za 2 glave (sjedi više nego na X9) - a visina sjedenja vozača stvara problem težišta, a to je isto bitno.

Obrati pozornost i na ono što je Joke rekao - tvoju visinu. Ne da je sjedalo vozača visoko, nego je prilično široko pa baš svi i ne hvataju lako pod, a i sam si rekao kolika je težina skutera.

 
Da u pravu si, potpuno se slažem s tobom. Za noge nema mjesta  vozaču, a suputnik je stvarno visoko. Pogledao sam yamahicu koju si preporučio nije loše. Malo je smirenijih linija i spuh malo pre ravno stoji tak da mi vuče na coopera malo, ali to je kak sam rekao svi imaju poneku dizajnersku manu. T-max vjerujem da bi me u potpunosti zadovolji, gledavši snagu koja mi je bitna jel mislim stvarno putovati sa suputnikom.

Znam sad već možemo raspravljati o tome da si uzmem "pravi motor" ali nažalost moja bolja polovica nebu baš mirno spavala ak si tak nekaj kupim. Btw planiram na bebu pa i ovo nekak pokušavam progurati.
 
ovaj bili o kojem joke govori,nije bija razbijen nego malo isfrizan pa ga je vlasnik opitura u tu boju
 
Previše filozofije - skuter je krava. Glomazan, nezgrapan i nepraktičan za gradske uvjete. Nigdje mu ni početka ni kraja. Najveći problem pri kupovine Malagutija je čista bezobraština uvoznika i njihova beskrajna inertnost. Veliki prihodi koje imaju im dozvoljava da rade kako hoće i koliko hoće. Svaka škola košta - bolje je učiti na tuđim greškama i iskustvima.