pa ono...poveća kompresiju, koristi gorivo sa većom ogrjevnom vrijednoću, promijeni mapu ubrizgavanja, uzme usisnike promjenjive duljine, olaka to se olakati da tako da ti maina traje 1000 km i jasno da će iz 1000cc mjesto 160 izvuć 250 konja :wink:boris said:Pa kako ona neki motori imaju i preko 200KS.
boris said:Pa o takvim mainama ilim da piemo , kakvih ima .............
jolly the roger said:ma turbaci su goli da prostite kurac...ako dri motor di turbina neto radi onda ok, ali čim padnu obrtaji motor je mrtav...a ove bajke o 500 ks neznam kome mogu pričati, pa kolika je onda kompresija tim motorima?
formule su imale 1500cc, 2 turbine i po 1400ks, ali im je kompresija bila 6:1 i turbina je pumpala 5bara maksimalnog tlaka, tako da pukim stavljanjem kita s turbom teko da će se dobit 500ks
jolly the roger said:a čuj, snaga je moment puta brzina vrtnje, a moment je ono ta te gura naprijed...po meni ta će ti maina koja će se vrtiti na 33414252413613452 miliona obrtaja a imat će 5 Nm momenta?
boris said:Ma ljudi ja govorim mainma za motore za utrke bez turba kako oni postiu veće snage 200Ks znam da preprave elektroniku, usis, olakaju dijelove ali od 130Ks kod serijskih motora do 200Ks se ne moe tako lako skupiti tim promjenama. Znači mene zanima je li maina za utrke iste konstrukcije sa promjenama ista i kod serijskih.