Sportska mašina

boris

Member
Ovdje se govori o motorima i o serijskim mašinama a šta je sa sportskim motorima i mašinama za utrke mogu li se one nabaviti nove ili polovne i koje. :D
 
Za šta, koliko kubika?
Daj malo objasni?
 
Mislim puno se govori o serijskim motorima a nema puno o motorima za utrke bilo koje kupikaže.
 
kad vidis otvorenu masinu od desetke onda bu ti jasno da je to sve isti k.
:mrgreen:
 
boris said:
Pa kako ona neki motori imaju i preko 200KS.
pa ono...povećaš kompresiju, koristiš gorivo sa većom ogrjevnom vrijednošću, promijeniš mapu ubrizgavanja, uzmeš usisnike promjenjive duljine, olakšaš što se olakšati da tako da ti mašina traje 1000 km i jasno da ćeš iz 1000cc mjesto 160 izvuć 250 konja :wink:
 
boris said:
Pa o takvim mašinama žilim da pišemo , kakvih ima .............

Ma toga ima jako puno!!!
Oko 200 ks sa promjenama na motoru, elektronika, ispuh, sve to, ali turbopunjaći su ono šta je zanimljivo!!!!
Tu se brojke vrte oko 500ks!!!
Samo treba na stazi to iskoristit!!!
 
ma turbaci su goli da prostite kurac...ako držiš motor di turbina nešto radi onda ok, ali čim padnu obrtaji motor je mrtav...a ove bajke o 500 ks neznam kome mogu pričati, pa kolika je onda kompresija tim motorima?
formule su imale 1500cc, 2 turbine i po 1400ks, ali im je kompresija bila 6:1 i turbina je pumpala 5bara maksimalnog tlaka, tako da pukim stavljanjem kita s turbom teško da će se dobit 500ks
 
jolly the roger said:
ma turbaci su goli da prostite kurac...ako držiš motor di turbina nešto radi onda ok, ali čim padnu obrtaji motor je mrtav...a ove bajke o 500 ks neznam kome mogu pričati, pa kolika je onda kompresija tim motorima?
formule su imale 1500cc, 2 turbine i po 1400ks, ali im je kompresija bila 6:1 i turbina je pumpala 5bara maksimalnog tlaka, tako da pukim stavljanjem kita s turbom teško da će se dobit 500ks

Pa naravno da ne stave samo turbo gore i to je to!!!!! :nono: :nono: :nono: :nono:
Agregat je kompletno promjenjen!!!
Ostane 30% originalnih dijelova gore!!!!
A i ovjes i koćnice naravno se mjenjaju!!!
Ali problem je kontrolirat tu snagu!!!!

Formule su imale 1500ccm, a zx12r i Hayabusa 1200 i 1300, a 500ks!!!!!

I ne treba im okretni moment kao kod formule!!!

P.S. Bmw motor iz F1 o kojem sad prićamo je imao i više od 1400ks, ali kad su ga stavili na mjerni stol, uređaj nije pokazivao više od 1400ks, inženjeri vjeruju da je imao oko 1500 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
a čuj, snaga je moment puta brzina vrtnje, a moment je ono šta te gura naprijed...po meni šta će ti mašina koja će se vrtiti na 33414252413613452 miliona obrtaja a imat će 5 Nm momenta?
 
jolly the roger said:
a čuj, snaga je moment puta brzina vrtnje, a moment je ono šta te gura naprijed...po meni šta će ti mašina koja će se vrtiti na 33414252413613452 miliona obrtaja a imat će 5 Nm momenta?

Hah, ali obrtaji nadoknađuju okretni moment!!!!

Kako onda objasnjavaš motore 50ccm za utrke koji se vrte ko ludi (20000)
i diu 200?

Sa obrtajima oni nabiru snagu!!!!
 
Ma ljudi ja govorim mašinma za motore za utrke bez turba kako oni postižu veće snage 200Ks znam da preprave elektroniku, usis, olakšaju dijelove ali od 130Ks kod serijskih motora do 200Ks se ne može tako lako skupiti tim promjenama. Znači mene zanima je li mašina za utrke iste konstrukcije sa promjenama ista i kod serijskih.
 
boris said:
Ma ljudi ja govorim mašinma za motore za utrke bez turba kako oni postižu veće snage 200Ks znam da preprave elektroniku, usis, olakšaju dijelove ali od 130Ks kod serijskih motora do 200Ks se ne može tako lako skupiti tim promjenama. Znači mene zanima je li mašina za utrke iste konstrukcije sa promjenama ista i kod serijskih.

Ne, to je nešto drugo!!!
Agregati za utrke su drukćiji od cestovnij, ako prićamo o moto gp-u.

Drukćiji materijali, općenito agregat je drukćiji, ali cestovni motori preuzimaju neke stvari od gp-a

E sad, ako prićamo o superbikeu, tu postoje slićnosti!!!
Agregati za cestu prepravljeni za race!!!

MV-AUGUSTA , DAJ PUKNI NEKE SPECIFIKACIJE!!!
:mrgreen:
 
Pa mislim na gp-a znači na te mašine nije važno koja mašina ko zna neku neka piše o njoj usporedba......pišite
 
For this new-era machine, Honda selected the revolutionary V5 configuration as its power plant, which Honda believe is the ultimate figure to achieve the optimum concentration of mass and minimum frontal area of the machine. The engines displacement is 990cc. It has round pistons with 4 valves per cylinder. Three front cylinders and two rear cylinders from the 20-valve V5 layout with 75.5 degree V-angle. The V5 is fed by the new racing PGM-Fi (programmed fuel injection) system.

The minimum weight of 145kg, as indicated by the regulations for four or five-cylinder machines, has been achieved. Honda also bring the New Pro-link Rear Suspension system to the RC211V to enable maximum flexibility on overall machine layout and frame body rigidity selections.

Overall Length (mm): 2050
Overall Width (mm): 600
Overall Heigth (mm): 1130
Wheelbase (mm): 1440
Road Clearance (mm): 130
Weight (kg): +145
Engine Type: Liquid cooled
4-Stroke
DOHC 4 Valve
V5
Displacement (cc): 990
Maximum Power (PS): +200
Frame Type: Twin-tube
Tyre Size (inch): F17, R16.5
Suspension: Front: Telescopic
Rear: Unit Pro-Link
Fuel Tank Capacity (L): 24